středa 10. srpna 2016

Sleek - Face Contour Kit



Ahoj milé dámy, 
dnes by som vám chcela napísať o kontúrovaní tváre.
Začala som s tým len nedávno a celkom ma to chytilo. Veď kto by si nechcel vylepšiť tvar svojej tváre a znížiť viditeľnosť nedokonalostí? Česť výnimkám. Dalo by sa povedať, že sa jedná o vychytávku krajšej vyzáže :) . 
Tmavým púdrom, teda bronzerom si môžete zúžiť tvár alebo znížiť čelo. 
Rozjasňovačom, zas môžete zvýrazniť pekné črty tváre a zviditeľniť tak účinky kontúrovania. Nanáša sa na nos, na špičku vrchných pier, nad lícne kosti a na bradu. Samozrejme ho môžete použiť aj pod obočie alebo do vnútorného kútiku oka.
Záleží hlavne od toho, aký máte tvar tváre. Ja mám štvorcovú, potrebujem ju teda opticky predĺžiť. 

Nanášam bronzer pod lícne kosti a postupujem dolu od ucha popri línií tváre na sánky. Sem tam si ťupnem dva body po bokoch aj na čelo, tam kde by vám začínala ofina. 
Rozjasňovač nanášam nad jabĺčka, teda nad nanesenú lícenku. Sem tam s ním rozjasním aj líčenie. 
Na internete môžete nájsť kopu rád, ako kontúrovať, práve váš typ tváre. 

Kontúrovanie ma baví, celkom sa s tým hrám a nemienim s tým prestať :) . 
Hľadala som na nete recenziu na nejakú dobrú paletku na kontúrovanie. Jediná, ktorá ma najviac oslovila, bola do značky Sleek




Sleek - Face Contour Kit - Light 884 (269,- Kč)
Jedná sa o paletku s dvoma "púdrami", teda s bronzerom a rozjasňovačom. Face Contour Kit od Sleek si môžete vybrať z dvoch ponúkaných odtieňov - light a medium. Ja som siahla po light. 




Paletka, teda kit, je jednoduchý a pri tom pekný, s nádychom luxusu. V papierovej krabičke nájdete aj návod ako kontúrovať. Kit je typický sleekovský - čierny s lesklým nápisom značky. Kit obsahuje po celej jednej polovičke zrkadielko. Dá sa roztvoriť až nadoraz, čo oceňujem. Kit sa zatvára zaklapnutím, pri otváraní s ním trocha bojujem, bojím sa o svoje nehty :S nechávam si ho radčej otvorený. 

Bronzer aj rozjasňovač sú dobre pigmentované a prášia tak akurát, aby urobili službu. Celkovo sa mi s nimi dobre pracuje. 




Bronzer má teplú hnedú farbu, je matný a dobre sa blendí. Môžete ho aj vrstviť. 
Rozjasňovač je s jemným shimmerom. Má krásnu teplú farbu, povedala by som korálovú, ružovkastú. Na tvári farbu veľmi nerozoznáte, zanecháva len jemný prirodzený odlesk. 
Oba produkty zanechávajú sametový a prirodzený finišh. 
Na obrázku som na ruku tlačila a produktu je naneseného viac. Samozrejme si môžete nakresliť oveľa jemnejšie kontúry. 

Oba púdre majú jemnú a príjemnú parfermáciu. Nič prehnané. 
Čo sa týka výdrže, chválim. Počas dňa sa pomaly vytráca, ale stále je vidieť. Po 10 hodinách od nanesenia si ho na mojej tvári všimla sestra, čo nemala ani tušenie, že také niečo používam :) takže za výdrž palec hore.

Celkovo som s produktom spokojná, v porovnaní - kvalita a cena, je to luxus a vrelo vám ho doporučujem. Pre začiatočníčky v kontúrovaní je to perfektná voľba :) . 


Čo vy dámy, kontúrujete? Aké produkty ste si najviac na kontúrovanie obľúbili? 

Ďakujem za prečítanie a vaše milé odpovede. Majte krásny deň :)

Vaša Tili

14 komentářů:

  1. Po značke Sleek pokukujem už nejaký ten čas a práve mi v makeup taštičke chýba bronzer, takže o nej rozmýšľam ešte viac! :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sleek mi bol vzdy sympaticky, takze som nevahala, ked som na kit narazila :)

      Vymazat
  2. Ja som si teraz kúpila kontúrovaciu paletku od Catrice a som s ňou celkom spokojná, páči sa mi na nej, že bronzér má studenú hnedú farbu, odtieň bronzéru v Sleek paletke by mi zrejme až tak veľmi nevyhovoval. Ale hlavne, že si ty spokojná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad Catrice som tiez uvazovala, ale Sleek zvitazil :) som s nim spokojna, dakujem :)

      Vymazat
  3. Tahle konturovací paletka se mi líbí moc :) Sleek u mě vítězí i vzhledem svých produktů, balení je jednoduché a přitom krásné :) Jednou ji určitě vyzkouším :)
    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tiez sa mi balenie velmi paci, v jednoduchosti je krasa :)

      Vymazat
  4. Značku sleek milujem, ich produkty sú naozaj kvalitné, najmä paletky. Ale kontúrovanie nie je moja vec. :)

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
  5. já tohle duo miluju, už nepoužívám nic jiného :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzerá naozaj super! Skvelá recenzia :)

    Pozývam ťa na letnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  7. Já se zatím konturování úplně vyhýbám, ani moc nechápu, proč je to teď taková móda :D

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat