neděle 12. června 2016

Beauty So Clean - dezinfekcia na make-up



O tom, že by sa mali čistiť štětce, viete určite všetci. Ale myšlienka čistenia kozmetiky vás len tak asi nikoho nenapadne. Pokiaľ sa teda nepohybujete v parfumériách, alebo priamo nepracujete v beauty salóne. Tam sa samozrejme čistí kozmetika jedna radosť. Ale napadlo by vás, vydezinfikovať si doma vlastnú dekoratívku? Mňa nie, veď ju predsa používam len ja. Mám ju pekne položenú na stolíku alebo odloženú v šuplíku. Lenže baktérie sú všade. O to horšie, ak svoj tieň požičiavate kámoške, alebo skrášľujete iné osoby. Všetko sa prenáša z osoby na osobu. 
Túto myšlienku, alebo fakt (ako chcete) mi vrazila do hlavy Rendy. Keď som na jej článok narazila.
Predstava, že niektoré produkty mám doma roky, mi spôsobila mdloby :) . 
Ani netušíte čo všetko si nanášate na tvár. Nahrávate si tak na vyrážky po celej tváry, perách a hlavne očiach. V parfumériách a na internete sa dajú kúpiť produkty zabraňujúce tejto nechcenej vizáži na tváry. 





Predstavujem vám dezinfekciu na make - up od značky Beauty So Clean. Kúpite TU.

Beauty So Clean - sprej 120 ml (479,- Kč)
Sprej, ktorý ochráni vaše pudrové a krémové produkty - tiene, tvářenky, bronzery, púdre; make-up a korektor.
Čistí, odstraňuje baktérie z kozmetiky a predlžuje jej životnosť bez toho, aby bolo zmenené zloženie produktu. Zloženie je unikátne, pretože nevysušuje, nemení farbu ani konzistenciu líčidiel. Je bez parabenov a netestuje sa na zvieratách. Čo veľa z vás určite ocení. 








Postačí jedno streknutie na produkt a máte vystarané. Necháme pôsobiť cca 10 sekund, nech sa sprej vyparí. 







Beauty So Clean - obrúsky (48 ks - cena 299,- Kč)
Sú určené predovšetkým na odstraňovanie prachu, kúskov tkanív a omrviniek z jedla, samozrejme z make-upu. Požívam ich hlavne na špirály, lesky, rúže, ceruzky a balzámy. 
Bacha na mäkšie konzistencie rúžov, treba ošetrovať jemne, najlepšie len špičku. Mohli by ste si rúž deformovať, ako sa to podarilo mne u rúžu od Sephory. 





Nie len, že produkt dezinfikujú, ale odstránia aj vyschnutý nepoužiteľný produkt a malé čiastočky tkanív (vlákien). Všetky určite tieto malé vlákna poznáte, veľmi radi sa usadzujú na očiach, najlepšie medzi riasami a škriabu v oku :S .
Produkt vám vďaka odstráneniu vyschnutej farby aj dlhšie vydrží. 
Toto balenie obsahuje 48 kusov mini obrúskov, osobitne balených v papierovom obale. Sú napustené aktívnou látkou. Stalo sa mi, že som narazila už aj na suchý obrúsok, ktorý mi bol samozrejme na tri veci :S

Produkty doporučujem. Intenzitu čistenia si určite sami, mali by sa ale produkty čištiť po každom použití. To záleží, ale iba na vás :) .

To by bolo odomňa k dezinfekcií make-upu všetko a prajem vám teda krásny a úsmevný deň :)

5 komentářů:

  1. tyjo, v ingredients je psaný ethyl alkohol, synonymum k ethanolu, obecně k alkoholu. Po porovnání k 100% je trochu zvláštní, alkohol (ethanol) nejde vyrobit v 100 max. v 96%, spíš trochu marke

    OdpovědětVymazat
  2. sorry, se mi odklikl komentář :)
    chtěla jsem napsat, jestli je cítit po alkoholu?
    Ale nápad je to super :)
    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dakujem za opravu, nevsimla som si to, mas pravdu, je v tom alkohol, je tam aj citit :S opravujem text. A to porovnanie so 100% pravdepodobne teda je marketingovy tah, ako si chcela napisat :) na mna teda zabral a uplne ma zmylil :S

      Vymazat
  3. hmm to vyzerá zaujímavo, nikdy som o tom nepremýšľala, ale asi by som mala, lebo šak kozmetiky mám habadej a nestačím spotrebovať všetko :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Clovek ma potom aj dobry pocit, ze pouziva "nezavadne" vyrobky :) je to teda drahsia zalezitost, ale vydrzi zase dlho :)

      Vymazat