středa 29. června 2016

Nákupy Primark Vienna SCS



Asi vás to neprekvapí, ale tiež patrím do skupinky maniačok, ktorá navštevuje Primark, s veľkým očakávaním premeny šatníka, ale s malou útratou.
Naposledy som bola v Primarku cca pred 8-9 rokmi. Keď som hneď po maturite, išla s partou cez leto do Škótska, zbierať jahody :) . Bola som z cien a tovaru očarená, až mi to ostalo v hlave a po dlhých rokoch som sa tam konečne znovu dostala. 

Predstava oblečenia bola ako vždy iná ako finálne nákupy. Veci čo som objavila na internete, som buď nenašla, alebo mi nesedeli. Ostali mi z neho zmiešané pocity, ale pravdu povediac, vybrala by som sa tam znova, len s inou taktikou. 

Vienna SCS
Primark je v tomto centre brutáálne veľký. Snažila som sa ho prejsť celý, trvalo mi to 3 hodiny, a to nepreháňam. Snažila som sa to dokonca preliesť rýchlo, aby ma spolumaniaci nemuseli čakať. 
"Najlepšie" na celom systéme v Primarku bolo, že vás do skúšobnej kabínky pustia len s 8 kusmi oblečenia. To by ani tak nevadilo, keby fronta na šatne netrvala 15 minút ak nie viac. Áno, dalo by sa to opakovane, lenže človek je z toho chodenia, hľadania a strkania sa, trocha otrávený a psychicky aj fyzicky unavený. 
Takže som si našla miestečko, položila tašku na zem a triedila...

Úlovky
Jediné čo ma mrzí je, že som si nenašla kabelku, ktorá by sa mi hodila/páčila. A tiež boty... mala som v pláne odniesť si aspoň štyri kúsky plátených tenisiek, ale bohužiaľ. Nemali veľkosti a pravdu povediac, ma žiadne boty nezaujali. Kvalita obuvi sa v Primarku totiž rovná ťamanom :S

Ako oblečenie, tak som si odniesla aj nejakú tú kozmetiku na vyskúšanie a zopár drobností. 
Mala som v pláne nakúpiť si halenky, košele a tričká, ale nepodarilo sa. Nemala som šťastnú ruku.. 
Čo sa týka jazyka, z nemčiny som maturovala, ale "co si budem povídat" :) dorozumievala som sa po anglicky, rukami, nohami a podobne :)

Tak čo tu máme... úprimne som si kvantitu predstavovala teda inak :D 
Nafotila som vám na kompletku všetko, nech sa vám trocha priblížim... 





Čierne šaty - šťastne vyskúšané. S hnedým páskom do pasu - spokojnosť. 





Žlté tielko s "krajkou". Obyč na leto, prišlo mi zaujímavé, neskúšané na mieste. Zle sedí, nevzala by som si ho.




Oranžové supiš pupiš šortky, neskúšané, ale sedia perfektne. Spokojnosť.





Zelený zaujímavý topík, vyskúšaný, veľká spokojnosť. 





Čierne tielko s potiskom, neskúšané, ale sedí v pohode. Spokojnosť.





Tmavé "plesňové" rifle. Nie, nie sú to boyfriendy :) sú perfektne obtiahnuté, prispôsobivý materiál. Skúšala som si malú veľkosť. Cestou k pokladni som na istotu vzala väčšie. Natiahla aspoň do polky stehna a bolo. Spokojnosť.





Svetlé krémové-nude jeggins, skúšané, spokojnosť. 

Ďalej som si doplnila spodné prádlo a mini ponožky, což vám fotiť nebudem :) . 




Toď kozmetika - rúž, odličovacie vreckovky, odličovačky, lak na nehty, krém na ruky, vložky do bot, houbičky na make-up a umelé riasy, ktoré na fotke nie sú, pardon. 





Nakoniec drobnosti - dve kozmetické taštičky. Tá psychadelik je brutálna, musela som ju mať :) Stojánek - organizér na rúže a iné. A ako poslednú vec tu máme sviečku pre radosť. 

Bol to pekný sobotný výlet. V tých najväčších horúčavách sa skryť v obchodnom centre, bol veru veľmi dobrý nápad :) . 
Každopádne som rada, že som tam po rokoch znova zavítala. 

Dúfam, že vám článok niečo dal, info, inšpiráciu alebo niečo podobné :).


Čo hovoríte na úlovky? Páčia, nepáčia? :)


Vaša Tili

2 komentáře:

  1. Pěkné věci jsi si koupila, taky jsem dřív jezdila do Vídně, ale Drážďany mají Primark 5x větší a to je teprve něco, je mnohem lepší a je tam více slev :)
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak este vetsi primark si neviem ani predstavit, to musi byt teda chaos :D ale viac zliav? Hmm.. lakave :)

      Vymazat