pátek 9. prosince 2016

Decembrová pauza na blogu

Ahoj dámy, 
dlho som sa neozvala s novým článkom, co ste si asi všimli. Je to hlavne preto, že nestíham. Upratujem, pečiem, chodím do práce a hľadám si novú prácu. Mám toho teraz hodně a preto som sa rozhodla, že december na blogu vynechám. Príde mi fér, vás o tom informovať. 
Mám pre vás v pláne celkom dosť článkov, toho sa nebojte, ale nemôžem sa im naplno venovať. Určite z vás nikto nechce čítať odfláknutý text písaný narýchlo. 

Po Vianociach a Novom roku, keď to všetko utíchne, sa k vám znova vrátim :) . 
Dúfam, že ma pochopíte a v novom roku sa znova "stretneme". Pretože ja sa na vás budem hrozne tešiť :) . 

Milé dámy, 
z celého srdca vám prajem nádherné sviatky! Vianoce plné radosti a lásky s ľudmi, ktorých máte rady. Nech krásne všetko postíhate a spokojne zaspávate :) . 
Do Nového roku všetko dobré, nech je pre vás rok 2017 rovnako úžasný, ako bol rok 2016 pre mňa!

Zostávajte v pokoji a mieri :) 

Teším sa na vás po Novom roku.

Vaša Tili

6 komentářů:

  1. čo sa týka mňa, určite ťa verne počkám aj po novom roku :) a budem sa tešiť na tvoje nové články. niekedy si treba poriadne oddýchnuť a načerpať energiu :) držím ti palce pri hľadaní novej práce,a taktiež krásne sviatky prajem :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dakujem krasne :) potesila si ma, ziadny komentar som ani necakala :) krasne sviatky Veronika :-*

      Vymazat
  2. uplně to chápu, ono na první pohled to vypadá, že jeden článek trvá hodinku i s fotkama, ale člověk u toho stráví mnohem více času. taky přeju šťastný nový rok a budu se těšit na další články.

    OdpovědětVymazat
  3. úplne chápem to, že si potrebuješ nejako oddýchnuť. Ja mám toho naozaj veľa takisto, ale blog ešte stíham, takže za to som rada..
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Som rada, ze ma chapete damy :) krasne sviatky prajem :-*

    OdpovědětVymazat
  5. Každý si potřebujeme oddychnout a odpočinout! Také toho mám teď moc. Přeji Ti krásné svátky a hlavně hodně zdraví do Nového roku! :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat