středa 30. listopadu 2016

Vykúpené obchody - november


Ahoj dámy, 
vítam vás v predposledných vykúpených obchodoch v tomto roku. November znova ubehol ako voda a vonku už pomaly začína snežiť. V nedeľu sa zapaľovala prvá adventná sviečka. Všetci sa už určite tešíte na zapálenie poslednej a príchod času Vianoc. Ja stopercentne :)
Vráťme sa ale k "novinkám" za tento mesiac. Ako vždy sa nebudem veľmi k produktom vyjadrovať, keďže vám na ne plánujem recenzie. Neskôr sa na ne môžete tešiť. 


Tangle Angel classic
Známa značka kefy na vlasy v prevedení anjela s krídlami (zadná strana). Kefa má na rozdiel od originálnej verzie rúčku, čo bol hlavný dôvod kúpy. Neviem ako vám, ale mne tangle teezer často vypadával z ruky. Je to príjemný zvuk, keď vám treskne do vane :) . Vnútorné štetiny sú kratšie ako tie vonkajšie, horšie rozčesávanie som ale nepocítila. Spokojnosť. 

Eos - shave cream - vanilla bliss
Tento holiaci krém som našla na krasa.cz za smiešnych 73,- Kč, neváhala som. 

Loreal Elseve - Extraordinary Clay - očisťujúca maska s ílom
Po jednej nemenovanej recenzií, skúšajú túto sadu asi všetky blogerky, čo dodať :). Mne zatiaľ stačí na vyskúšanie maska na vlasy. 


Trend It Up - Natural Radiant - Highlighter 020
Drogéria DM prišla na český trh s novou značkou Trend It Up. Na značku čítam samé pozitíva. Majú skvelé ceny, pekné obaly na drogérku a produkty vyzerajú kvalitne. Som na rozjasňovač zvedavá. 

BarryM - Bold White a Bold Gold waterproof eyeliner
Po bielu gelovú ceruzku od essence som chodila do drogérie pravidelne, ale nikdy som ju tam neobjavila. Nechápem to, vždy sa predo mnou asi schovala. Anglickú značku BarryM mám rada, hlavne ich známe pigmenty. V ich sortimente som našla bielu a zlatú tužku, ktorá ma tiež lákala. Biela tužka je úžasná, vodná spodná linka mi s ňou vydržala 5 hodín, potom som sa odlíčila, verím, že by zvládla aj dlhší čas. 

Jordana - Cat eye liner . 08 future
Jedným slovom Luxus! Nádherná tekutá linka, zlatá, lesknúca sa. Na párty a na Silvester ako stvorená! Dávala som si ju zatiaľ raz a spokojnosť. 

Nyx - soft matte lip cream - SMLC 20 - Copenhagen
Vínový, tekutý matný rúž, ktorý mi robí radosť. Dočítate sa o ňom viac TU

Nyx - Prismatic Shadows - PS 03 Liquid Gold or Liquide
Tieň som si objednávala spolu s odtieňom Mermaid cez eshop douglas. Bohužiaľ mi prišiel Mermaid rozflákaný, takže som ho reklamovala. S douglas som komunikovala celkom dlho, boli milý, starostlivý, o tom potom. Len nechápem, prečo nebalia produkty do bubliniek, alebo niečoho podobného. Ďalšia vec je, že sa mi nedarí odstrániť zvyšky lepidla z nálepky douglas, ktoré dávajú na všetky produkty a tieň Liquid Gold sa tomu tiež nevyhol. 


Soaphoria - Askam maska
Jedná sa o slovenskú značku kozmetiky, zameranú na prírodné zložky. Askam maska je určená na citlivú, podráždenú a zralú pokožku. Je prášková a má sa zmiešať s vodou, mliekom alebo jogurtom. Pomer tekutiny na obale písaný nie je. Prvý pokus jednej čajovej lyžičky masky mi nevyšiel, skúšam ďalej :) . 

Soaphoria - prírodný balzám na pery Levanduľa
Silno aromatický. Levanduľu je fakt hodně cítiť. Na perách príjemný, má fialkovú farbu bez zafarbenia pier. Na fotke trocha skrytý, pardón :S . 

Aloe Lanzarote - Regenerating Moisturizing Cream with Sunscreen
Aloe Lanzarote - Saltherapy - mydlo aka peeling
Produkty mi doniesla priateľova mamka z Tenerife. Aloe sa tam pestuje, som na ne zvedavá :) . 

Alverde - Bio - Calendula balzám na pery
Ešte som balzámy od Alverde neskúšala, jedná sa o prírodnú kozmetiku, tak uvidíme či bude na zimu stačiť. 

Marilou BIO - Créme Visage Jour - denný krém
Marilou BIO - Gommage Visage Exfoliant - pleťový peeling
Produkty už používam a vyzerajú fajn. Jedná sa o francúzsku značku, plánujem recenziu. 


Too Faced - Soul Mates - Blushing Bronzer - Carrie and Big
Farebne veľmi príjemný bronzer s lícenkou. Prišiel mi v krásne zabalenej darčekovej krabičke. Vyhrala som ho totiž v giveaway u Hevi, za čo jej ďakujem, urobila mi so srdiečkom veľkú radosť :) . Balenie mi príde nepraktické, mohlo by byť menšie. Ešte som ho neskúšala, mám momentálne iných favoritov. 

TheBalm - Mary-Lou Manizer
Dlho vysnívaný sen sa mi splnil. Od kedy som sa o rozjasňovači dozvedela, musela som ho mať. Príde mi, že som bola jediná, ktorá ho ešte nevlastnila :) . Značka ponúka tri rozjasňovače (tri sestry) a Mary Lou je v nádhernom odtieňi champagne. 

Sephora - The wonderful brush set
Limitovaná vianočná edícia troch štetcov. Obsahuje štetec na púder, na korektor a univerzálny na tieňe. Ak nad nimi uvažujete, sú krásne, ale nedoporučujem vám ich. 


Tak a sme na konci, čo ste si tento mesiac pokúpili vy? Máte s produktami skúsenosti?

Ďakujem za návštevu a milé komentáre.

Vaša Tili

8 komentářů:

  1. Štetce od Sephory vyzerajú fajne a páči sa mi farba NYXu, i keď tie Lip cream mi veľmi nesedia..
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stetce fajne vyzeraju, ale kvalita pokulhava :S nesedi ti? A mas nejaky tekuty matny ruz, ktory by si mi doporucila?

      Vymazat
  2. Wonderful post, love it! :)
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. maska je super, mám jí hrozně ráda a protáhne mi čas, kdy se mi vlasy nemastí, ale šampon mi nesedí vůbec a balzám je průměr.
    the balm už chci několik let a pak se vždycky seknu na tom, že zkusim jinej rozjasnovač a takhle dokola :)) a too faced bronzer vypadá roztomile :) taky po něčem voní?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, tesim sa na masku este viac, predlzit interval by bolo fajn :) vona bronzeru, pytas sa na kakao? :D nie nevonia po nicom. Lahku parfermaciu ma, ale neda sa to k nicomu prirovnat.

      Vymazat
  4. wau naozaj super veci ! the balm kzometiku už chcem aj ja vyskuušať tie rozjasnovače maju enskutočné :)

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne nákupy. S konkretnymi produktami nemám priame skusenosti, no mám rada napr značku Marilou Bio. Maju super sprchové gély.
    A velmi sa mi páči Too faced bronzer.

    OdpovědětVymazat