neděle 10. července 2016

Alterna Bamboo style + batiste dry shampoo blush



Zdravím dámy, dnes by som vám chcela ponúknuť recenziu na suché šampóny a teda porovnanie. Mám tu pre vás dva kúsky a to je suchý šampón Alterna - Bamboo style a batiste dry shampoo floral and fruity blush. Obidva som kupovala v menšom - cestovnom balení, kvôli vyskúšaniu. Pri jednom šampóne som naozaj rada, že som tak učinila. 





Alterna - Bamboo Style - Cleanse Extend (249,- Kč - 35 g)
Odkukala som ho od Rendy, ktorá ho mala v odpadkoch a celkom ho chválila. So suchými šampónmi som predtým skúsenosť nemala, bol to môj prvý :) . 

Šampón by mal absorvovať maz a osviežiť vlasy. Dodať vlasom objem a prirodzený lesk. 
Popis na obale - Takmer neviditeĺný suchý šampón mocne predĺži životnosť fúkanej. Po aplikácií praktickým sprejom totiž absorvuje maz, zvyšky produktov a nečistoty. Nezanecháva zvyšky prášku vo vlasoch.

Tešila som sa na neho ako ho vyskúšam. Hneď pri prvej príležitosti som sa na neho samozrejme vrhla. Na obale píšu, že nezanecháva stopy na vlasoch. Čo teda popieram. V porovnaní so šampónom batiste, zanecháva o polovicu viac bieleho prášku. Po každom rozčesaní som umývala kefu na vlasy. Bolo mi to až nepríjemné. Vlasy mi elektrizovali, nabili zvláštny objem-neobjem. Musela som si po ňom vždy umyť vlasy normálnym šampónom. Neexistuje, aby som po použití išla do spoločnosti. 
Objem sa nekoná, splasnuté a mastné vlasy som mala stále. Nechápala som, kde sa stala chyba. Myslela som, že si ho dávam veľa a po pravde som z neho ostala sklamaná. 
Dala som mu druhú šancu, nastriekala menej. Bohužiaľ, žiadaný efekt sa nedostavil.
OK, máme pokožku hlavy každý inú, ale že mi vôbec nezaberie, som nečakala. Ak niekomu vyhovuje tak mu tíško závidím. 
Vôňu má ale celkom príjemnú. 





Batiste - dry Shampo - floral and fruity blush (65,- Kč - 30 g) 
Popis na obale - Suchý šampón so sexy kvetinovou vôňou. 
Okamžité osvieženie vlasov. Odstráni nadbytočnú mastnotu, dodá objem a zanechá vlasy s pocitom čistoty a sviežosti. 

Vždy keď som narazila na recenzie šampónov batiste, boli pozitívne. Nikde sa nikto nesťažoval. Tak som si povedala, že dám suchým šampónom ešte šancu. A na môj dušu - bola som prekvapená, že funguje :) .
Nastriekala pár krát na vlasy, trocha pomasírovala a bolo. Čumela som ako puk. Mastnota zmyzla, vlasy nabili objem a peknú vôňu. Musela som sa ísť teda ešte pred kochaním sa, predýchať, pretože v malej kúpeľni sa po aplikácií nedá nadýchnuť :D . 
V takomto stave mi vlasy vydržali ešte tak dva dni! Luxus!
Šampón po sebe zanecháva stopy. Po každom prejdení rukou po vlasoch, ho na ruke cítim (robím to často, že si chytám vlasy). V porovnaní ale s alternou, je to výrazný rozdiel v kvantite zbytkov prášku vo vlasoch. V porovnaní má batist prášok trocha transparentnejší. 
Na kefe na vlasy tiež zanecháva stopy, tomu sa ale pri suchých šampónoch asi nevyhneme. 

Vôňu má príjemnú - brush, ako píšu na obale - suchý šampón so sexy kvetinovou vôňou :) áno, fakt to tam je. 





Suché šampóny sú perfektná vychytávka, "co si budem ženy povídat" :) nie vždy sa nám chce, máme čas a priestor umyť si vlasy. Určite doporučujem túto vecičku vyskúšať, pokiaľ ste nemali ešte tú možnosť. 
Ocenia ho hlavne "nové" maminky, na materskej, kedy na osobnú starostlivosť neostáva veľa času. 

Pre mňa je to objav roka - áno, až teraz som ho objavila :) . Som z batiste nadšená a určite si ho ešte kúpim a kupovať budem. Som hlavne rada, že naozaj funguje. Po alterne som ostala trocha odstavená, kde je problém. Ale batiste ma prebudil :)


Ktorý zo šampónov od batiste máte najradšej? Nech sa inšpirujem ďalšou sexy vôňou :) . Alebo poznáte iný suchý šampón, ktorý je porovnateľný s batiste? 

Majte sa krásne

Vaša Tili

4 komentáře:

  1. U mňa jednoznačne vedie Batiste a myslím, že najlepší je Batiste Original, momentálne mám s čerešňovou vôňou, ktorý je tiež dobrý, no original sa mi páčil viac a určite si ho kúpim znovu :) Skúšala som už aj suché šampóny od Dove, Toni&Guy a Aussie, no tie nerobia s mastnými vlasmi takmer nič (Toni&Guy má aspoň nejaký efekt).

    OdpovědětVymazat
  2. Ale je zaujimave, ze tie drahsie znacky to proste nevychytali, clovek by cakal opak. A nabuduce kupujem teda urcite original :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já miluji Batiste nejraději na tmavé vlasy :-) A je skvělý a potají mi ho bere i manžel :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee fakt? Tak to si ma pobavila :D mne priatel zatial berie obycajne sampony, uvidime casom :D

      Vymazat