pátek 15. července 2016

Clinical Hair-Care tabletky



Ahoj dámy, dnes to bude trocha o inom ako obvykle.
V poslednom čase mi začali celkom dosť vypadávať vlasy. Neviem z čoho to môže byť, prečo. Začínam byť z toho v miernom úzkostnom stave :S Nič sa mi v živote nezmenilo, nemávam stres, všetko po starom, všetko v pohode. 

Na internete som objavila tieto tobolky - Clinical Hair-Care. Presnejšie TU. Vybrala som si množstvo 45 + 15 a vyšli ma celkom aj s poštou na 391,- Kč. Mám ich na dva mesiace. Dám vám potom avízo, či sa mi po nich dali vlásky znova doporiadku. 




Clinical Hair-Care 
Vnútorná vlasová výživa s aktivátorom. Berie sa jedna tobolka denne. 
Sú určené pri:
- zvýšenom vypadávaní vlasov
- vyššej lámavosti vlasov
- celkovej nižšej kvalite vlasov
- šedivosti, alebo pri strate prirodzeného lesku vlasov

Doplnok stravy obsahujúci KERATIN RENEWAL SYSTEM, ktorý je tvorený prevážne dôležitými sírnymi aminokyselinami. V živej časti vlasu, vlasovej cibulke, dochádza ku tvorbe keratinových vlákien, ktorých sila a pevnosť určuje kvalitu vlasu. Aby bunky mohli tvoriť kvalitný keratin, je potrebné, aby boli vyživované. Živiny sa k bunkám dostávajú krvnými kapilárami. Pre keratín je najdôležitejšia predovšetkým aminokyselina L-cystein s obsahom síry, ktorá významne prispieva k posíleniu vlasov. 

Zloženie:
Každá tobolka obsahuje D, L-methioin 200 mg, cystin 100 mg, L-tyrosin 200 mg, 4-aminobenzoová kyselina 25 mg, kyselina listová 0,1 mg. D-biotin 0,05 mg, oxid zinečnatý 3,11 mg, inositol 35 mg, extrakt zo zlatého prosa 50 mg, olej z pupalky dvojročnej 50 mg, extrakt zo sušených pivovarských kvasníc 50 mg, extrakt z prasličky roľnej 25 mg, extrakt zo semien hrozna 25 mg, extrakt z kôry borovice prímorskej 5 mg, želatina, oxid titaničitý (E 171), oxid kremičitý a stearan horečnatý. 


Výživové hodnoty výrobku:


Toď v skratke z popisu na obale. Dúfam, že mi pomôžu. Začala som si umývať vlasy so šampónom od Brazil Keratin proti vypadávaniu vlasov. Uvidíme. Každopádne mi držte palce, budem za ne rada :) 
Je to článok o niečom inom ako o kozmetike, ale tiež sa vlastne jedná o krásu vlasov, tak si myslím, že by vás to mohlo zaujímať. Píšem informačne, výrobok som si sama kúpila. 


Máte s tobolkami skúsenosť? Nepoznáte niečo, čo pomáha proti vypadávaniu vlasov? 
Ďakujem za komentáre a tipy, budem vám za ne vďačná :)


Vaša Tili

2 komentáře: