čtvrtek 21. července 2016

Freeman - masky na tvár - porovnanie


Ahoj milé dámy, masky na tvár používame asi každá. Značka Freeman mi bola vždy sympatická, hlavne ich masky na tvár. Rozhodla som sa ich teda poskúšať a vybrať si z pomedzi širokej ponuky tú svoju pravú. Značka pozná ženy, takže vie, že nie každá maska sadne každej tvári. Preto sa dajú kúpiť tieto mini balenia, ktoré sú skvelé práve na vyskúšanie. Jedno 15 ml balenie mi vydržalo zhruba na 4 použitia. Jedno balenie vás výjde na 35,- Kč. Každá z nich sa dá samozejme kúpiť v plnom 150 alebo 175 ml balení. 
Mám suchú - zmiešanú pleť, na inej pleti môžu masky pôsobiť inak. Prosím, berte to na vedomie. 
Konkrétne sa jedná o Antistresovú masku Mŕtve more, Čistiacu masku uhlie a čierny cukor, Zlupovaciu masku Uhorka a Detoxikačnú masku čokoláda a jahoda. 




Freeman pleťová antistresová maska Mŕtve more
Ílová maska vhodná pre všetky typy pleti. Ukľudňuje, absorvuje prebytočný pleťový maz, čistí a uvoľňuje upchaté póry. Minerály z Mŕteho mora obsahujú prírodné látky, dôležité na udržanie zdravej pleti. Levanduľa a bergamot majú relaxačné aromaterapeutické účinky. 

Maska má brutálne modrú "šmolkovskú" farbu. Konzistencia je ílová - vodovo-bahnová. Dobre sa rozotiera. Cca do 10 minút zaschne a mala by sa hneď zmyť. Ľahko sa zmýva, ale bacha! Rada sa na tvári skrýva :) . 
Keďže má maska zaschnúť, ťahá tým pádom kožu, svrbí a trocha aj páli. Nedávala som si ju samozrejme na očné okolie, ale aj tak som cítila v očiach malé štípanie. Po zmytí bola pleť jemná ale vysušená. 
Čo sa týka antistresujúcich a aromaterapeutických účinkov - no, rada sa o seba starám, takže som ju rada používala :). 
Účinky sa u mňa celkovo veľmi neprejavili. A to sa týka všetkých štyroch masiek. Zmeny v stave pleti, zmenšenie pórov a podobne, som nezaznamenala. Po dlhšom používaní by boli účinky možno viditeľnejšie. 




Freeman - Pleťová čistiaca maska 2v1 Uhlie a čierny cukor
Detoxikačná maska, vhodná pre všetky typy pleti. Maska obsahuje scrub. Rastlinné uhlie s prirodzenými čistiacimi účinkami. Pomáha absorvovať mastnotu a nečistoty, bez toho, aby pleť vysušovala. Čierny cukor pomáha odstrániť odumrelé kožné bunky a pleť by mala ostať hebká a jasná. 

Maska má olejovú konzistenciu, ak sa to tak dá nazvať. Zrnká cukru pôsobia ako peeling. Mala by sa rovnomerne naniesť na tvár, čo ale technicky nie je veľmi možné. Tekutiny je tam totiž pomenej a cukor sa hrudkuje, je suchší a z tváre odpadáva. Farba masky je znova zaujímavá, pretože sa jedná o čierny cukor a uhlie. 
Hneď ako som masku začala po tvári "rozotierať", začala ma zahrievať. Príjemný pocit. 
Po zaschnutí by sa mala maska zmyť, čo ale technicky tiež nie je možné, keďže má olejovú konzistenciu. Čakala by som dlho a asi by som sa ani nedočkala :) . 
Maska príjemne vonia, pleť nedráždi. Svrbenie a pálenie som cítila minimálne. Po zmytí bola pleť jemná, a bolo vidieť aj cítiť, že je pleť pekne vyčistená. Pocit vysušenej pleti sa pri tejto maske nekonal. 




Freeman - Pleťová zlupovacia maska - uhorka
Čistiaca maska, vhodná pre normálnu až zmiešanú pleť. Prírodná kompozícia obohatená extraktom z uhorky odstraňuje nečistoty z pleti, bez toho, aby ju vysušovala. Zlepšuje vzhľad, odstraňuje známky únavy a stresu a zanecháva pleť sametovo jemnú, hladkú a osvieženú. Obsahuje extrakt z uhorky a aloe, ktorý pleť ukľudní a zároveň hydratuje.

Maska má čisto gelovú priesvitnú konzistenciu a veľmi príjemne uhorkovo vonia. Mala by sa používať spolu s peelingom. Dobre sa nanáša. 
Popravde, som sa jej trocha obávala, pretože moja posledná skúsenosť so zlupovacou maskou nebola veľmi príjemná.  
Po zaschnutí - cca 10 minút, ma veľmi milo prekvapila. Napla som tvár a maska nádherne popukala. Jedným ťahom, bezbolestne, som ju stiahla celú z tváre. Za toto má u mňa 1* :) Pleť je hebká a na dotyk jemná. 
Zanecháva na pleti jemný film, aj preto si myslím, že je po použití masky peeling vhodný. 
Maska ma nepálila, nesvrbela a ani nevysušovala. Spokojnosť. 




Freeman - Detoxikačná pleťová maska Čokoláda a Jahoda
Ílová maska zmenšujúca póry, vhodná pre normálnu až zmiešanú pleť. 
Detoxikačná maska je obohatená extraktom z jahôd, ktorý tonizuje pleť a sťahuje rozšírené póry. Bambucké a kakaové maslo pomáha pleť vyživovať. Ideálna pre T-zónu tváre pri normálnej a suchej pleti. Pleť má byť po použití hladká a hebká. 

Maska má ílovú konzistenciu, Prvá vec, na ktorú vás musím upozorniť, je náádherná vôňa čokolády s jahodami, do ktorej sa hneď zamilujete. No čo, milujem čokoládu a jahody :D . 
Farbu má hnedú a pripomína make-up. Perfektne krycí :) . 
Rovnako ako prvá spomenutá "šmolkovská" maska, po zaschnutí ťahá kožu, svrbí a páli. Zaschne rovnako po cca 10 minútach. Po odstránení je pleť hebká a jemná, ale bohužiaľ vysušená. Dávajte pozor pri zmývaní masky, pretože farbou, sa vie tiež veľmi dobre na tvári schovať. 


Najviac ma oslovila zlupovacia uhorková. Každopádne skúšam masky ďalej, takže môžete čakať pokračovanie. 

Máte s maskami Freeman skúsenosť? 


Ďakujem za milé komentáre a prajem pekný zvyšok dňa :)

Vaša Tili

9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jedna sa o americku znacku. Masky su dostupne aj v nasich drogeriach :)

      Vymazat
  2. Uhorkovú som mala aj ja a celkom mi vyhovovala, iné som však neskúšala, takže to neviem porovnať

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uhorkova mi z tychto styroch sadla najviac :) mala som z nej vzdy po pouziti dobry pocit, ako na dusi tak aj na tvari :)

      Vymazat
  3. Masky od Freemana mám moc ráda :) Zatím je u mě favoritem slupovací okurková maska, té mám už několikáté balení :) Teď jsem dostala k narozeninám avokádovou masku, sice jsem jí zatím zkoušela jen jednou, ale jsem z ní nadšená :) V budoucnosti bych ráda vyzkoušela tu čokoládovo jahodovou :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Avokadovu mam tiez v plane vyskusat :) Jahoda s cokoladou ma nadhernu vonu, mala som chut ju zjest, ale to by nedopadlo dobre :) uhorkova zatial vedie! :)

      Vymazat
  4. Okurkovou jsem také měla, ale masky moc nekupuju, používám je jen když je od někoho dostanu darem :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  5. Od Freemane jsem zatím nic nezkoušela, momentálně ujíždím na Khiels :)) ale je super, že dělají taková malá balení, skvělý na cestování a na zkoušení, možná nějakou z nich zkusim na cesty :)
    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám tu modrou a okurkovou a obě miluju! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat