úterý 31. května 2016

Boemi - telový jogurt - Meruňka a medový angrešt



Na tento jogurt som sa naozaj tešila. Bol to prvý krém, ktorý som si kúpila po dlhšom čase. Chcela som totiž spotrebovať krém od Mixi, ktorý som používala, pretože som mala "suché" obdobie, kde mi veľmo pomohol, nájdete ho TU.
Na jogurt som narazila na obľúbenom eshope a hneď ma zaujal svojim strieborným balením a vôňou, musela som ho mať.




BOEMI - telový jogurt - Meruňka a medový angrešt (cena 89,- českých korún)
Boemi je česká značka prírodnej kozmetiky. Založená v roku 1999. Produkty nie sú testované na zvieratách a mydlá sa vyrábajú hlavne ručne.
Značka ponúka hlavne mydlá, krémy, kúpeľové soli, balzámy a ďalšie produkty do kúpeľne.

Už len to, že sa jedná o jogurt, naznačovalo moju kúpu :)
Je to výživný zjemňujúci krém s hydratačným účinkom. Obsahuje čisté mliečne proteíny dodané formou jogurtovej sušiny.




Jogurt má bielu farbu a príjemnú konzistenciu. Zanecháva za sebou biele stopy, čo mi zo začiatku vadilo. Nerozotrie sa hneď po prvom natrení na pokožku. Potom si na to ale človek zvykne a aspoň sa pokožke venuje krátkym masírovaním, aby sa biele stopy pekne vsali. Samozrejme to nie je vada! Už som sa s takými krémami stretla.
Dobre hydratuje a intenzívne vonia po marhuli :) pri natieraní je to pôžitok. Je príjemný a pomohol aj na suché miesta.







Nebola by som to ale ja, keby mi niečo nevadilo :S. Po sprche večer sa vždy natieram a obliekam pyžamko. Oblečenie tým pádom tiež absorvuje jogurt, no a tu je kameň úrazu... je divne cítiť. Už to nie je tá krásna marhuľa, ale niečo zvláštne, pre mňa nie príjemné. Takže musím často meniť nočnú róbu, lebo to na nej na druhý deň cítím a necítim sa v nej čisto. 

Ako som písala, na jogurt som sa naozaj veľmi tešila. Toto moje negatívum ma trocha sklamalo, ale zvykla som si.. značka ma neodradila a určite od nich ešte niečo vyskúšam...

1 komentář:

  1. Měla jsem od nich sprchový gel taky s vůni merunky a angreštem, byl super, ale ta vůně mi úplně nesedla :)
    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat