neděle 8. května 2016

Yves Rocher - regeneračný šampón, kondicionér a maska na poškodené vlasy



Mám pre vás pripravenú túto krásnu regeneračnú sadu na poškodené vlasy.
Všetky tri produkty rovnako a nádherne voňajú. Tou vôňou som bola tak očarená, že som si viac menej kvôli nej sadu kúpila.
Hľadala som od tejto značky šampón, ktorý obsahuje najviac olejov. Hovorí sa, čím viac výživných olejov v šampóne, tým lepšie pre vlasy.

Vlasy mám celkovo pevné, jemné a priemerne husté. Nehovorím, že sú v perfektnom stave a ani že sú poškodené. Umývam si ich každé 2-3 dni. Nepoužívam žiadne laky, tužídlá ani gely.


Regeneračný šampón na poškodené vlasy (cena eshop 82,- českých korún)
Objem 300 ml
Obsahuje výťažok z jojoby, ktorá má regeneračný účinok. Neobsahuje silikony, parabeny ani farbivá (platí pre všetky tri produkty).
Obsahuje viac ako 96% zložiek rastlinného pôvodu a myciu rastlinnú zložku.

Celkovo mám z tohoto šampónu zmiešané pocity. Vlasy samozrejme umyje a krásne pení. Len mi príde, že mám po ňom vlasy celkom rýchlo znova mastné, spadnuté a ťažké.
Nechcem tvrdiť, že je šampón úplne zlý, mala som aj horšie.



Regeneračný kondicionér na poškodené vlasy (cena eshop 82,- českých korún)
Objem 150 ml
Obsahuje viac ako 99% rastlinných zložiek - bio jojobový a mandľový olej.

Keď si zmyjem vlásky, tak cítím, že kondicionér potrebujú. Tento účel spĺňa a vlasy potom krásne rozčešem. Spokojnosť.
Kondicionér vyhladzuje, vyživuje a stará sa o vlasové vlákno. Vlasy sú odolnejšie, pružnejšie a na dotyk hebké.


Expresná regeneračná maska na poškodené vlasy (cca 220,- českých korún, na eshope som ju nenašla, dúfam, že sa stále vyrába)
Objem 150 ml
Obsahuje viac ako 98% rastlinných zložiek.

Vôňu spomínať už nemusím, to je luxus! Vlasy zmyjem šampónom a nanesiem masku. Pak 5 minút pochodujem po byte a pak zmývam. Vlasy sú po nej celkom príjemné, voňavé a jemné. No len cítim, že sú trocha ťažšie a po dvoch dňoch vlasy umývam znova. 

Všetky tri produkty majú všade vysoko kladné hodnotenie. Samozrejme nemáme všetci rovnakú pokožku hlavy a vlasy, a niekomu môžu výrobky vyhovovať. Všetko treba vyskúšať :)
Navyše sú všetky tri produkty bez silikónov, parabenov a farbív. Čo veľa z vás určite ocení. 


Rada na záver
Všetky kondicionéry a masky na vlasy, by sa nemali aplikovať na pokožku hlavy. Na to nie sú určené, len na vlasy. 
Najlepšie aplikovať až od polovice dĺžky vlasov, samozrejme ku končekom. 
Úplne to pre výživu vlasov stačí. Vlas produkt vsaje po celej svojej dĺžke.


Máte s vlasovou kozmetikou od Yves Rocher skúsenosti?
Ďakujem za odpoveďe a prajem krásnu nedeľu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat