středa 25. května 2016

L´oréal Gel Intenza Eyeliner + L´oréal color riche pure red rúž


V tomto mesiaci som si toho zadovážila celkom dosť. Boli to napríklad aj tieto dve krásky. Poďme sa im pozrieť na zúbky.




L´oréal Gel Intenza Eyeliner 01 Pure Black (280,- českých korún)
Ako názov napovedá, jedná sa o čierne gelové linky na oči.
Kúpila som si ich vďaka jednej známej českej blogerke Peti :) a neľutujem.




Linky sú intenzívne čierne, vodeodolné a držia až do odlíčenia. Predávajú sa so štetcom, s ktorým sa celkom dobre pracuje. Linky sú jemné a rýchlo zaschnú, tým pádom sa vám hneď neotlačia tam, kde nechcete. Na dokonalú linku sa musím ešte zdokonaliť, ale s týmito to pôjde rýchlo. Štetec je potrebné po použití očistiť, aspoň utrieť do vreckovky. Pretože by ďalšia snaha o linky mohla prísť nazmar.
Kupovala som ich v drogérií za nie malý peniaz, na internete sa dajú zohnať lacnejšie.
Priniesla som si ich domov, otvorila a zistila, že mi vrchnáčik v kelímku nezapadá. So strachom, že mi vyschnú, som ich utekala vymeniť :) Kelímok je sklenený a vrchnáčik zlatý.
Linky sú dokonale pigmentované a dobre sa s nimi pracuje. Dúfam, že mi dlho vydržia :)



L´oréal Color Riche Pure Red rúž - Collection Exclusive by Freida (250,- českých korún)
Jedná sa o novinku na trhu z novej kolekcie rúžov od Loreálu. Kolekcia obsahuje rôzne odtiene červenej. Preto, si každá z nás určite nájde ten svoj :)
Freidu som mala vyhliadnutú už od začiatku, bola to láska na prvý pohľad :)



Dúfam, že je na fotke dobre vidieť tú veľkoleposť :)
Má nádhernú fuchsiovú farbu, je dobre pigmentovaná a dlho vydrží. Som z nej nadšená! Hodí sa mi na všetky spoločenské akcie, ako aj do práce. Toď si ale rozhodnite sami.
Rúž sa nerozpíja do kontúr pier a dobre hydratuje. Pri napití odoláva a jedlo už moc nezvláda. Zas ktorý rúž ho zvláda, že? (ak taký poznáte, určite o ňom chcem vedieť!) Inak má dobrú výdrž. Farba sa stráca postupne a rovnako.
Hrozne sa mi páči vôňa, príde mi ako typická nivea :) Obal je čierny matný so zlatým prsteňom a nápisom. 

Oba výrobky doporučujem aspoň vyskúšať.


S akými linkami sa vám najlepšie pracuje? S gelovými, tekutými alebo s tužkami? Máte svojho favorita medzi linkami na oči, na ktorého nedáte dopustiť?

Žádné komentáře:

Okomentovat