úterý 26. července 2016

BarryM Dazzle Dust - očné tiene / pigmenty



Ahoj dámy, myslím, že pokiaľ sa vám niekedy podarilo navštíviť Anglicko, a máte rady samozrejme kozmetiku, táto značka, teda BarryM, vám musela udrieť do očka. 

BarryM je britská značka, založená v roku 1982. Je zameraná na dekoratívnu kozmetiku, ktorá je kvalitná, trendová a netestovaná na zvieratách. Čo určite veľa z vás ocení. Produkty sa u nás dajú zakúpiť na českých aj slovenských e-shopoch. Narazila som na eshop, kde máte na značku dopravu zadarmo, takže zaplatíte čistú sumu za produkt, což mi príde perfekto! :)

Dazzle Dust by BarryM - je označenie rady sypkých tieňov - pigmentov. Ponuka je rozsiahla a obsahuje viac ako 60 odtieňov. Sama vlastním momentálne dva odtiene už roky rokúce. Toto číslo sa ale určite bude ešte zvyšovat :). 
Všetky tiene, ktoré má BarryM v ponuke, sú buď so shimmerom alebo s trblietkami. Rovnako majú všetky sypkú konzistenciu - jedná sa o jemný prášok. 
Čo sa týka odtieňov, vyberie si určite každý, od nude, hnedých až po kikiríkaté crazy farby. Sú naozaj nádherné a majú dokonalú pigmentáciu. Určite sa na ne mrknite! 




Tým, že sú tiene sypké je nanášanie trocha komplikované. Môžete použiť štetec alebo prst. Osobne uprednostňujem prst. So štetcom si môžete byť istý s poriadnym neporiadkom všade okolo. Ako po stole tak aj po tvári :). Chce to opatrnosť, ale dá sa! Aj napriek tejto zaujímavej aplikácií, mám tiene rada a vždy sa na líčenie s nimi teším. Tiene Dazzle Dust by sa mali nanášať plochým prírodným štetcom na mokro.

Na obaly sa neviem vynadívať. Sú rozkošné, malinké a také chutné :D. Jedná sa o malú sklenenú nádobku s čiernym kovovým vrchnáčikom. 

Pod tiene doporučujem dať bázu, predĺžite tým výdrž. Moja posledná aplikácia bola so štetcom, konkrétne Zoeva 234 Luxe Smoky Shader. Naniesť tieň nanesiete. Trblietky trocha opadávajú a konkrétne pri tieni 53 Chocolate, som ich blendením úplne odstránila, takže treba opatrne. Aj preto doporučujem, aplikáciu prstom, lepšie sa pigment na viečku udrží. 




Dazzle Dust by BarryM - odtieň 53 - Chocolate 
Jedná sa o čierno-vínový tieň s trblietkami. Pri nanesení vzniká na viečku jemné ombré týchto dvoch farieb. Vínové sú čisto trblietky, ktoré dodávajú tieňu zaujímavú farbu a šmrnc. Tieň má perfektnú pigmentáciu. 
Pri nanesení na celé viečko vzniká hodně tmavý look. 
Na líčenie nie som expert, stále sa učím. Pokus o líčenie a foto som skúšala, bohužial som nemala z toho pocit, že by som vás líčením nejak inšpirovala. Dúfam, že mi to odpustíte :) . 

Keby som to mala zhrnúť, tieň je nádherný, len sa s ním ťažšie pracuje. Ako som písala, pri blendení mi trblietky vínovej farby úplne zmyzli, ostala len čierna. Zo zvedavosti som si blendila celé viečko a tým tieň úplne zmazala. Na blending som použila štetec Hakuro H74. Tieň som nanášala bez báze, neviem, či by rovnako s bázou zmyzol, to som neskúšala. Výdrž majú slabšiu, aj preto doporučujem pod tiene bázu. 




Dazzle Dust by BarryM - odtieň 24 Old gold
Jedná sa o strieborno - zlatý (žltý) tieň s trblietkami. Na viečku pôsobí ako strieborný pigment teda trblietky, s nádychom zlatého shimmeru. 
Je vhodný na rozjasnenie tieňov a celkového líčenia. Nanášanie je rovnaký oriešok. Keďže je vhodný na rozjasnenie očí, naniesť ho stačí jemným vklepaním prstom alebo plochým štetcom. 

Obidve farbičky sú veľmi pekné a perfektne pigmentované. Len to nanášanie, hm.. 
Každopádne som rada, že ich vo svojej zbierke mám. Doporučujem vám ich aspoň vyskúšať. Pre tú nádhernú škálu farieb musíte! 
Škoda, že ich nemám viac a hlavne farebnejšie. Vždy som preferovala hnedé a tmavé líčenie. Tie farebné májú naozaj krásne, Normálne ľutujem, že som si ich keď som mala možnosť nekúpila. Ale to sa dá napraviť :) . 

S poštou zadarmo ich môžete kúpiť TU, a jeden vás výjde na 179,- Kč. 


Zaujali vás Dazzle Dust tieňe? Máte so značkou a s jej produktami skúsenosť? 

Ďakujem za prečítanie a vaše komentáre

Krásny deň vám praje
Vaša Tili :) 

4 komentáře:

  1. Zlatých tieňov mám doma až až, ale ten Chocolate odtieň je dokonalý ! :)
    KIKA KONKA

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, o značce jsem ještě neslyšela, ale stíny vypadají skvěle. Zlatý je úžasný!

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  3. Naozaj krásne sýte farby najmä tá hnedá je úžasná

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, to je ale pigmentace! Fakt super :) Ten zlatý stín se mi moc líbí.

    Piosek

    OdpovědětVymazat