sobota 30. července 2016

TIGI - Bed Head - šampón a kondicionér Recharge



Ahoj dámy, prajem vám krásnu slnečnú sobotu. Dúfam, že sa vyvaľujete niekde pri vode :) . Na dnes som si pre vás pripravila menší pokec o značke TIGI s produktami Bed Head. Značka u nás nie je až tak známa, v drogérií ju nekúpite, len na internete. 

TIGI (ti-dži) je značka, ktorá silno ovplivňuje svet módy a ktorá nachádza inšpiráciu medzi mladými ľuďmi a v mestskej kultúre. 
Jedná sa o medzinárodnú spoločnosť, založenú v roku 1963. Zameriava sa na vlasovú starostlivosť ako pre ženy, tak aj pre mužov. 
Výsledkom sú šampóny, gely, tužidlá a ďalšie prípravky pre veľmi jednoduché použitie, ktoré ocenia všetci, ktorý sa radi bavia a užívajú života, ako trávia hodiny pred zrkadlom :D. 

Súčasťou TIGI je aj niekoľko "podznačiek" ako napr. Bed Head, Catwalk, S Faktor a ďalši.

Inovatívna podznačka Bed Head je pre všetkých, ktorý sa cítia mladý srdcom a radi experimentujú. Bed Head je jedna z najpopulárnejších britských kaderníckych značiek. Okamžité výsledky, pestrá škála parfermácie a predovšetkým funkčné výrobky, ktoré dokážu všetko, nech už chcete vyživiť, spevniť, natočiť alebo sformovať sú základom úspechu tejto značky. 




Značka mi príde veľmi sympatická. Zdedila som od kamarátky od Bed Head lak na vlasy, ktorý naozaj pekne vonia. Nebola z neho cítiť žiadna chémia. Čo pri lakoch na vlasy nie je zvykom. Už vtedy som vedela, že lak nie je jediný produkt, ktorý od nich vyskúšam :). 

Na stránkach dekorativka.cz som narazila na tento setík šampónu a kondicionéru pre vysoký lesk vlasov. Musela som ich jednoducho vyskúšať!
Obaly majú oba produkty veľmi milé, farebne niečo medzi fialovou a ružovou, so zaujímavým tvarom. Na zadnej strane je napísaná celkom vtipná vec - You must have a sense of humor to use our products :D
Sú pre mňa trocha nepraktické, pretože vždy keď s nimi manipulujem z nich tečie voda, ktorá sa proste dostane nejakým zázrakom do vrchnáčika :S . Na cesty teda nedoporučujem. 




TIGI - Bed Head - Recharge šampón (cca 220,- Kč)
Šampón je zameraný na žiarivosť a lesk vlasov. Obsahuje unikátny olej zo semien Svetlice farbiarskej, ktorý odstraňuje spoľahlivo nečistoty a mastnotu, čím odhaľuje lesk vlasov. Vďaka výťažku z ovocia bohatého na vitamín C a extraktu z listov čajovníku Camellia Sinensis je šampón zároveň bohatý na antioxidanty, ktoré vlasy ozdravujú. 



Šampón má jemnú ružovú priehľadnú farbu. Veľmi príjemne nevtieravo vonia - tak sladko sviežo. 
Keď som po prvý krát šampón vyskúšala, bola som z neho milo prekvapená. Mala som vlasy umyté ako od kaderníčky. Vlásky boli jemné, lesklé a objemné. Nemohla som sa na ne prestať dívať :). Po ďalších a ďalších použitiach stratil ale šampón efekt. Nechápem to, vlasy si na neho asi zvykli. Zrazu zmyzol objem a vlasy boli spadnuté a bez života. Som zvyknutá, že si zmývam vlasy tak každé 2-3 dni a hlavne večer. Po tomto šampóne som si musela zmývať vlasy hneď na druhý deň :( . Ako večer si umyjete vlasy a na druhý deň jako efekt nula? Vyzerali ako po troch dňoch. Nemyslím tým, že boli mastné, ale také nijaké. Keď sa ráno na seba pozriete do zrkadla a poviete si - ty kokos, to čo mám s tými vlasmi teraz robiť? :S
Bežne používam jeden šampón dokola, až kým ho neminiem, ale nikdy sa mi nestalo niečo podobné. 
Pre mňa bohužiaľ veľké a nepochopiteľné sklamanie. 

Začala som teda používať inú značku a po pár použitiach, som sa zo zvedavosti znova vrátila ku TIGI. Ale nič sa nezmenilo. Efekt nula ostal. 




TIGI - Bed Head - Recharge kondicionér (cca 240,- Kč)
Kondicionér rovnako ako šampón podporuje lesk vlasov a má podobné zloženie. Obsahuje ešte kyselinu mliečnu, ktorá zaistí vlasom regeneráciu a olej zo slnečnicových semiačok, ktoré poslúžia ako prirodzená ochrana proti UV žiareniu a proti pôsobeniu tepla. 

Má typicky hutnejšiu bielu konzistenciu. Vonia rovnako ako šampón. Viac menej k nemu nemám čo dodať, svoju úlohu plnil. Vlasy sa dali po ňom dobre rozčesať. 

V jednom článku som vám spomínala, že mi začali vypadávať vlasy. Viac ako je podľa mňa normálne. Je pravda, že mi to začalo v období, keď som používala túto dvojku. Neviem ale, prečo mi vypadávajú, neprišla som na to. Takže to nechcem prisudzovať produktom, nemám na to dôkaz, a nemyslím si to. 

Aby som to ukončila, z rady Recharge som sklamaná, ale so značkou som určite neskončila. Chcela by som vyskúšať iné rady, a zistiť, či je špatná na moje vlásky len táto, alebo značka samotná. 
Samozrejme, budem sa opakovať, ale každá máme tu hlávku inú, a vybrať si to pravé orechové pre každú z nás je individuálna vec. Ako pôsobí na mojej hlávke, nemusí rovnako aj na vašej :) 


Máte so značkou TIGI skúsenosti? Robí vám niečo podobné nejaký šampón? 


Ďakujem za prečítanie a milé komentáre :)

Vaša Tili

4 komentáře:

  1. Tigi značku veľmi nepoznám, no ako opisuješ, ak nemal účinky, ktoré mal mať už po niekoľkých dňoch, je to potom o ničom. :(

    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. O vlasové péči Bed Head jsem už párkrát četla a mám o této značce povědomí, ale zatím mě nic nenalákalo ke koupi. Škoda, že ti produkty nesedly, ale třeba jiná řada bude lepší :) Já se teď zaměřuji na šampony na mastné vlasy a stále hledám něco, po čem bych si vlasy nemusela mýt každý druhý den :) Jinak máš moc pěkný blog, dávám odběr a těším se na nové články :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, dakujem pekne za mily komentar :) drzim ti palce nech mas pri dalsom hladani stastnu ruku :) juknem k tebe, mozno budu sympatie na oboch stranach :)

      Vymazat
  3. Ja som od TIGI skúsila Urban Antidotes Recovery, ktorý je určený na suché a poškodené vlasy a som s nim maximááálne spokojná :) mám balenie s pumpičkou, takže dávkovanie super, voda sa tam nemá šancu dostať, lenže na cesty ho nenosím, pretože mám veľké litrové balenie, takže si zvyknem trošku odliať do menšej nádobky.
    Určite chcem vyskúšať aj nejaké ďalšie vecičky od tejto značky
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat