čtvrtek 7. července 2016

Nyx - linka Vivid Brights + eyebrow cake powder + butter gloss lesk + Jumbo eye pencil



Ahoj, vítam vás pri dnešnom článku o kozmetike NYX.
Ako už určite viete, v Prahe na Smíchove nám otvorili prvú predajňu značky Nyx. Nebola by som beautyshopaholik, keby som tam hneď nenapochodovala :) . 




Nyx - Vivid Brights - VBL05 - Vivid Sapphire (129,- Kč)
Jedná sa o brutálne modré a crazy linky na oči. Pri kúpe som váhala, ale zo zvedavosti som ich musela mať. 
Linky boli zabalené v krabičke s peknou ukážkou líčenia. 
V predajni si môžete vybrať z 8 rôznych farebných odtieňov. Ako crazy líčenie, na párty alebo na festival sú perfektné! Preferujem jemnejšie líčenie na deň, a večer trocha pritvrdím. Nikdy to ale nie je veľmi farebný look. Preto som z farby tak nadšená. Farebnú dekoratívku u mňa veľmi nenájdete. Riskla som to s nimi do práce a mali úspech. 




Linky sú tekuté a majú typický štetinkový aplikátor. Pracuje sa s ním dobre. Výdrž majú dokonalú, aj bez báze vydržia na svojom mieste až do odlíčenia. Po nanesení musia zaschnúť, čo trvá len chvíľku. Za mňa luxus a doporučujem!  




Nyx - Eyebrow Cake Powder - ECP06 Blonde (179,- Kč)
Hľadala som, a teda stále hľadám, vhodný odtieň na moje obočie. Chcela som v predajni poradiť s výberom. Automaticky, pretože mám svetlé vlasy, mi bol podaný bez slov tento Blonde. Mrzí ma, že som sa nakoniec rozhodla ho vziať. Trocha tmavší hnedý, by mi sadol viac. Pre "okoloidúcich", to možno nie je rozpoznateľné, ale ten rozdiel farby púdru a môjho real obočia tam je. 




Jedná sa o malú plastovú krabičku s priehľadným vrškom.
Kit obsahuje transparentný vosk a dva odtieňe púdrov na obočie. Rovnako v ňom nájdete aj mini kartáček na úpravu a mini štetec. Tento štetec je pre mňa nepoužiteľný. Štetiny sú veľmi tvrdé a doslova s ním do púdru ryjete. 
Čo sa týka farby, môžete si vybrať zo 6tich dostupných odtieňov. Sú krásne a vyzerajú prirodzene. Púder nepráši a dobre sa s ním pracuje. V prípade nechceného ťahu pri aplíkácií, sa dá pekne prstom zotrieť. 
Výdrž musím pochváliť, aj bez vosku mi na obočí vydrží celý deň. Večer je stále čo odličovať. Doporučujem vyskúšať! 




Nyx - butter gloss - BLG13 - Fortune Cookie (159,- Kč)
Keby bolo možné, aby ste si privoňali ku článku - produktu, hneď by ste sa do lesku zamilovali :). Má neuveriteľne sladkú, cookies vôňu. Normálne som teraz dostala chuť na čokoládu, ako to píšem a čuchám si :). Naštastie, nemá lesk žiadnu príchuť, inak by bol hneď zjedený. 




Lesk obsahuje maslo, ktoré pery krásne hydratuje. Výdrž má ako typický lesk. Všade sa otláča a po jedle a pití po ňom nič neostane. 
Nanáša sa tyčinkou, s ktorou sa dobre pracuje. Farbu má nude - hnedú s jemným nádychom ružovej. Pery jemne nafarbí. Nič extra. Na internete som našla recenzie, kde má farbu naozaj výraznú. To sa mne ale nepodarilo. Keď ho nanesiem viac, tak sa rovnomerne nerozotrie. Hlavne ostáva v konturách pier, čo nemám rada. 
Pokiaľ máte líčenie s výraznými očami, tento lesk ho perfektne doplní :).




Nyx - Jumbo Eye Pencil - 623A - Purple Velvet (159,- Kč)
Taaaakže.. je to moja prvá jumbo tužka. Dlho ma lákala ako produkt, vždy som ich chcela vyskúšať. 
Tužka je hrubšia, mäkká a dobre sa s ňou kreslí. Farbu má krásnu a je perfektne pigmentovaná. V ponuke majú veľa rôznych odtieňov, určite si vyberie každý. Chcela by som ešte odtieň Milk, čo je ikonická tužka. Ktorá je skvelá na rozjasnenie a má viac využití. 




Tužka mi bohužiaľ na oku samostatne nedrží, ani s bázou. Zleje sa mi do ohybu oka pravdu povediac, po pár minútach. 
Skúšala som ju aplikovať na tieň, ale do 15 minút sa tiež zliala. Keď som zas dala na tužku tieň, tak vydržala dlhšie. Zmenila farbu samozrejme. Zliala sa, ale nebolo to až tak viditelné, pokiaľ to človek neskúma. 
Mala som v pláne ju ešte aplikovať rôznymi spôsobmi, aby som predĺžila výdrž tužky, aby sa nepohla, ostala bez zmeny na mieste...  "co su budem nalhávat" na očiach mi proste nedrží... nebudem a nechcem sa obmedzovať, že si musím dať na viečko päť vecí, aby mi ostala bez pohybu. Za to mi tá tužka nestojí. Takže to vzdávam, a tužku posielam o dům dál. 

Malý typ
Ešte som ju teda nestrúhala, ale narazila som na internete na jednu vychytávku. Keďže je tužka mäkká a obal má plastový, orezávanie sa stáva orieškom. Doporučuje sa dať tužku do chladničky, nech trocha stvrdne a až potom sa ju pokúsiť ostrúhať. Malo by to ísť potom bez problémov :) . 


Čo sa týka predajni Nyx v Prahe, je to tam teda zaujímavé. Malá predajňa, zlé svetlo. Aj keď je vás tam len pár, máte pocit, že vás tam je tak 50 :). Predajňa má neustáli problém s nedostatkom tovaru. Po jeden rúž, si chodím už mesiac. Poprípade chýbajú testery, alebo sú zašpinené, opatlané. Predavačky milé, o tom potom. Nechcem sa ale sťažovať, som rada, že tu predajňu Nyx máme :). 


Máte s produktami skúsenosti? A čo jumbo tužky, používate? Vydržia vám na viečkach? Rady ocením :) .


Ďakujem za prečítanie a milé komentáre... 

Vaša Tili

Žádné komentáře:

Okomentovat