neděle 21. srpna 2016

Kozmetika z Primarku - PS... lak, krém na ruky a rúž



Ahoj milé dámy,
pokiaľ čítate blog, určite ste postrehli moju návštevu v rakúskom Primarku. Kde ako správna blogerka, som musela vyskúšať kozmetiku aj od tejto značky, presnejšie sa jedná o značku PS...
Kozmetika je lacná a na kvalitu sa pozrieme teraz spolu. Nadelila som si lak na nechty Carnival, krém na ruky Cocoa Butter a rúž 01 Desert sand.




Primark beauty PS... lipstick 01 desert sand (1,50 €)
Sada rúžov Spring 2016 obsahuje celkom 6 odtieňov. Popravde, neviem kde všetky v predajni boli. Videla som tam max. tak 4 odtiene, cez seba kadejako pohádzaných aj zo 50 rúžov. Bol tam v regáli bordel, no proste Primark.
Jedná sa o typ rúžu, ktorý si môžete nanášať bez zrkadielka. Má jemnú nude farbu, taká korálovo červená s kvapkou ružovej. Na perách sa tvári ale viac do hneda.
Je celkom hydratačný. Parfermácia trocha gumová s minimálnym náznakom peknej vôňe. Výdrž nič moc, dá tak dve hodinky bez pitia a jedla. Na párty som si ho mazala neprestajne, pri pití sa rýchlo vytrácal. Vytráca sa ale pekne postupne a neostáva v konturách pier. Celkom ma prekvapil a som rada, že som si ho ulovila :) . Aj keď výdrž pokulháva, za to má krásnu, jemnú farbu. Na perách pekne vyznie a hodně som si ho obľúbila. Žiadnu mŕtvolu z vás neurobí :) pri výraznom líčení očí sa perfektne hodí. Za tú cenu sa určite oplatí vyskúšať.

Obal rúžu mi príde typický drogérkovský. Za tú cenu nevyzerá vôbec lacno. Pevný čierny plast, so zlatým nápisom značky. Na spodku môžete vidieť farbu rúžu. Keď rúž dorazím, tak to zlomím, pretože som zvedavá čo to tam je :D práveže, to vyzerá ako nejaká hmota, ktorá je popraskaná, nechám sa prekvapiť :D




Primark beauty PS... Nail polish PS4243 Carnival (1,50 €)
Neviem si už vybaviť, z koľkých dostupných odtieňov som si vyberala. Myslím, že ich nebolo ale veľa. Odtieň Carnival som si vybrala hlavne preto, že podobnú farbu laku nemám.
Obal je v tvare kvádra, vrchnáčik sa dá oddeliť, ako u lakov od Chanelu. Inak by bolo celkom zaujímavé držať v ruke kváder pri lakovaní. Hlavne keď si potrebujete natočiť šteteček. Keď už ho spomínam, tak šteteček má dlhší a širší, tak akurát.




Po prvé som si s ním lakovala nožky. Po prvej vrstve, som chcela začať odlakovávať a už už bol skoro lak v koši. Prvá vrstva bola hodne priesvitná, pigment sa strácal. Prišlo mi, že sa jedná o lak pre deti, zakúpený v hračkárstve. Ale nedalo mi, dala som druhú poctivú vrstu a ostala som prekvapená. Farba je nádherná, som z neho nakoniec aj rada :).
Výdrž cca 2-3 dni, ale náročné dni, ako umývanie riadov a vlasov, takže priemer. Nechtíky na fotke by chceli ešte tretiu vrstu. Nie je až tak dobre krycí.
Neviem sa zbaviť pocitu zakúpeného laku v hračkárstve, myslím, že od neho nemá ďaleko :D
V porovnaní ceny a kvality napríklad s lakmi od Essence, sú na tom teda Essence lepšie.




Primark beauty PS... Cocoa butter softening - moisturising hand cream (1,50 €)
Ďalší kozmetický úlovok z Primarku je krém na ruky s kakaovým maslom. Vôňa je nádherná, zbožňujem takéto sladké čoko vône.
Obal, teda tuba je čisto plastová. Nesie sa v strieborno hnedej farbe s čiernym šroubovacím vrchnákom. Z diaľky vyzerá krém zaujímavo a celkom fajn, ale keď ho už držíte v ruke, vidíte, že drahý nebol. Veľmi sa s obalom netrápili.




Krém nazývajú jemne hydratačný. Keď si to vezmete od slova do slova, tak by som s tým aj súhlasila. Ruky pekne prevonia a celkom dlho je vôňu z rúk cítiť. A hydratácia? Tu už je vidieť kvalita sa rovná cene. Natriete, rýchlo sa vsaje, ruky hydratuje, ale po chvílke premýšlate, či ste si ruky vlastne natreli. Poznáte to len vďaka vôni, čo je z rúk stále cítiť. Aj na dotyk mi prídu suché.. Takže jediné plus na kréme, je jeho vôňa, inak moc nefunguje :) ale rada som ho vyskúšala.

Svoju zvedavosť čo sa týka kozmetiky z Primarku som ukojila a viem, že po nej už nesiahnem. Naše drogérie ponúkajú produkty cenovo podobné, ale za to kvalitnejšie.

Máte s kozmetikou z Primarku skúsenosti?
Čo hovoríte na produkty, siahli by ste po nich?


Ďakujem za prečítanie a prajem krásnu nedeľu :)

Vaša Tili

4 komentáře:

  1. S kozmetikou z Primarku nemám žiaľ žiadne skúsenosti, pretože som sa tam ešte stále nedostala. Z tvojich úlovkov sa mi najviac páči krém na ruky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rtěnka vypadá zajímavě, bohužel nemám ráda rtěnky, které musím neustále domalovávat :( Ve škole bývám i 9-10 hodin, takže je to hodně nepraktické. Barva je ale moc hezká. Jednou jsem si z legrace koupila asi za 30 korun v hračkářství (myslím, že v Dráčiku) lak na nehty v tmavě modré barvě. Musím říct, že v jedné vrstvě kryl lépe, než 90% drogerkových laků, ale výdrž měl maximálně den, když jsem nic moc nedělala . Mám ho do dnes, ale už není modrý, ale fialový :D
    Moc hezký článek :)
    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si v Primarku nikdy žádnou kosmetiku nekoupila. Slýchám o ní různé názory a celkem jsem vždycky překvapená, že si ji lidi chválí. Tvůj článek mě ale utvrdil v tom, že není moc o co stát, sice cena skvělá, ale se vším ostatním už to tak super není, škoda.

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Jednou jsem tam kupovala balzamky na rty, mely pekne baleni, ale nakonec jsem se je rozhodla darovat do giveaway, takze nemuzu hodnotit :) Na prvni pohled me zaujal hlavne krem na ruce, skoda, ze ten ucinek neni nic moc :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat