pondělí 15. srpna 2016

Spotrebované produkty #2



Ahoj milé dámy, 
mám pre vás pripravenú druhú sériu spotrebovaných produktov. Celkom sa mi toho znova nakopilo, nie je to ani všetko :) a to som sa bála, že nebude o čom písať. 




Yves Rocher - Energizing Bath and Shower Gel - Malina a mäta (200 ml - 69,- Kč)
Sprcháč je že vraj prospešný pre načerpanie vitality. Jedná sa o mini balenie s veľmi príjemnou vôňou malín a mäty. Sprchovanie bolo príjemné, voňavé, len mi po ňom vrzala trocha pokožka. 




Yves Rocher - Hydra Végétal - Hydrating Cleansing Milk (139,- Kč)
Jedná sa o hydratačné odličovacie mlieko, což je z názvu jasné. Je vhodné pre normálnu až zmiešanú pleť. Určený na odlíčenie tváre, krku a očí. Obsahuje javorovú miazgu s regeneračným pôsobením. 
Mlieko bolo celkom fajn, v očiach ale trocha štípalo. Účel spĺňal na 100% :) . Zanechával po sebe mastný film, čo je očakávané, je potrebné ho z pleti potom odstrániť. 




Yves Rocher - Daily Exfoliating Cleanser - clean pore (159,- Kč)
Jedná sa o hĺbkovo čistiaci gel s bio aloe vera a kyselinou salicylovou. Je určený na problematickú a aknóznu pleť. Účinne pôsobí proti čiernym bodkám. Čistí póry vďaka rastlinným mikročiastočkám. Redukuje prebytky mazu. Konzistenciu má gelovú hnedej farby s kúskami púdru z marhuľových jadier, ktoré pôsobia ako peeling. Pripomínajú mi v gele škoricu :) . 
Gelu mám už asi tretiu tubu a je na čase sa s ním rozlúčiť. S pleťou mi bohužiaľ nič nerobil, účinky som nezaznamenala žiadne. Pleť dobre dočistil, len som ju mala po použití napnutú a suchú. 
Dočítala som sa, že pokiaľ pleť netrpí nepretržitým akné a vyrážkami, mala by sa vyvarovať takto "silným" prípravkom proti akné. Môžete si ním pleť zbytočne rozdráždiť. Pokiaľ máte dostatočnú a poctivú každovečernú rutinu čistenia pleti, malo by úplne stačiť používať prípravky pre citlivú pleť, teda "jemné" prípravky, ktoré vám pleť plnohodnotne vyčistia. 

Yves Rocher - Express Eye Makeup Remover (199,- Kč) 
Posledný zo štvorice spotrebovaných produktov od značky je starý známy olejový odličovač na vodeodolný make-up s nevädzou (pre češky "s chrpou"). Príde mi, že ho v blogerskej sfére musela vyskúšať už každá blogerka :). 
Jedná sa o jemný, dvojzložkový odličovač očí. Je príjemný, v očiach neštípe. Je potrebné ho nechať na očiach chvíľu pôsobiť, aby olej rozpustil líčenie. Odličuje na jednotku aj vodeodolný make-up. Oči po ňom nie sú podráždené. Zanecháva po sebe mastný film, čo mne ale nevadí, pretože po odlíčení očí používam ešte micelárku. Hodnotím ho veľmi dobre a určite s ním budem mať ešte pokec :) . 




Ziaja - shampoo smoothing a hair mask Cocoa butter
Sada sa zameriava na vyhladzenie vlasov. Účinne hydratuje a vracia lesk matným a poškodeným vlasom. 
Mala som možnosť vyskúšať tieto jednorázové vzorky. Musím uznať, že voňali nádherne. Aj po umytí a aplikácií rôznych iných parfémovaných prípravkov na vlasy, bola vôňa kakaa stále cítiť. Vlásky mi umyli dobre a ďalšie umytie muselo byť po dvoch dňoch. Takže mi interval nepredĺžili. Mám z nich dokonca pocit, že mi pri nich nevypadalo až toľko vlasov ako obvykle. Na takéto tvrdenie, je ale jedno použitie málo, takže s rezervou prosím :) . 




Bourjois - Micellar Cleansing Water (109,- Kč)
Odličovacia micelárna voda na tvár a oči. Hypoalergénna, bez parfermácie a alkoholu. Príjemná a jemná voda pre citlivú a suchú pleť. Pleť odlíčila aj vyčistila. Na oči mám iné prípravky, nepoviem vám teda, či perfektne odlíči aj oči. Je to moje druhé balenie, prvé mi vzali minulý rok na letisku :) som nepoučiteľná. Pleť bola po nej jemne napnutá, nič prehnané. Získala si moje sympatie a ďalšej kúpe sa brániť nebudem. 

Loreal - Triple active eye cream (129,- Kč) 
Očný krém zameraný na - hydratáciu, vyhladenie vrások a ochranu s antioxidačným vitamínom E. Obsahuje tiež ceramídy a UV filter pre ochranu pleti pred nepriaznivým pôsobením UV paprskov. 
Konečne sa mi ho podarilo doraziť :) . Momentálne ho zoženiete už s iným obalom kelímku. Krém dobre hydratoval a celkovo účel spĺňal, nemám mu čo vytknúť. Nesklamal ani nenadchol. 




Balea - Coconut Kiss gel na holenie (cca 70,- Kč) 
Jedná sa o limitovanú edíciu s vôňou kokosu, určená pre citlivú pokožku. 
Celkom som si gely od Balea užívala, hlavne ich vône :) . Až do chvíle keď mi nedošiel a použila som priateľovu penu na holenie Nivea. Tu sa ukázala kvalita gelu. Po holení s Balea mam na druhý deň podráždenú a vysušenú pokožku, aj keď použijem po holení telové mlieko. Myslela som si, že mám proste citlivú pokožku. Po použití pánskej peny bolo toto podráždenie minimálne a nebola pokožka až tak citlivá ako od Balea. Dorazím teda ďalšie balenie Balea, ktoré už používam a bohužiaľ sa s ním rozlúčim. Gel je inak fajn, dobre pení a účel spĺňa. Pokiaľ máte citlivejšiu pokožku tak ho ale nedoporučujem. 

Balea sprchový gel "Ostrov snov" s vôňou marakuje a frézie (25,- Kč) 
Ďalšia limitka, príjemne voňal, ako cukríky Bon Pari :). Umyť umyl. Či vysušuje povedať neviem, patlám na seba po sprche hneď telové mlieko :) cena super, účel spĺňa, pecka :). 

Balea - balzám na ruky a nehty (30 ml)
Balzám s harmančekom ukľudňuje citlivú pokožku. 
Cestovné mini balenie. Príjemná harmančekova vôňa, dobre hydratoval, nezanechával mastný film, spokojnosť. 




Nivea deodorant Fresh Comfort (62,- Kč) 
Júúj veľmi mokrý to sprej. Má "vodnatú" mlhu. Vždy som ho musela nechať po aplikácií chvíľu zaschnúť, až potom sa obliecť. Vôňa mi príde typická pre deodoranty od Nivea. Pred pachom z potenia ma ochránil, len mi vadilo, že ho človek na sebe hneď ucíti, keď je v pohybe. Čo je asi logické, že začne pri potení pôsobiť. Ďakujem, už si ale neprosím. 

Vollare - Da Vinci (cca 30,- Kč) šedý lak na nechty
Môj prvý šedý lak, ktorý spôsobil moju oddajnosť šedým nechtom. Ešte v ňom je, ale už nie je použiteľný. má veľmi úzky a dlhý štetec. Aj napriek tomu sa mi s ním dobre lakovalo. Ku koncu už teda nie :) . Výdrž mal priemernú, nanášala som vždy dve vrstvy aby pekne kryl. Farba nádherná :) . 

Kappa - Moda Woman EDT (100 ml - 409,- Kč) 
Hlava:
- zelené tóny, melón, ananás, fialka, jablko, hyacint a mandarínka
Srdce:
- jasmín, frézia, ruža, malina a broskyňa
Základ:
- pižmo, jantár, vanilka a drevité tóny
Príjemná a svieža vôňa - sladko ovocná, vhodná na leto. Je jemná a nevtieravá. Výdrž má slabú, dala somnou tak dve - max tri hodinky. 


To by bolo zo spotrebovaných produktov odomňa všetko, máte s produktami skúsenosti? 

Ďakujem za prečítanie a vaše milé komentáre :) som za ne vždy veľmi rada a teší ma, že mi sem niekto chodí :D... dúfam :) ešte raz ďakujem. 

Vaša Tili

9 komentářů:

  1. Zrovna tento sprchový gel od Baley teď používám a je vážně skvělý! :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Balea má skvelé výrobky :) Tie ma aj najviac zaujali!
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Výrobky od značky Balea mám moc ráda. Také používám růžovou pěnu na holení. S micelárkou od Bourjois musím souhlasit! Měla jsem ji a chci si ji pořídit znovu :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  4. Balea snáď nikdy neomrzí, a Ziaju masku mám doma, no uhorkovú, tak sa teším, kedy ju vyskúšam. :)

    Pozývam ťa na súťaž:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/08/back-to-school-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. chrpový odličovač je klasika :) kdo ho nemá, jako by nebyl :)
    o zaije už dlouho uvažuju jen nevim, co si vybrat, mají toho spoustu
    Esthe Jones blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzorky Ziaja som dostala k nakupu zadarmo, nevybrala som si ich. Tiez ma znacka laka, len neviem co si vziat :D

      Vymazat
  6. Slušná spotřeba :) Značka Ziaja mi moc nesedí a Ryor mi zase není sympatický, jsem hrozně vybíravá :) Ale za to Balea má spoustu super produktů!

    OdpovědětVymazat