čtvrtek 4. srpna 2016

Vykúpené obchody - júl



Zdravím vás milé dámy,
mesiac júl máme úspešne za sebou. Čo sa týka noviniek z mojej strany, urobili sme si výlet do Nemecka do Legolendu :D, čo vrele doporúčam zažiť! Zabaví sa určite každá veková skupina. Okrem rôznych kolotočov a horských dráh je to aj pekná podívaná na mestečká postavené čisto z lega. Pre maniakov Star Warsu sú tam postavené tie naj scénky z rôznych epizód :) . Naozaj pekný zážitok. 
Čo sa týka domácnosti, trocha sme sa rozrástli :) . Nie, nie je to miminko :) zas ale ako sa to vezme.. Obstarali sme si totiž malé mačiatko, bielu britku :) . Srandovne ťupká po byte, skáče, všade sa škriabe, chutne mňauká a obľubuje káble! Všetky :D máme z nej ale neskutočnú radosť! Už dlhšie sme rozmýšlali, že by sme si vzali kotátko, len sa nejak stále niečo dialo a neboli na drobca myšlienky. Akonáhle sa naskytla príležitosť a videli sme Dianku naživo, vedeli sme, že bude naša :)
Nemala som v pláne sem dávať fotku, ale myslím, že nemám už aj tak na výber, a že vás tým poteším :) . 



Všetky vás pozdravuje a vrní na vás :)

Tento blog, je ale hlavne o kozmetike, takže mám pre vás pripravených zopár mojich noviniek, s ktorými som si tento mesiac urobila radosť. Znova, ako je pri rubrike zvykom, nebudem sa o produktoch rozpisovať, keďže na niektoré z nich, vám chcem napísat indi-vindi recenciu. 




Brazil Keratin - Regulate Anti Hair Loss šampón a kondicionér
Pokiaľ čítate môj blog, určite ste postrehli, že mám momentálne menšie muka s vláskami. Do produktov vkladám nádej. Pre zaujímavosť, je šampón koncentrovaný. Asi až po tretí krát, som si s ním poriadne umyla vlasy :D . 

Toni and Guy - Heat Protection Mist sprej na vlasy na tepelnú ochranu
Sprej od Wella, na ktorý som vám písala recenziu, ma už nejak prestáva baviť :). Tak sa mi v nákupnom košíku objavil tento zázrak. Ešte som ho ale neskúšala, Wella sa stále bráni pred zúžitkovaním. 




Giorgio Armani - Sí
Môj dlho vysnívaný. Ani nechcite vedieť, ako dlho som po tomto parféme túžila. Moje srdiečko kričí šťastím a nosánek si lahodí a nevie sa nabažiť. 

I love ... Cosmetics - Peachy Passionfruit - refreshing body spritzer
Cez leto si moja pokožka až pýta voňavé osvieženie. Tento krát, padla voľba na "broskyňovo vášnivé ovocie" . Je to dámy, hrozná slaďárna! myslím v dobrom. Vonia sladko ako po koláčikoch, ochutnávať nedoporučujem, a bacha na včely! :D




Labello - Lip Butter - Vanilla and Macadamia 
Jedná sa o masielko - balzám na pery. Dávam si ho hlavne na noc, kde silnejšia vrstva počas noci pôsobí a hydratuje. Nádherne vonia po vanilke. 

TheBalm - Hot Mama! lícenka
Rovnako ako pri parféme, dlho vytúžená lícenka. Určite o nej odomňa nepočujete naposledy. Má zaujímavú broskyňovú farbu so shimmerom. Na leto ako stvorená. Tvářenka má viacero využití. Môžete ju použiť aj ako tieň alebo rozjasňovač. Som s ňou veľmi spokojná. 

Rimmel Rita Ora lak na nehty 806 Give it some welly 
Šedú farbu mám na nehtoch veľmi rada. Ten kto vyskúšal, vie o čom hovorím. So šedým lakom, za mnou prišla dávnejšie kamarátka. Vtedy ma ani vo sne nenapadlo, dať si takú farbu na nehty. 
V spotrebovaných produktoch už mám pripraveného predchodcu, ktorý už naozaj musel ísť. 
Lak nestál veľa peňazí, takže som neváhala, keď na mňa v regále zažmurkal. 
Má dobrú výdrž, zvládol so mnou skoro celý týždeň, vrátane umývania riadu a vlasov. 




ZOEVA - Mixed Metals paletka tieňov
Recenzia už je na ceste. Má naozaj krásne farby. Takže už aj u mňa nájdete farebnejšie kúsky. Deje sa mi s paletkou ďalšia paranormálna vec :) som s ňou totiž hrozne nešikovná. Len s ňou :D . Skoro stále do nej ryjem nehtami, štetcami omylom.. Už pri fotení, keď bola paletka nová, nedotknutá, sa mi do nej podarilo parádne zaboriť nehty :S odniesol to zelený tieň - Bronce, na ktorý som sa najviac tešila. Nič im našťastie nie je a tešia sa mojej obľube. 

ZOEVA štetce Classic Eye Set 
Čo dodať? Som happy, very very happy :)
Štetce sú skvelé, nemám im čo vytknúť, až! na jednu vecičku. Na čistenie štetcov mám momentálne sprej od Ebelin a na poriadne vyčistenie detský šampon Johnson´s Baby fialový. Nepodarilo sa mi úplne - teda do biela, vyčistiť Zoeva štetce použité na Zoeva tieňe :S nie som až taký detailista, takže to prežijem, ale neviem, skúsim potom iný šampón a uvidíme. Aj keď neverím, že je problém v šampóne. 




Nivea - Čistiace pleťové obrúsky
Prišiel mi do schránky letáčik z dm-ka so zľavou na novú čistiacu sadu, no "co si budem povídat" bola ruka v rukáve :) ešte som ich neskúšala. 

Nivea - Odličovač vodeodolného make-upu a očí
Potrebovala som už nový a keďže som si od značky vzala aj obrúsky nebolo nad čím uvažovať. 
Odličovač je na vodeodolný make-up, čo je zaujímavé, pretože nie je dvoj zložkový, je čisto krémový. Na jedno oko - odlíčenie ho stačí máličko. Odličuje dobre, len v očiach trocha štípe. Inak je fajn, ide to s ním lepšie a ľahšie ako s olejovými odličovákmi. 


Ospravedlňujem sa za úvodnú fotku, na ktorej je jeden produkt navyše. Kupovala som si ho už minulý mesiac, len pri fotení som si to neuvedomila. Takže moja otázka znie? Ktorý produkt to je? :D keby som mala nejaký dobrý darček, urobila by som súťaž :) .

Ďakujem za prečítanie a prajem krásny zvyšok dňa

Vaša Tili

15 komentářů:

  1. Krásne nákupy. Mačiatko je zlaté, ja by som tiež veľmi rada nejaké mala, no v byte je to s mačkou riadna drina... Rimmel lak som si aj ja teraz kúpila v červenom odtieni a súhlasím, aj mne vydržal umývanie riadov i vlasov. A na titulnej fotke je navyše produkt od Lush :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ako to myslis, ze je s kotatkom v byte riadna drina? Prave ze ju mame v byte :S a za spravnu odpoved mas u mna plusovy bod :)

      Vymazat
  2. Dianka je úžasná! Já mám bílou čivavku a také si k ní plánuji pořídit ještě kočičku :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Steniatko sme tiez riesili, ale vies, kocicku nemusis vencit :D sestra ma tiez cicavu, a ta je sem tam hodne utocna :S

      Vymazat
  3. Paletka, štetce aj lícenka vyzerajú božsky! Už dlhšie sa obzerám po nejakých štetcoch, tak si Zoevu určite pozriem :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Su kvalitne, na tvari prijemne a jemne, doporucujem :)

      Vymazat
  4. Voňavku Sí mám taky, byla to láska na první "čuchnutí" ♥ Koupila jsem si ji před rokem a úspěšné přijímačky na vysokou, ale už mi bohužel dochází, tak si ji šetřím co nejvíc :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu verim, ze to bola laska na prvy cuch, mala som to tak rovnako :)

      Vymazat
  5. Zoeva štětce!! už je konečně potřebuju :) kupovala jsi je v německu nebo přes čr eshop? Příjde mi, že na německém jsou levnější, at mi peněženka tolik nepláče :D
    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ee, u nas som kupovala... cez cesky eshop :) na nemecky trh som ani nepozerala :S

      Vymazat
  6. Ta čičina je fakt sladká :) a jinak štětce a paletka Zoeva? naprostá pecka!
    http://spice-of-life.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný článek :) já jsem byla před několika lety v Legolandu v Dánsku a byl to skvělý zážitek, jinak koťátko je opravdu nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Miluju to vanilkové labello ♥
    http://kvilla7.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý nákup! Paletka je úžasná, závist! A kočička je roztomilá :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat