úterý 7. června 2016

Benefit - špirála They´re Real + tvářenka Dallas + púder Hello Flawless




Mám tu pre vás produkty od značky Benefit, ktoré používam už cca dva mesiace, což na vytvorenie názoru určite stačí :)




Mascara Benefit - They´re Real (800,- českých korún)
Bestseller značky. Bola mi doporučená v Sephore. Vzala som si ju vlastne za korunku, pretože mali super akciu 2+1 zadarmo na značku Benefit :)
Z riasenky mám popravde trocha rešpekt. Príde mi tvrdá, temperamentná :) myslím, hlavne kartáček. Na konci je zvláštna "gulička" s ostňami. Pripomína mi zbraň :S




Řasenka je vodeodolná. Mala by vytvoriť dramatické oči, riasy ako má bábika.
Nooo... mne nesadla. Riasy mi nenatočí a trocha zlepí. Po prvej vrstve mi príde, že málo. Po druhej vrstve zas až príliš farby a moooc zle. 
S "guličkou" na konci kartáčku neviem pracovať. Na prečesanie a oddelenie spodných rias vo vonkajšom kútiku oka je na prd. Za mňa nie. 
Samozrejme nie každému vyhovuje to isté, niekto z nej môže byť nadšený a niekto zas patrí do tej mojej druhej skupiny. Tak to je ale so všetkými produktami, což iste viete :) 




Powder Benefit - Hello Flawless - Ivory (1.099,- českých korún)
Jedná sa o plastovú krabičku so zrkadielkom, houbičkou a štetečkom. "Náčinie" nepoužívam, skôr na cesty, keď nemáte nič iné po ruke.
Pri použití štetcu by sa mal vytvoriť prirodzený finish (súhlasím). Púder stačí aplikovať buď len na bázu pod make-up alebo na váš hydratačný krém.
Pre plné krytie by sa mala použiť priložená houbička. Vyskúšala som obidve možnosti a nevidím v tom rozdiel.





Púder používam namiesto tekutého make-upu a nesmierne mi vyhovuje. Nepotrebujem brutálne krytie, takže mi stačí.
Predáva sa vo viacerých odtieňoch, takže si vyberie určite každý. Ja mám ten najsvetlejší Ivory. Má príjemnú parfermáciu, pleť zmatní, nepráši a vydrží mi na tváry skoro celý deň. Pre mňa dokonalosť!




Benefit - Dallas (1199,- českých korún)
Krabička kartónová s malým zrkadielkom. Balenie obsahuje malý štetec. Popravde som ho ani neskúšala, neláka ma.
Tvářenka má hnedú farbu s nádychom ružovej. Má dobrú pigmentáciu, dá sa s ňou dobre pracovať. Nepráši a príjemne vonia. Dala by sa použiť aj ako bronzer, pretože obsahuje jemný shimmer.




S Dallas-om som veľmi spokojná :) vydrží na tváry skoro celý deň, nemusím si ju po pár hodinách nanášať znova.

Benefit mám rada aj s tými jeho šialenými obalmi, ktoré mi prídu niekedy až tínedžerské :D popritom, je to kozmetika pre každú vekovú skupinu.

Čo hovoríte na Benefit, máte od nich obľúbené produkty?

3 komentáře:

  1. Dalas mě láká už neskutečně dlouho :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevahaj! Jdi do toho! :) nebudes lutovat, je fakt skvela.

      Vymazat
  2. Benefití parfemace mi krásně voní, používám teď spíš Hoola, bronzování mě nějak chytlo :) ale Dallas je též super :) ostatní jsem nezkoušela, lákají mě ted hodně produkty na obočí :).
    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat