sobota 4. června 2016

Wella - Thermal Image + Toni&Guy casual Radiating Tropical Elixir

Prajem vám krásnu sobotu, počasie sa umúdrilo a konečne sa nám po tých daždivých dňoch trocha vyčasilo. Už bolo na čase :)



Chcela by som vám predstaviť moju momentálnu starostlivosť o vlásky. Samozrejme okrem týchto dvoch produktov, je to aj šampón a kondicionér...

Wella professionals - Thermal Image - Dry (248,- českých korún)
Jedná sa o sprej na ochranu proti poškodeniu vlasov, presnejšie proti teplu (fén, vyrovnávač, kulma).
Dlho som takéto niečo zháňala a na internete moje hľadanie skončilo. V drogérií som produkt nevidela, myslím, že sa dá zohnať len na internete.




Produkt vytvára ochranný tepelný štít, ktorý pomáha chrániť vlasy pred teplom.
Má pôsobiť hydratačne, vlasy hĺbkovo vyživiť a vyhladiť.
Mám už asi tretie balenie a nesmierne mi vyhovuje. Hlavne krásne vonia :) Nepôsobí ako lak na vlasy, za čo som veľmi rada. Sprej má fixáciu na čísle 2 zo 4. Inú fixáciu som v predaji nenašla.
Na obale je napísané, že by sa mal nastriekať do suchých vlasov a následne sa môže použiť fén :S ehm.. Neviem teda ako vy :D ale ja si fénujem mokré vlasy :) Je to nepochopiteľné, ale budiž. Výrobca má zmysel pre humor :)




Sprej je dvojfázový, takže pred použitím pretrepať. Fixáciu nepociťujem, což mi ale, ako som písala vyhovuje. Po umytí na mokré vlasy použijem olejíček (kuk riadky nižšie) a následne aplikujem sprej. Pak fénujem a fenujem a ďalej to už poznáte :)
Na trhu sa teraz objavil ďalší sprej s termálnou ochranou, myslím, že je od Lorealu - Elseve.. ale nechcem kecať, to sa ospravedlňujem, že neviem :S Videla som ho už v DM-ku, takže uvidíme či vznikne Welle konkurencia :)
Používate produkty s termálnou ochranou, či na to kašlete? :)




Toni&Guy Casual Radiating Tropical Elixir (265.- českých korún)
Budem pre vás už asi trapná, ale tento olejíček tak luxusne vonia :D že to nejde nespomenúť! Krajšie ako Wella sprej..... Jedná sa o rozjasňujúci olejíček pre lesk a hebkosť vlasov. Obsah má 50 ml a príde mi, že vydrží naveky. Proste never ending story :)
Obsahuje zmes olejov, vrátane kokosu, sladkých mandlí a slnečnicových semien na skrotenie vašich bujarých vláskov. Bojuje proti krepateniu a vlasy nezaťažuje. Dokonca poskytuje aj UV filter.




Vôňou mi pripomína trocha sladký zelený alebo grey čaj. Ťažko popísať. Aplikujú sa 1 - 2 slzičky na celú dĺžku mokrých vlasov. Vlastne si ruky od olejíčku do vlasov utriete :D Nezaťažuje, krásne sa vpije a zmyzne. Žiadny pocit mastných vlasov, nič, len vôňa, ktorá sa ale rýchlo stratí..
Olejíček je super a vrelo ho doporučujem.

Vlasy mám po oboch produktoch naprosto v poriadku :)
Nie len, že si vlasy fénujem ale dosť často používam aj žehličku. Je pravda, že ako som začala používať termálnu ochranu, vlasy sa mi dali znova doporiadku. Sú pevnejšie a aj zdravšie vyzerajú.
Za sprej od Wella som vyslovene vďačná, a pokiaľ nenastane nejaký pád asteroidu a podobne, budem produkty tohoto typu určite používať ďalej. Olejíček vnímam skôr ako taký doplnok - výživu pre vlasy.

Dúfam, že sa vám článok páčil a že sa vám dobre číta. O to mi hlavne ide :)
Ak áno, komentár poteší :)

Majte sa a prajem krásny víkend :)

Žádné komentáře:

Okomentovat