pátek 17. června 2016

Spotrebované produkty #1


Ahoj, prajem vám krásny piatok :). Od dnešného dňa, zakladám (prekvapivo) rubriku o spotrebovaných produktoch. Nebudem písať rubriku každý mesiac, ale postupne budem odkladať "odpadky", ktoré by vás mohli zaujímať a keď nazbieram určitý počet, tak vám o nich napíšem. Nech vás nenudím článkom o troch prázdnych obaloch :). 



Špirála Rimmel - Lash Accelerator - 001 black (198,- českých korún)
Špirála mi vydržala dlho, stále je funkčná, ale z hygienických dôvodov vyhadzujem. Kartáček má jednoduchý, úzky, so štetinkami pre mňa akurát. Riasy pekne oddelí, predĺži a málinko natočí. 
Viečka mastné nemám, špirála sa mi neotláča na viečko, nemávam s tým problém. Jeden z dôvodov, prečo ju tiež vyhadzujem je, že začala robiť žmolky. Zaraďujem ju do takého priemeru spokojnosti. Riasy by mala predĺžiť o 80%, což som si ale nejak nevšimla. Farby naberá tak akurát, dá sa pekne vrstviť. 



Oriflame - Refreshing Hand Cream - with cherry extract 30 ml (sada trio - 149,- českých korún)

Myslela som si, že sa jedná o limitku, ale sada troch krémov sa dá stále na stránkach oriflame kúpiť. 
Ten najvoňavejší pre mňa z celej sady - para orechy - som darovala, druhý s olivovým olejom práve používam a tento tretí sa mi podarilo doraziť. 
Má príjemnú vôňu, ruky hydratuje a celkovo ho chválim. Dobre sa vsaje do pokožky a nezanecháva mastný film. Môže byť :). 



Rexona - Antiperspirant 48h - Invisible pure (85,- českých korún)
Používam spreje, guličky ani deodoranty tuhého charakteru nepreferujem. 
Sprej zaraďujem do mojich topiek! Po streknutí na pokožku nezanecháva potopu. Nemám rada, keď ostáva po deodorante vyslovene mokro. Sprej má jemnú mlhu a je perfekto :). Chráni počas celého dňa a aj pri horúčavách. Páči sa mi, že keď som aktívna, jeho vôňu necítim. Necítim nič, ani seba :) nezanecháva biele ani žlté stopy na oblečení. Top! 


Yves Rocher - sprchový gel - Mandle a kvet pomarančovníku (69,- českých korún)
Treba si dať pozor na vôňu kvetu pomarančovníku - pokiaľ vám nevonia, ako mne, tak sa tomuto sprcháču oblúkom vyhnite. 
Natrafila som na skvelú zľavu na e-shope a bola ruka v rukáve. Do košíku padalo hoodne vecí :) Medzi nimi boli aj novinky z kúpeľne a to sprchové gély. 
Ako som už spomenula, nie každému sadne vôňa, a bohužiaľ patrím aj ja do tejto skupiny. 
Vŕzgala mi po ňom pokožka. Za mňa nie. Čo sa týka hydratácie, bohužiaľ neviem posúdiť, dávala som si po ňom hneď krém na telo. 
Má PH neutrálne, neobsahuje minerálne oleje a parabeny. 



Yves Rocher - regeneračný kondicionér na poškodené vlasy (82,- českých korún)

Staršia to vec, písala som na neho už recenziu, ktorú si môžete prečítať TU.



Yves Rocher - šampón podporujúci rast vlasov 200 ml (99,- českých korún)

Posledná vec z trojice produktov od YR a to je šampónik, ktorý mi nesadol. A to hlavne vôňou. Pre mňa až nepríjemnou. Pardón. Dorazila som ho, pretože som sestra sporivá, a všetko musím minúť :S.
Dobre pení, dodáva vlasom objem. Vlasy som po ňom ale mala splihlé a vysušené. 
Čo sa týka podpory rastu vlasov, nemôžem na 100% povedať. Používala som ho obdobne, sem tam na striedačku po inom šampone. Obsahuje biely vlčí bôb, ktorý zamedzuje vypadávanie vlasov.



Nuxe Nuxellence - detox Anti-Aging nočný krém 15 ml (cena 50 ml balenia cca 600,- Kč)
Skvelý nočný krém, recenziu nájdete TU. Doporučujem!



Parfém Jenifer Lopez - Still (cena za 100 ml cca 500,- Kč - internet)
Hlava - saké, biele korenie, mandarinka, čaj Earl Grey
Srdce - frézia, zimolez, ruža, jasmín, kvet pomarančovníku (fakt jo? :S) 
Základ - santalové drevo, pižmo, jantar
Viac menej moja stálica. Vôňa je príjemná, veľmi vhodná na večer do spoločnosti, ako aj na denné nosenie. Mám radčej korenistejšie-drevité vôňe ako tie sladké. Čuchnite si k nej a neodoláte :) . Cenovo je veľmi dostupná, doporučujem kupovať na internete kvôli cene. 


Vichy Pureté Thermale 3v1 - micelárna voda 200 ml (cca 260,- Kč)
Pleť čistí, odstraňuje make-up z tváre a očí a ukľudňuje. Neobsahuje parabény, je hypoalergénna a bez alkoholu. 
Moja obľúbená, zaraďujem ju do topiek. Je jemná, nedráždi a nezanecháva suchú pokožku. Po nanesení na tampónik a prejdení po tvári málinko pení. Naozaj minimálne, ale príde mi to zaujímavé. 
Micelárky používam na čistenie pleti, na odličovanie používam iné prípravky. Doporučujem!

To by bolo zo spotrebovaných produktov všetko, dúfam, že som vás rozsiahlim článkom nenudila :). 

Máte s produktami skúsenosti? 

Žádné komentáře:

Okomentovat