středa 15. června 2016

e.l.f. paletka 32 warm STUDIO



Paletku vlastním už dlhšie, je to na nej aj vidieť. Obsahuje 32 ako teplých tak aj studených tieňov. Vyšla ma cca 140,- korún. Čo je úplne skvelá cena.

e.l.f. je americká značka. U nás je dostupná len na internete. Pri nákupoch som vždy zavítala na stránky elfkosmetika.cz. Eshop je v pohodke, za poštu dáte 75,-/85,- podľa ceny objednávky alebo 50,-/55,- ak využijete zásilkovnu. 
Často sa stáva, že tie naj kúsky, novinky alebo bestsellery nie sú skladom. Treba si na ne niekedy počkať. V minulosti som elf kozmetiku preferovala, páčili sa mi ich ceny a kvalita niektorých produktov. Nejaké produkty stále vlastním a chcela by som vám predstaviť jednu z nich, a tou je palečka očných tieňov. Tak sa jej poďme pozrieť na zúbky :). 




Jedná sa o paletku Warm 20131. Obal je čierny, plastový s okienkami :). Vo vnútri nájdete zrkadielko a dvojitý aplikátor s houbičkami (nie štetec). Ten vám ale neukážem, neviem kde sa schoval :). 
Paletka obsahuje celkom 32 očných tieňov. Ako matné tak aj so shimmerom, a aj s trblietkami. Pigmentácia je taký priemer, ale za to tiene držia od rána do večera aj bez báze. 




Foto - swatche jednotlivých riadkov, od hora dole. 




Swatche ma trocha prekvapujú, pretože sú tiene na oku skoro rovnaké. Svetlé sú proste svetlé a na oku sa nedá rozoznať o akú farbu sa jedná. Tmavšie tiene mi prídu viac pigmentované, zas ale ako ktoré. Tiene hrozne, ale hrozne prášia a niektoré sa mi veľmi nedarilo rozblendiť. Teda rozotieť do stratena. A to mám štetce kvalitné, to sa nebojte :). 
S tienami sa ale dá pracovať, chce to trochu praxe. Nehovorím, že sú úplne zlé, ale hotová z nich nie som.. Jeden tieň som dokonca používala na obočie a tam držal perfektne :)


Máte obľúbené produkty od značky e.l.f. ? Alebo vás ich produkty neuchvátili?

Vaša Tili 

Žádné komentáře:

Okomentovat