středa 18. května 2016

Hair Removal Cream



Ku tomuto "zázraku" som sa dostala na dovolenke na Srí Lanke. U nás ho nie je možné zohnať, možno objednať zo zahraničia (nezisťovala som, bolo nám to povedané na mieste).
Pýtate sa, prečo píšem recenziu na vec, ktorá sa u nás nedá kúpiť? Má to jeden jasný dôvod. Keby som na podobnú recenziu narazila pred kúpou tohoto produktu, bola by som za ňu neskutočne vďačná.

Hair Removal Cream 
Obsahuje Turmeric - kurkuma a Bee Wax - včelý vosk.
Ako názov napovedá - jedná sa o epilačný krém, ktorý vás, ale pozor! Zbaví chĺpkov až na tri roky. Teraz keď o tom píšem, tak si prídem pekne naivná.
Produkt si aplikujete, necháte 15 minút pôsobiť a potom s trochou sily zotriete z pokožky aj s chĺpkami. V balení bol priložený aj krém s aloe vera, ktorý by mal potom pokožku ukľudniť. Krém mi príde veľmi tekutý a zanecháva za sebou zelené kúsky).


Celé balenie ma vyšlo na cca 2000,- českých korún. 
Obsahovalo 6 malých fľaštičiek s produktom, dva krémy s aloe vera a dve drievka na nanášanie.
Vonia zvláštne, prírodne. Keď prišla sestra na návštevu, tak sa ma opýtala či som blinkala :D

Boli sme v Spice Garden (Spice and herbal medicines) - v záhrade korenia.
Predstavili nám rôzne produkty z bilín a korenín, ktoré pomáhajú na rôzne problémy. Napríklad na roztrúsenú sklerózu, pri nevoľnosti, plynatosti, na bolesti kĺbov, na nespavosť, na cukrovku, na hemoroidy, dokonca na neplodnosť a daľšie. Mňa najviac zaujal tento produkt, no co si budem povídat :)
Od nášho "sprievodcu" sme sa informovali, že priamo v záhradách by mali ponúkať vysoko kvalitné produkty. Dali by sa kúpiť aj na trhoch, ale to boli trhy pre turistov, takže kvalita nič moc. Zistili sme to až doma, keď sa otvorila z trhov kupovaná škorica :( česká bola lepšia, ako na chuť tak a aj vôňu. 




Z očí do očí som sa pýtala predajcu, či mi sľubuje, že to naozaj funguje. Samozrejme, že tvrdil, že áno. Pred prehliadkov záhrady, bol aplikovaný krém na priateľovu nohu. Je ale pravda, že priateľ sa na nohách neholí, tým pádom má iné chĺpky a jeho pokožka na to nie je zvyknutá. Mal to tam niekoľko minút a pak mu to sprievodca zotrel. Nerástli mu tam chĺpky týždeň, ako fakt! Mal tam peknú piešinku :) tiež mu mohol naniesť niečo iné ako v skutočnosti predávajú pre turistov. Toď je otázne.

Výsledok
Chĺpky s korienkom neodstraníte, len ich polámete. Na druhý deň ich tam máte znova.
Produkt som skúšala 6 týždňov, vždy raz za týždeň, tak ako mi bolo povedané. Keďže na balení nie je poriadne nič napísané. Chĺpky veselo rastú ďalej.
Takže tento "zázrak" NEFUNGUJE! Vyhodené peniažky a ďalší oblbnutí turisti :)
Musím sa ale priznať, že keby som si ho nekúpila a nevyskúšala, tak by som na to stále myslela a ľutovala, čo keby náhodou..

Každopádne, mám aspoň epilačný krém, ktorý celkom funguje a nedráždi pokožku :) pozitívum, či? :S

Žádné komentáře:

Okomentovat