středa 11. května 2016

Too Faced Chocolate Bar + O.P.I + masky Sephora


Minulý mesiac som si urobila radosť, a kúpila si niečo z wishlistu :)
Začneme od Sephory.

Vzorka sprcháču čučoriedka
Vzala som si ho na vyskúšanie, pretože nemám vo zvyku si kúpelňové sady od Sephory kupovať. A teda musím povedať, že vonia nádherne. Jednalo sa o sprchový gel s vôňou čučoriedky. Pokožku mi nevysušil a mala som z neho príjemný pocit.
Milo ma prekvapilo prevedenie tejto vzorky. Vyzerá ako mliečko do kávy a keď ho zlomíte, objaví sa malá dierka, cez ktorú sa dá krásne gel vytlačiť. Detail, ktorý poteší, aspoň mna :)



Maska na ruky Sephora Aloe vera
Rovnako milé prevedenie s textilnými rukavicami. Rukavice si jednoducho navlečiete a 15 minút necháte pôsobiť. 
Po pravde, ma rukavice hodně bavili, užívala som si to! Určite si ich kúpim znova.
Po aplikácií si treba umyť ruky, pretože toho "gelu" je tam celkom dosť, a všetko sa do pokožky nevsaje. Čo sa týka pokožky rúk - luxus! Hydratované, jemné ako detská prdelka :) doporučujem aspoň vyskúšať! 

Maska na pery Sephora Rose
Túto konkrétku som darovala. Mala som už jednu v minulosti a moc ma už neláka. 
Maska je textilná. Na pery mi veľmi nepriliehala, radčej som si ju pritláčala 15 minút prstami. Pery cca hodinku krásne hydratované, pak som už siahla na balzám na pery. 



O.P.I lak na nehty Passion NL H19
Hľadala som nude farbičku s nádychom ružovej. Podarilo sa mi ju spolu s predavačkou, po hrabaní sa v šuplíku, skúšaní lakov a pár minút premýšlania nájsť. 
Bohužiaľ, čakala som viac. Lak je naozaj hodně nude. Na prvé nalakovanie skoro až transparentný. Dúfam, že budem mať nabudúce šťastnejšiu ruku. Takže nanášam tri vrstvy, aby sa objavila požadovaná farba. Inak sa s lakom dobre pracuje. Štetec má dlhý a široký, a celkom rýchlo schne. 







Too Faced - paletka Chocolate Bar
Na internete ospevovaná, veľmi obľúbená, označená ako bestseller všade po svete. Dámi a páni máme tu paletku, ktorej tiene sú vyrobené zo 100% ného kakaa :) Čo to znamená? Brutálne vonia! Dokonca niektoré tiene aj chutia :D
Nemyslím si, že je potrebné sa ku paletke nejak extra vyjadrovať, určite ju všetci poznáte. 
Bol to môj dávny sen si paletku obstarať. Je na trhu už dlhšie. Tiene sú krásne pigmentované a farby nádherné. Obsahuje matné aj trblietavé tiene.
Jediné mínus je, že trocha prášia. Inak na ňu nedám dopustiť. Proste ju milujem :)
Momentálne sa na českom trhu objavila nová limitovaná paletka od Too Faced - Sweat Peach. Keby som nevedela čo s peniažkami, paletku mám doma :)


Máte s výrobkami skúsenosť? Je nejaká paletka, na ktorú nedáte dopustiť a ste z nej šialene nadšené? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat