neděle 29. května 2016

Vykúpené obchody - máj



Prajem krásnu nedeľu :) Máj sa blíži ku koncu, tak som sa rozhodla, že vám zhrniem nákupy kozmetiky za tento mesiac. Celkom som sa rozjela, ale to by som nebola beautyshopakolik keby nie :)


NYX - butter gloss - BLG13 fortune cookie biscuit chinois
NYX - vivid brights - VBL05 vivid sapphire / saphir vif
NYX - eyebrow cake powder - ECP06 Blonde
NYX - jumbo eye pencil - 623A purple velvet
Na Smíchove nám otvorili prvý obchod s kozmetikou NYX v Prahe. Samozrejme by nebolo, aby som tam nezavítala. A to hneď dvakrát v priebehu mesiaca. No čo, išla som okolo :) cenovo mi príde dosť dostupná, v porovnaní s drogériovými cenami. 
Dopriala som si lesk na pery, modré tekuté linky na oči, tiene na obočie a jumbo tužku na oči. 



Bed Head - TIGI - Recharge šampon
Bed Head - TIGI - Racharge kondicionér
Obľúbila som si jeden eshop, pretože majú zaujímavé značky, ktoré len tak nezoženiete. Tam som narazila na tieto skvosty. Na oba produkty sa veľmi teším, už len názov značky sa mi páči.




Beauty So Clean - čistiace a dezinfekčné obrúsky na kozmetiku
Beauty So Clean - dezinfekčný sprej na kozmetiku
Jediná vec, ktorú som našla na trhu na dezinfekciu kozmetiky! Áno, dobre čítate, dezifekciu dekoratívnej kozmetiky.




Urban Decay - Eyeshadow primer potion - original
Báza pod očné tiene. Skúšam, vyzerá nádejne.




Bourjois - Micellar Cleansing water
Bourjois - Radiance - Boosting - Face scrub
Bourjois - Sourcil Précision - Eyebrow pencil - 03 Chatain
Micelárka mi už dochádza. Peeling som dlho používala jeden ronaky. Chcela som zmenu a značka Bourjois bola pre mňa vždy lákavá. Už len tie obaly tieňov aké majú, prídu mi roztomilé :)




Astor - Lift me up - BB cream - 100 light
Takže s pravdou von... nepoužívam tekutý make-up. Používam, len púder a tvářenku. Postupne skúšam a hľadám niečo v tekutej forme.
Tento BB krém u mňa veľmi nezabodoval. Robí mi flaky a zle sa mi rozotiera. Hrozne sa po ňom lesknem aj po nanesení púdru. Ešte sa s ním skúsim pohrať, ale pravdepodobne ho pošlem o dům dál.
Dermacol Express nail polish remover - odlakovač
Potešil v drogérií v akcií :)
Loreal - Color riche pure red rúž - by Freida
Láska na prvý pohľad. Písala som na ňu recenziu, ktorú si môžete prečítať TU.
Ebelin - Pinselreiniger - dezinfekcia na štetce
Pôvodne som mala v pláne kúpiť úplne iný produkt. Ten je ale už dva mesiace vypredaný. No, prešla ma trpezlivosť :)




Clarins - Multi-Active Jour - denný krém
Clarins - Multi-Active Nuit - nočný krém
Pre mňa najväčšia radosť mesiaca :) Mala som vzorku denného krému a zamilovala som sa.


Je to viac-menej všetko, s čím by som sa vám chcela pochváliť.
Recenzie na konkrétne výrobky mám pre vás už v pláne :)
Tento mesiac som si naozaj dopriala, budúci sa budem musieť už krotiť.

Tiež míňate na kozmetiku majland? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat