čtvrtek 5. května 2016

Začíname...

Ahoj, vítam Vás u mňa !


Premýšľala som, o čom by mal byť prvý príspevok na blogu. Určite o niečom brutálnom, čo ľudí priláka a hneď zaujme. No, ale, nič ma nenapadlo :) 

Takže, ešte raz, vitajte! 
Dlho som uvažovala o vlastnom blogu, či do toho ísť, či to má význam. Keďže je konkurencia všade kde kliknete, ale myslím, že mám čo povedať. Každý o sebe rád rozpráva a ja nie som výnimkou :) 

Narazíte u mňa hlavne na recenzie na kozmetické produkty, ktoré som samozrejme vyskúšala. Som nezaujatá a názory sú moje vlastné. 

Niečo málo o mňe

Som Slovenka žijúca v Prahe, čo miluje módu a kozmetiku. V Prahe žijem, pracujem a milujem :)
Jedného krásneho dňa, moje kroky skončili v nádherne vyvoňanej predajni menom Sephora. A tým to všetko začalo. Začala som sledovať blogy, mnohými som sa inšpirovala a niektoré produkty zakúpila, alebo na ne úplne zabudla. 
Postupne budem o sebe informácie pridávať, nech Vás nimi hneď nezahltím. 

Chcem aby ste vedeli, že ma Vaše názory zaujímajú. Komentár vždy poteší. Rovnako sa nechám rada inšpirovať Vašimi obľúbenými produktami, takže neváhajte a píšte :)

Žádné komentáře:

Okomentovat