neděle 15. května 2016

L´oréal Paris Skin Perfection + Nuxe Nuxellence Detox Anti-Aging


L´oréal krém používam už dlhšie, mám už druhé balenie. Potom som k nemu pridala tento malý zázrak na noc od Nuxe. Pleť mám suchú až zmiešanú, sem tam suché miesta, sem tam "černé tečky" a sem tam akné :S




L´oréal Paris Skin Perfection hydratačný krém (cena cca 250,- českých korún)
Popravde, mi trvalo celkom dlhšie, kým som si uvedomila, že mi krém vlastne nevyhovuje. Požívala som denný krém? Používala! A to mi smutne povedané stačilo. Mať ten najlepší základ pre vašu pleť je dôležité.
Krém ma po nanesení na tvár trocha pálil a svrbel. Rovnako sa mi nezdá, že by bol hydratačný. Keď si po 5 minutách po aplikácií všimnete, že máte na tváry suché miesta. Natriete znova, ale moc to nepomôže.
Jedná sa o korekčný krém, ktorý by mal vyhladzovať povrch a zjednocovať tón pleti, zmenšovať póry a hydratovať.
S krémom sa inak dobre pracuje, ľahko sa rozotiera a rýchlo sa vsaje. Na tváry ho necítite. Pre moju pleť, ale nie je tou správnou voľbou.
Je určený pre všetky typy pleti. Pre vek od 20 - 30. Obal má nádherný ružový a vyzerá luxusne.




Nuxe Nuxellence Detox Anti-Aging nočný krém (cena normálneho (50 ml) balenia cca 600,- českých korún)
Dostala som sa ku tejto 15 ml miniaturke a som s ňou spokojná. Príjemne vonia, nezanecháva mastnotu na pleti a cez noc sa dobre vsaje, že ho ráno na tváry necítite. Je to môj prvý krém od Nuxe a hodnotím ho na jednotku :)
Jedná sa o detoxikačný a vyživujúci prípravok. Zloženie obsahuje hodváb a extrakt z kvetu mučenky. Je určený pre všetky typy pleti. Veľmi rada som ho používala a každý večer som sa na neho tešila :)

Mám rada prípravky, ktoré sa pýšnia kvalitou. Majú za sebou kladné recenzie a celkovo im verím. Na takéto produkty sa vždy veľmi teším, keď ich znova budem môcť použiť. Mám z nich dobrý pocit, že sa pleti venujem a dávam jej to nejlepšie.
Svoj denný a nočný krém stále hľadám. Teraz ma čakajú krémy od Clarins. Určite si o nich u mňa ešte prečítate :).

Žádné komentáře:

Okomentovat