čtvrtek 22. září 2016

Balea - vychytávka alebo nezmysel?



Ahoj dámy, 
značku Balea popisovať nemusím. Pre neznalcov - je to najlacnejšia značka výrobkov z drogérie DM. Značka dokonca patrí spoločnosti DM.
Mám tu pre vás dva výrobky, ktoré sú podľa mňa zaujímavé, a nie každá značka sa takýmto typom produktov môže pochváliť. 




Balea - penový sprchový gel Hawaiian Dream (50,- Kč)
No koho by takéto niečo napadlo? Ten kto tento typ sprcháčov vymyslel, má odomňa jednotku s hviezdičkou. O sprchových penách som sa dozvedela z blogov a keď som v DM narazila na Balea penu, musela som ju mať.
Pena má naozaj luxusnú vôňu, ktorá robí zo sprchovania pôžitok. Vôňa pochádza z kvetu tiaré, kokosového mlieka a avokádového oleja. 
Obal je farebný, aký je u značky zvykom, nič nové. V kúpeľni mi výrobky od Balea vždy žiaria a rozveselia priestor :) čo vám budem hovoriť, som z nej nadšená. 




Jednoducho si ju napeníte na ruke a nanesiete na telo. Pri rozotieraní je hutnejšia, hneď vám z pokožky nezmyzne. Dobre sa rozotiera, radosť používať :) . Pena je biela s jemným nádychom zelenej. Na to, že sa jedná o penu, nádobka vydrží celkom dlho, neminie sa vám rýchlejšie ako obyč sprchový gel. Nečistoty zmýva perfektne, nemám jej čo vytknúť. 
Zas je to niečo nové a do sprchy zaujímavejšie. Veľmi rada, by som tento typ sprcháčov videla v drogériách viac, aj od iných značiek. 




Balea - Olej na holenie pre citlivú pokožku (75,- Kč)
Ako ste už určite pochopili z názvu článku, musí sa tu objaviť aj pre mňa (pardón) nezmyselný výrobok. 
Tam ta ra rá - je to olej na holenie. 
Dočítala som sa o ňom na blogu, kde slečna písala o jemnejšom oholení, bez podráždenia. Hneď som sa toho chytila, pretože je to presne to, čo potrebujem.
Olej som uvidela v drogérií a bez váhania som si ho vzala. Natešená, že sa zbavím podráždenej pokožky po holení, som si hneď skočila do vane. 




Konzistencia je pochopiteľne olejová, ale nie je olej, ako olej. Niektoré sa do pokožky hneď vsajú, niektoré zmyje voda. Ale tento sa bohužiaľ vodou nezmyje. Možno tak vriacou :) . To ma trocha zamrzelo, pretože po použití, bolo všetko okolo mňa na kompletku olejové. Z rúk mi málinko zišiel, vo vode sa nerozpustil, na vani nechal krásny povlak a urobil mi z nej šmýkačku... Olej inak krásne vonia, to musím uznať. 
Čo sa týka žiletky, stačilo jedno prejdenie po pokožke a bola zanesená, což mi nešlo ani zmyť. Takže po holení letela do koša. 




Niekoľko kvapiek sa má naniesť do dlaní (no, ono tých kvapiek bolo hodně) a vmasírovať do pokožky. Nechať krátko pôsobiť a môžete holiť. Je to zvláštny pocit - holiť si olejovo - suché nohy. Stále som si hovorila, OK to dám, pokiaľ z neho nebudem bývať podráždená, budem ho používať, ten bordel okolo, mi pre blaho pokožky stojí. 
A ono nič ... bohužiaľ, oholiť oholil, ale podráždenie ostalo. Bolo ale na rovnakej úrovni ako keby som sa oholila gelom. Ostanem ale radčej pri holiacom gele. Videla, vyskúšala a ďakujem neprosím.. 


Niektoré novinky od Balea sú naprosto dokonalé a nad niektorými iba točíte hlavou, ako to niekoho mohlo napadnúť. Olej bol, ale priznávam dobrý nápad, len keby ho bolo možné z pokožky (z vane, zo žiletky) vodou jednoducho odstrániť a mal by upokojujúce účinky. Brala by som ho všetkými piatimi. 
Každopádne, rada som olej vyskúšala, aj keď to tak možno nevyzerá :) . Nikdy neviete na akú blbosť pri zvedavosti narazíte :D . Samozrejme, môžu byť medzi vami aj osoby, ktorým olej vyhovuje, takže česť výnimkám. 


Dúfam, že som článkom nikoho neurazila, mier s vami :) 
Majte krásny deň krásky!

Vaša Tili

13 komentářů:

  1. Sprchovou penu jsem si poridila taky, akorat v te druhe verzi, a moc prijemne me prekvapila, hlavne jsem necekala, ze tak dlouho vydrzi :) Olej na holeni zni zajimave, skoda, ze tu funkcnost uz tolik nevychytali.
    http://deerlylost.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono existuje este druha verzia peny? Hm.. tu musim mat :)
      Skoda toho oleja, to mas pravdu..

      Vymazat
  2. Nedovedu si nějak představit holit se pomocí oleje, nějak mi to k tomu nesedí. Osobě bych si to sama ani nekoupila. Za to pěna na sprchování vypadá skvěle, už nejednou jsem si ji chtěla pořídit, ale vždy odolám a říkám si, to žádný zázrak nebude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tiez som si to nevedela predstavit, to vlastne vyburcovalo vo mne tu zvedavost :) Pena zazrak nie je, ale je to prijemna zmena po vsetkych tych geloch.

      Vymazat
  3. Mně přijde super, že Balea stále přichází s novými a novými produkty, které jsou zároveň i cenově dostupné :) Ale je pravda, že ne všechny jsou úplně užitečné ;)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suhlasim! Clovek sa aspon dostane ku niecomu novemu, co ine znacky mozno uz aj maju, len ku nam sa nedostanu :)

      Vymazat
  4. Baleu mam moc ráda, olej na holení me láká ale ze bych chtěla mít vše zapatlane to se říci nedá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zas viem si predstavit aj vetsi bordel po nieco inom ako po oleji, vyskusaj a uvidis.. hlavne uz o tom vies, tak sa na to mozes pripravit :)

      Vymazat
  5. Olej som si chcela kúpiť no prečítala som si o ňom na viacerých blogoch negatíva a tá šmýkačka a mastnota v kúpeľni mi za to nestojí. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Citala som na neho len jednu recenziu a ta bola skor informacna, ze take nieco existuje. Takze zvedavost vyhrala :)

      Vymazat
  6. To ma mrzí, že ti olej nevyhovuje :( Ja ho ako samostatný používam málokedy, zvyčajne ho primiešam do peny alebo gélu, hlavne kvôli tomu, aby sa žiletka ihneď nezaniesla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mavas po nom teda krajsiu, nepodrazdenu pokozku, ked si ho takto premiesavas? Alebo preco sa ho tak drzis?

      Vymazat
  7. O oleji jsem ještě neslyšela, ale popis k němu je vtipný :D Pěnu jsem měla tu samou a nevyhovovala mi, nepříjde mi, že by myja a rozbil se mi dávkovač, vydržela mi asi 3 týdny a musela jsem jí prázdnou vyhodit, ale bylo vtipné jí používat , to zas joo :)
    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat