pondělí 12. září 2016

Ryor - pleťový krém, očné sérum a micelárna voda



Zdravím vás krásky :)
značku Ryor určite všetky poznáte. Jedná sa o českú značku, založenú v roku 1991. Firma si zakladá na zámere vysoko kvalitných výrobkov za prijateľnú cenu. Kozmetika Ryor obsahuje hlavne prírodné extrakty. Pekný popis a príbeh zakladateľky Ing. Evy Štěpánkové, môžete nájsť na oficiálnych stránkach TU

Pleťovú kozmetiku som dostala darom od priateľa, ktorý ju dostal :) sú to mini balenia, teda cestovné - Ryor - krém s amarantovým olejom, Ryor - Luxusné sérum na očné okolie s Matrixylom a Ryor - hydratačná micelárna voda
V minulosti som od značky pár produktov vlastnila, myslím, že som ich rovnako dostala. Neočarili ma ale natoľko, aby som im ostala verná. Na produkty som vám chcela písať recenziu, až ich poriadne vyskúšam, stačilo mi ale pár použití a viem ...




Ryor - hydratačná micelárna voda (plné balenie 150 ml - cca 100,- Kč) 
Voda je určená pre všetky typy pleti, vrátane citlivej. Odstraňuje nečistoty a mala by odlíčiť aj oči. Obsahuje regeneračný arginin a kyselinu hyaluronovú. 
Micelárna voda mi akurát padla vhod na dovolenke. Vystačila mi tak na 6 použítí, teda 6 napustených tampónikov, mala len 20 ml. 
Je príjemná, pleť vyčistí, osvieži a nevysušuje. Nezanecháva na pleti mastný film a ani lepkavý pocit. Nemám jej čo vytknúť. Ak budem mať príležitosť a natrafím na ňu, rada si ju kúpim aj v plnom balení. 




Ryor - Luxusné sérum na očné okolie s Matrixylom (plné balenie 362,- Kč) 
Produkt je z rady Luxury Care a patrí medzi nadštandartné prípravky s vysokým obsahom aktívnych látok. Medzi najvýznamnejšie aktívne látky sa radí betaglukan, ktorý stimuluje tvorbu kolagenu, avokádový olej chráni pleť pred vysušovaním a ASC III, čo je látka podporujúca tvorbu najkvalitnejšieho typu kolagenu v pokožke. 

S plným balením očného krému to veľmi nechápem, pretože obsahuje 15 ml produktu s nejakým dávkovačom. Popri tom, toto moje "mini" balenie má 20 ml :S .. viete mi to niekto vysvetliť?
Jedná sa o intenzívny, vysoko aktívny regeneračný prípravok, určený na ošetrenie očného okolia a jemných vrások celej pleti. Obsahuje aktívnu látku Matrixyl, ďalej vysoko hydratačnú kyselinu hyaluronovú, ceramídy, extrakt z morských rias, skvalen, vitamín E, mandlový a jojobový olej.

Balenie je malinké a hodně nepraktické. Konzistencia je tekutá. Pri manipulácií s fľaštičkou vás to poteší, že super, veď to vytečie, lenže nekorigujete, koľko produktu vytečie. 




Nádobka je z tvrdého plastu, takže ju ani nestlačíte. "Preliala" som si ho do inej nádobky, aby som s ním mohla pracovať. 
Ako som písala krém je jemný a tekutý, nemastný a ľahký. Rýchlo sa vsaje. Vôňu má príjemnú, nevtieravú - neurazí ani nenadchne. Na jedno použitie pod oko ho stačí naozaj málinko. Príde mi, že je to ďalšia "never ending" nádobka. Z prvu, po pár použitiach som z neho mala pocit, že ma pália oči. Či som si ho dala ráno alebo večer. Ale tento pocit po ďalších použitiach pomynul. Takže otázka znie, či ma vlastne pálili oči z neho, alebo z niečoho iného. Krémik dobre hydratuje. Menšie vrásky mám, nie sú až tak viditeľné, takže krém nebudem ďalej používať, ale pošlem ho "o dům dál". Momentálne si brúsim zúbky na iný očný krém, takže tento urobí radosť niekomu inému. 




Ryor - krém s amarantovým olejom (plné balenie 50 ml - 126,- Kč)
Ochranný, výrazne mastný, ale ľahko vstrebateľný s vysokým percentom amarantového oleja s účinnou látkou skvalen. 
Jedná sa o krém pre všetky vekové kategórie, pre suchú a veľmi citlivú pleť so sklonom k podráždeniu. Skvalen má výrazné antioxidačné účinky. Čo je zaujímavé na kréme, tak je vhodný na dennú aj nočnú starostlivosť počas celého roka, či je leto, či je zima :) . Krém má príjemnú vôňu, príde mi na značku typická. 
Krém by som nedoporučovala mastnej pleti, pretože je fakt mastný! A hodí sa podľa mňa viac na zimu než na leto, to si ale posúďte sami :) . 




Krém som popravde použila dva krát. Je naozaj, ale naozaj hodne mastný. Čo je aj napísané na obale. Je tam tiež napísane, že sa ale ľahko vstrebá. To slovíčko ľahko, vnímam ako minimálne. Je hutný, nerozotiera sa tak ľahko, nekĺže to s ním :) . Vstrebá sa "ľahko" teda minimálne a mastná, lesklá pleť ostane, až kým ju nenalíčíte. U mňa je to púder, ktorý pomôže. Počas celého dňa, som ho ale na tvári stále cítila. Krémik mi na deň nevyhovuje, na noc to už je iná pesníčka :) Na noc som si ho nedávala, ale verím, že to musí byť hydratačná bomba. 




Keďže som si výrobky sama nekupovala, dovolím si ich poriadne nevyskúšať. Dúfam, že mi to odpustíte. Nebudem na silu skúšať niečo, čo by som si normálne sama nekúpila a neláka ma. Samozrejme netvrdím, že sú výrobky zlé. Nič proti značke, Ryor mám rada. Len ma niektoré produkty nelákajú až tak, ako iné značky. Mier s vami krásky! :) Sú to výrobky, ktoré sa mi dostali do ruky, použila som ich, vyskúšala, spravila si názor, ktorý mi osobne stačí, a posielam ich ďalej. Mám vás rada, buďte na mňa dobré :) 


Netypická otázka: Máte s produktami skúsenosti? :) Čo hovoríte na značku Ryor?
Dnes ma celkom baví písať, ale radčej už skončím, než sa to zvrhne :D . 

Ďakujem za návštevu a prajem prenádherný deň :)

Vaša Tili

6 komentářů:

  1. Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. ryor jsem měla ráda, používali jsme ho doma, když jsem byla na střední a jejich krémy byly krásně jemný a pleť nedusily. nemůžu si pomoct, ale příjde mi, že ted se v ryoru snažej nadupat obsah a vede to spíš k neprospěchu. ta micelárka vypadá dobře :) ostatní bych spíš nebrala

    OdpovědětVymazat
  3. Ryor mám celkově moc ráda, byla to snad první kosmetika, kterou jsem vůbec začala používat :-).
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Od Ryoru jsem ještě nikdy nic nevyzkoušela, ale ráda bych to změnila :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Túto značku nepoznám, ale určite rada vyskúšam :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat