neděle 18. září 2016

Sephora - rúž, farba na pery a lak na nechty



Ahoj milé dámy,

po krátkej odmlke sa vám opäť hlásim s novou recenziou. Tentokrát to budú produkty od značky Sephora. Značka mi je veľmi sympatická a o to viac, keď narazím v predajni na naozaj šikovné a ochotné asistentky, na ktoré mám, v poslednom čase celkom šťastie, za čo som rada :) . 
Mám tu pre vás tri produkty a to Sephora Rouge Shine, Rouge Infusion The Neutrals a lak na nechty Expert manicure.





Sephora - Rouge Shine N 20 (290,- Kč)

Obal je plastový čierny, so strieborným názvom značky. Na spodnej strane je vidieť farbu, o aký odtieň sa jedná. Má veľmi príjemnú parfermáciu a perfektnú pigmentáciu, ktorá lahodí oku :) . Jedná sa o staršiu radu Rouge Shine, kde sú rúže krémové a hlavne hydratačné. Rúž má prekvapivo celkom dobrú výdrž, na to, že sa jedná o hydratačný produkt. Finish rúžu pripomína skôr lesk na pery.
Po nanesení sa otláča kade tade, treba na to dávať bacha. Ale aj napriek tomu, mi vydržal tri hodinky aj s pitím. Jedlo už nezvládol, ale hlavne, sa stráca pekne postupne. Intenzita farby sa pomaly vytráca, ale na všetkých miestach rovnako. Vyhovuje mi to viac, ako keby mal v konturách ostávať a uprostred pier nič. 
Bol to jeden z mojich prvých rúžov, takže má stále moje sympatie. Odtieň je neskutočne nádherný, niečo medzi ružovo fialovou farbou. Na perách vyzerá luxusne a nádherne. Ako som písala, rúž je krémový a ľahko sa nanáša, pekne kĺže na perách. Stačí len jedno prejdenie a farba zažiari. Má mäkšiu konzistenciu a tak sa mi podarilo, si ho aj pekne zničiť. 
Rúž hodně šajní :) teda sa leskne. Mám ho už dlhšie, bohužiaľ ho už v predajni nenájdete. Celú radu nahradila nová, vylepšená verzia a dostali nové číselné označenia. Sú to tie so strieborným obalom :) . Niektoré odtieňe, by mali byť dosť podobné ako ich predchodcovia. 





Sephora Rouge Infusion - The Neutrals - 19 Peony (mini verzia 119,- Kč, plná verzia 350,- Kč)

Po pobehovaní po predajni som objavila tento lesk v miniatúrke. Jedná sa o radu The Neutrals, farieb na pery. Myslím, že v mini balení majú len dva odtieňe. 
Rada ponúka 7 odtieňov na zjemnenie pier. Farby sú typu - moje pery ale krajšie. Nemajú byť až tak viditeľné na perách. 
Balenie je celé čierne a podobá sa skúmavke :) . Na vrchu balenia nájdete odtieň farby s názvom. Otvára sa šroubovaním. Mrzí ma, že sa mi popis zo skúmavky pomaly ale isto ošúchava. 
Farba Peony je tmavšia červená a nanáša sa tyčinkou. Odtieň trocha mätie, kedže by sa malo jednať o neutrálne farby. Táto vám pery ale trocha zvýrazní a ztmavne. Konzistencia je vodová, na perách zaschne, a trocha zmatní. Výdrž má priemernú, dáte s ním tak hodinku dve bez konzumácie. Otláča sa minimálne a z pier sa stráca postupne, ale rovnako na všetkých miestach. Vyzerá teda stále pekne a prirodzene. Pred použitím, by som vám doporučila peeling. Pretože ako zaschne, môžu vykuknúť nedokonalosti, šupinky a podobne. Bohužiaľ tým ako zaschne, tak pery vysušuje a nehydratuje. Musím ho po kratšom čase pretierať balzámom. Inak je odtieň nádherný a jeho kúpu neľutujem. 
Každá z vás si určite z ponúkaných farieb vyberie a za to vyskúšanie stojí! :) . 





Sephora - Lak na nechty Expert manicure N 15 Divine purple

Na stránkach som ho nenašla. Ponúklo mi len radu Color Hit, ktorá takéto číslovanie nemá. Takže netuším kde sa stala chyba :) . 
Lak som dostala od kamarátky, kde som jej dávnejšie spomínala, že by som chcela vínový lak na nechty. Za tento počin jej ďakujem a týmto ju pozdravujem :) . 
Lak je nádherný, presne splňuje vytúženú farbu - čo je vínová. Stačí len jedna vrstva a lak krásne kryje. Druhá vrstva bola v mojom predposlednom prípade úplne zbytočná. 
Štetec je hrubší, tak akurát na nechtíky a dobre sa s ním pracuje. Na moje mini malíčky na ruke, stačí jeden ťah! Výdrž má priemernú, dáte s ním v pohode aj 4 dni. Lak pridávam do skupinky tých lepších a kvalitnejších. Som z neho proste nadšená! Ešte viac aj preto, že som ho dostala :) . Ak hľadáte krásny vínový lak, čo býva problém na taký naraziť, určite po ňom siahnite. 


Aké máte skúsenosti s dekoratívkou od Sephory? Máte od nich obľúbený produkt?


To by bolo odomňa všicko, takže ďakujem za návštevu a prajem príjemnú nedeľu :) . 


Vaša Tili

5 komentářů:

  1. Veľmi pekná recenzia Tili :) Ja osobne s dekoratívkou od Sephory skúsenosti nemám, no moja mamina má od tejto značky kontúrky na pery a ceruzky na oči a veľmi si ich chváli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dakujem, potesilo :) ceruzky na oci maju tiez uzasne!

      Vymazat
  2. Mám rtěnku ve zkumavce taky a je hodně tekutá a tolik nevydrží, ale mám jí vážně ráda :) dělá hezkou barvu rtů :) rtěnku jsem ještě nezkoušela, ale dostala jsem jednu jako dárek k nákupu, tak otestuju :)
    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sestra si vzala od Sephory ruz, v tom tenkom baleni a ten je tiez uzasny. Co to mas za skumavku? :) zacinaju ma lakat :)

      Vymazat
  3. Ahoj, pekne napísané..so značkou Sephora sa pomaly zoznamujem aj osobne ;-) začala som rúžom, ktorý úplne milujem. Je krásne sýty a zatial môj najoblúbenejší ;-)

    OdpovědětVymazat