čtvrtek 1. září 2016

Dôležitá výbava na hory - kozmetika



Milujem hory, krásu prírody a hôr. Čerstvý vzduch, kde sa človek môže z plných pľúc nadýchnuť. Veľkolepá panoráma, všade okolo zeleň, lúky a lesy, kde po zemi nachádzate šišky zo stromov a popadané ihličie vedie vaše kroky. A to ticho...
Ako dieťa som s otcom chodievala po kopcoch. Spomínam si na to veľmi rada, boli to krásne časy. Vtedy som nič neriešila, len z akých lúčnych kvetov si urobím kyticu...

Po týchto krásnych spomienkach vyslovených nahlas, sme sa zhodli s priateľom, že máme hory obidvaja radi a dovolenkovať sme sa rozhodli v Rakúsku. 
Teraz v nedeľu sme sa vrátili a mne zasvietila žiarovka nad hlávkou, pre napísanie tohoto článku. A to pre mňa Dôležitá výbava na hory - turistika. Samozrejme sa jedná o kozmetiku :) . 
V Rakúsku sme boli len na predĺžený víkend. Produkty, ktoré som si pribalila som naplno využila a bola som za ne rada. Dovolenka sa týkala hlavne turistiky po horách krásneho Zell am See




Začala by som peelingom na pery. Možno sa čudujete, že takú vec ťahám na hory, no boli by ste prekvapené. Po niekoľko hodinovej túre, sa mi tak vysušili pery, že som sa na ne nemohla ani pozrieť. Sucho v puse, dýchate ústami, vydychujete prach... a pery vám začnú mokvať. Každý večer som si spravila peeling pier a dala ich tak do poriadku. 
Mala som zo sebou peeling od Lush a to Popcorn (245,- Kč). Peeling je vyrábaný ručne z čisto prírodných ingrediencií. Obsahuje bio jojobový olej, olej zo semien mrkvy, peľ a kokosové maslo. 
Peeling je na chuť sladučký a naozaj pripomína chuť popcornu :). Peeling pier sa dopuručuje pred nanesením rúžu, ja som ho ale využívala hlavne na zlepšenie stavu pier. Doporučujem ho vyskúšať, je skvelý. 

Nebolo to ale 100% ošetrenie pier, chýbal mi totiž poriadny hydratačný balzam na pery. 




Tu sa dosávame k vecičke, ktorá mi chýbala a nechala som ju doma. Jedná sa o masielko Labello - Lip Butter - Vanilla and Macadamia (cca 60,- Kč). Masielko si dávam vždy na noc a do rána mi pery krásne hydratuje a vyživý. Krásne vonia po vanilke a oriešku. Júj veľmi sa mi po ňom cnelo. Samozrejme balzamy na pery som mala, ale na takúto záťaž nestačili. Aj keď sa snažili ako mohli, na takéto zlo na perách bohužieľ nemali. 




Mala som zo sebou dokonca dva a to eos - sladká mäta, o ktorom som vám písala TU a Rimmel balzam z rady Kate (129,- Kč), ktorý je celkom fajn, dobre hydratuje a má pekný obal pripomínajúci rúž. Tyčinka je vo farbe nude - hnedej, ale na perách je balzam neviditeľný. Má príjemnú nevtieravú parfermáciu. 




Za najdôležitejší produkt na leto na hory, by som označila určite opalovací krém. V mojom prípade sa jednolo o sprej La Roche-Posay - Anthelios (350,- Kč) s ochranou SPF 50. Hádajte, čo mi na to číslo povedal priateľ... no samozrejme, že ho opáli :D . Tento zázrak je sprej na tvár, ktorý môžete použiť aj na telo. Sprej má tak akurát vhodnú mlhu, teda strek a príjemne vonia. Vôňu po nastriekaní už necítite. Môžete ho použiť kľudne aj na make-up. Nemusíte ho rozotierať, len treba dávať pozor, keď fúka vietor, aby striekal tam kam má. Keď to s ním preženiete, zanechá po sebe biele stopy. 




Opalovací sprej pokožku ochránil, len tvár ostala po slniečku aj tak citlivejšia. Po večernom odlíčení som používala od Vichy - mineralizujúcu termálnu vodu (197,- Kč) v spreji. Má mokrú mlhu, ostávajú po ňom kvapky na tváry. Na make-up teda striekať nedoporučujem. Dobre zhydratuje pleť, ukľudní a dodá pleti chýbajúce minerály. Rovnako je aj skvelý pomocník počas dňa, keď perfektne osvieži pri šťastnom zdolaní poslednej cestičky do cieľa. 




Pre dokonalé vyčistenie pleti som používala jemný peeling Bourjois - Radiance - Boosting face scrub (cca 75,- Kč) , označujúci sa ako booster. Krásne a dokonale vonia po pomaranči. Konzistencia je krémová s malým množstvom bambusových zrniečok a pomarančovou dužinou. Peeling je určený pre unavenú pleť a mal by ju rozžiariť. Pleť mi nepodráždil a celkovo mi padol vhod. Dobre sa na tvári rozotiera a vôňu pomarančov cítite až do umytia. Pleť mám po ňom trocha napnutú, ale to mávam po každom peelingu tváre. 

Neviem či ste to niekedy zažili, ale chodenie po horách vám nanesie na tvár rôzne nečistoty. Cítite ich aj pri prejdení rukou po tvári. Ehm, nič moc teda. Preto som bola na seba naozaj pyšná, že som si zbalila kadejaké peelingy. 




Na noc pre silnú hydratáciu som nanášala nočný krém Clarins - Multi-Active Nuit, o ktorom si môžete prečítať TU. Patlala som ho na tvár aj priateľovi. Je to hydratačná bomba! 




S peelingami sme ešte neskončili a je treba spomenúť ešte peeling na telo. U mňa je to teraz Saloos - bio telový peeling - ruža (140,- Kč), o ktorom som vám v skratke písala TU. Na opálenú/pripálenú pokožku od slniečka akurát. Nepáli a nedráždi. Odstránil staršiu a spálenú pokožku a nechal opálenie krásne dýchať :) neviem, ako inak to popísať. 




Rada by som ešte spomenula krém na nožičky, ktorý mi tiež chýbal. Celý deň sa noha v botách potí a pak po sprche potrebuje aspoň trocha hydratovať a vyživiť. Ja na nožičky používam masť z lekárne a to presnejšie Dr. Popov - nechtíková masť (60,- Kč)




Masť prekonala krém na nohy od Yves Rocher - opravný balzam na nohy s bio levanduľou (149,- Kč). Neviem, či si môžem dovoliť porovnávať kozmetickú značku, s čisto zdravotným produktom z lekárne. Radšej do toho nejdem :P . 

Samozrejme kozmetiky som so sebou  mala viac, to by ste článok čítali ale asi do rána. Ostatnú kozmetiku považujem ale za každonennú rutinu a zvyk, balím si ju automaticky. Spomenuté produkty považujem za nepostradateľné na horách a celkovo mi spríjemnili a uľahčili pobyt. Nie každého určite napadne vziať si so sebou na hory peeling na pery alebo krém na nožičky :). 


Čo by ste si vy určite nemohli zabudnúť vziať na hory?
Chýba vám tu nejaký produkt?
Ste tiež milovníci čerstvého vzduchu a zelene? Keby som mohla, tak sa tam hneď vrátim. Len tak sedieť v tráve, relaxovať a vychutnávať si okolie :). 


Ďakujem za návštěvu a prajem príjemný slnečný deň. 
Pre školákov - úsmev a nadšenie z nového školského roku :) užívajte si školské časy, budú vám neskôr chýbať... ale to už je iná téma..

Vaša Tili

5 komentářů:

  1. Makadamiové oříšky mám hrozně moc ráda a věřím, že Labelo musí být na rty super a že hlavně musí krásně vonět!

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelý výber, vzala by som si to isté :) Bez balzamu, peelingu a poriadneho krému by som sa určite nezaobišla... Čerstvý vzduch milujem a veľmi mi v meste chýba...

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujímavé produkty! To maslo na pery od Labello musí byť fajn :) (ง︡'-'︠)ง

    ♡ * Le blog de la Licorne * ♡

    OdpovědětVymazat