pátek 9. září 2016

Brazil Keratin - Regulate Anti Hair Loss - šampón a kondicionér



Zdravím vás dámy, 
na úvod by som vám chcela poďakovať za vaše návštevy u mňa na blogu. Ani neviete, ako nesmierne si to vážim. Septembrom mi začal piaty mesiac od vzniku blogu, viem je to krátky čas. Ale aj počas tohoto krátkeho času, mám zopár čitateľov (dúfam) a komentáre pribúdajú jedna radosť. Blog vnímam ako svoje hobby, záľubu, vyjadrenie svojho názoru. O to viac si cením vaše komentáre, že máte chuť a čas okomentovať moje slová a vety. Vážim si každý jeden komentár, naozaj mi každý jeden urobí veľkú radosť :) . Ďakujem a dúfam, že ostanene so mnou aj naďalej... 

Dnes by som sa chcela trocha povenovať vláskam. Téma vlasová starostlivosť tu dlhšie nebola, aj keď sa vám neustále sťažujem na vypadávanie vlasov, to pripúšťam.. 
Produkty Brazil Keratin som si kúpila, hlavne kvôli tomuto problému. Chcela som niečo kvalitnejšie a značke verím. 
Produkty od značky BK Brazil Keratin obsahujú "tekutý" keratín, čo je proteín s veľmi dobrou schopnosťou priľnavosti k vlasu. Keratín vlasy hlavne regeneruje a vyhladzuje. 
Brazil Keratin je vlastne technológia - metóda ozdravenia vlasu. Značka Brazil Keratin má len túto metódu v názve... :S dúfam, že sa chápeme :). 




BK Brazil Keratin - Regulate Anti Hair Loss Shampoo (154,- Kč)
Šampón je koncentrovaný a má priehľadnú farbu. Riedi sa s vodou 1:3, teda viac vody. Popravde, sa mi podarilo dobre zriediť až na tretí krát. Celkom som sa radovala, že som si konečne umyla poriadne vlasy :D .
Šampón má veľmi jemnú a príjemnú vôňu, ktorú ale po umytí, aj po použití kondicionéru s rovnakou vôňou, nie je skoro vôbec cítiť. 
Inak dobre pení a svoju úlohu - teda umytie vlasov od nečistôt plnil. 
Je vhodný hlavne pre slabé vlasy. Podieľa sa na hĺbkovej regenerácií vlasov, posilňuje ich a zamedzuje ich vypadávaniu. Stimuluje prirodzený rast vlasov. Je vhodný na každodenné použitie. Obsahuje "životne" dôležitý keratínový hydrolyzát, biotín, ricínový olej a pantenol. 

Po zmytí šampónu si moje vlasy vždy pýtajú hydratáciu. To im nadeľujem formou kondicionéru. Potrebujem ich nejak zoceliť a zjemniť. Bez kondicionéru by som mala nepoddajné vlásky a ťažko by sa rozčesávali. 
Tu nastupuje kolega z rovnakej sady...




BK Brazil Keratil - Regulace Anti Hair Loss Conditioner (154,- Kč)
Kondicionér má hutnejšiu typickú konzistenciu a je maslovej farby. Vôňa, ako som už spomínala je rovnaká ako šampón. Kondicionér sa neriedi, nanáša sa tak ako sme zvyknuté. Zloženie je podobné so šampónom. Doporučuje sa nechať kondicionér pôsobiť dve minútky, počas ktorých sa s vláskami trocha hráme. Rozčesávame prstami a "masírujeme" . 
Mala som z neho zvláštny pocit, hneď do vlasov akoby vsal. Dávam si ho preto radčej viac. Pričom, ho ostáva v nádobke aj tak stále viac ako šampónu. 

Celú sadu Regulate Anti Hair Loss, tvorí ešte sérum proti vypadávaniu vlasov, po ktorom, som už nesiahla, stojí 126,- Kč. 




Vlasy mávam po produktoch jemné a objemné, čo mi vyhovuje. Zmývať si musím tak každé 2-3 dni, podľa mojich aktivít. Takže mi interval nepredĺžili, ale ani neskrátili. Čo sa týka učinkov, teda proti vypadávaniu vlasov, je to lepšie, ale problém nezmyzol. Dúfala som, že sa bude jednať o sezónne vypadávanie, bohužiaľ som sa mýlila. 
Každopádne šampón aj kondicionér hodnotím pozitívne, sú príjemné a vlasom dodajú potrebnú regeneráciu a lesk. Cítim a vidím, že mám po nich vlasy pevnejšie a zdravšie vyzerajú. 
Produkty Brazil Keratin sú kvalitné a zase je to o niečom inom, keďže sa musí šampón riediť. Zas niečo nové :) Produkty sú fajn, ale odvarená z nich po pravde nie som. 


Máte s výrobkami od BK Brazil Keratin skúsenosť? 

Ďakujem za návštevu a prajem krásny piatok :)

Vaša Tili

10 komentářů:

  1. Ja mela veeliky problem s vypadavanim vlasu ale sampony mi vyrazne nepomohly. Tak jsem zacala brat methioninove tablety(prvni revalid, potom samostatne) a bylo po problemu :)
    Redeni s vodou si nedokazu predstavit :D sampon pak musi byt hodne tekuty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, samponik je po zriedeni tekutsi, lejem si ho na hlavku :) na tie tablety sa pozriem, dakujem za radu :)

      Vymazat
  2. Já mám keratinové šampony moc ráda, ale můj svatý grál je Rehab od Lush, na něj prostě nedám dopustit :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sampon od Lush mam tiez v plane vyskusat :) musi byt uzasny, ked ho tak chvalis..

      Vymazat
  3. Super článok :) Produkty vyzerajú fajn :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Máš skvelý blog, nedáme vzájomné sledovanie? Neber to ako reklamu:)
    Orlling

    OdpovědětVymazat
  5. Super článok! Produkty vyzerajú luxusne, len škoda, že nepomohli s tvojim problémom. Neskúšala si nejaké prírodné prípravky? A hlavne niekedy je menej viac, teda používať čo najmenej prípravkov a čo najmenej umývať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, dakujem za zaujem. Mam uz doma sampon od Alverde, a ten je bio, tak uvidime :) vlasy si bohuzial umyvat musim, tak po dvoch dnoch. Prave ze, cim su v horsom stave, mastnejsie, tym viac vypadavaju. Keby som prestala pouzivat, napr. olejicky na vlasy, pride mi, ze by som vlasom nedavala ziadnu vyzivu :( ale dakujem za napad, vyskusam to :)

      Vymazat