neděle 4. září 2016

Vykúpené obchody - august



Ahoj milé dámy, 
prajem vám krásnu nedeľu! Mám pre vás ďalšie čítaníčko z pravidelnej rubriky Vykúpené obchody. Zišlo sa mi toho pomenej, ale aj tak oveľa viac, ako som plánovala. Poďme na to... 




Alverde - Repair shampoo - Avocado Sheabutter (cca 70,- Kč v akcii)
Regeneračný šampón na poškodené a lámavé vlasy. Čo je momentálne presne to, čo potrebujem. Moje vlásky zatúžili po niečom prírodnom. Šampón používam bez kondicionéru a aj napriek tomu ma prekvapilo, že s rozčesaním vláskov nejak veľmi nebojujem. Príjemne vonia po avokáde a označuje sa ako bestseller značky, tak uvidíme.

Aussie - Miracle Shine šampón (59,- Kč) a kondicioner (59,- Kč)
Mini balenia kupované na dovolenku. Inšpiráciou mi bola jedna známa blogerka, ktorá Shine radu chválila. Príjemne voňajú a vlasy sú po nich jemné a lesklé. Spokojnosť. 




Biohar Max - sérum na očné riasy (129,- Kč)
Balenie má 7 ml a má vodnatú konzistenciu. Narazila som na neho na internete a mal celkom pozitívne ohlasy. Nedarí sa mi ho ale používať poctivo :S teda 2-krát denne. Aj napriek tomu cítim, že mám riasy pevnejšie a krajšie. 

Ebelin - kozmetický tampón na peeling tváre a masáž (60,- Kč)
Jedná sa o silikonovú placku s jemnými ihličkami, ktoré masírujú a čistia tvár. Značka ebelin, takže kupovaná v dm. Na tvár nanesiete čistiace mlieko a krúživými pohybmi peelingujete tvár. Zaujímavá to vecička :) .

Maybelline - Fit me! 15 korektor (149,- Kč)
Korektor som kupovala po prečítanej pozitívnej recenzii. Odtieň 15 je najsvetlejší. Korektor má zvláštne číslovanie podľa odtieňu. Dá sa totiž kúpiť aj 10, ale ten je zas tmavší a 20, ktorý je ešte viac tmavší. Pri prípadnej kúpe, je treba na to dávať pozor. Zatiaľ len vyskúšaný, odtieň sedí. 




Balea - penový sprchový gel - Hawaiian Dream (50,- Kč)
Len dve vety ku nemu mám... Zbožňujem ho! Čakajte recenziu :) . 

Balea - olej na holenie pre citlivú pokožku (75,- Kč)
Keď som sa o oleji dočítala, hneď som ho musela vyskúšať. Je to objav roka alebo prepadák? Nechajte sa prekvapiť. 




Solutio Jarisch Herbacos - "jarišova" voda (cca 100,- Kč za 500 ml) 
Typycká sklenená fľaška z lekárne. Luxus! musím si kúpiť nejakú peknú nádobku :) . Voda je perfektná ako tonikum na pleť, po vyčistení pleti. Som na jej účinky zvedavá. 

Mixa - Micellar Water - Optimal Tolerance (149,- Kč)
Známa micelárka z drogérie. Je príjemná a jemná. Určená pre citlivú pleť, bez parabénov a alkoholu. Finančne výhodne balenie, keďže sa jedná o 400 ml. 




Batiste - floral essences (119,- Kč)
Mala som v pláne kúpiť originál, ale s kvetinkami ma zaujal viac. Príjemne vonia. Prekáža mi, že zanecháva po sebe biele stopy. Čierna halenka to nemilo schytala :/ . Tomu sa ale asi nedá vyhnúť.. 

Rituals ... - The Ritual of Sakura - magic touch body cream (490,- Kč)
Tam ta ra rááá... najvätšia pecka mesiaca! Priateľ mi chcel urobiť radosť a neskutočne sa mu to podarilo :) . Balenie vyzerá robustne, ale má len 220 ml, je to očný klam. Posledne keď som písala o bielej sade, nebola už dostupná, sťahovali ju z trhu, aby mohli zloženie vylepšiť. Takže sa technicky jedná o novinku. Je perfekto, som z neho nadšená! Náááádherne vonia a perfektne hydratuje. Je to moja láska. Teda druhá láska :) . 

La Roche-Posay - Anthelios SPF 50 (350,- Kč)
Hľadala som menšie balenie opalováku, keďže leto už skončilo, tak aby som ho stihla minúť. Perfektne poslúžil a účel splnil. Jedná sa o sprej na tvár použiteľný aj na telo. Už som vám ho spomínala v článku o Dôležitej kozmetike na hory. Vnímam ho ako dôležitú súčasť mojej vysokohorskej cesty :D . 


Tento mesiac som nechcela nakupovať veľa kozmetiky, pretože som si chcela užiť dovolenku. Som ale sama prekvapená, že aj napriek setrnosti, mám o čom písať :) . 

Čo ste si nakúpili v auguste vy? Kam ste sa cez leto dostali, a ako ste si ho užili? 


Ďakujem za návštevu a odpovede :)

Vaša Tili

8 komentářů:

  1. Výrobky od Aussie jsem v menším balení ještě nikde neviděla :( Ráda bych je vyzkoušela, takže po nich budu koukat dál :) Z řady Maybelline Fit Me mě láká makeup, ale u nás ještě bohužel není dostupný Matte&Poreless, takže zatím ho kupovat nebudu. Dost jsi mě nalákala na sprchový gel od Baley, miluji exotické vůně z jiných částí světa :) A pokud si někdy pořídím suchý šampón od Batiste, tak to bude ten třešničkový ♥ Ten se mi líbí nejvíce :) Přes léto jsem se nedostala nikam, protože jsem čekala na pracovní nabídky. Ale zase jsem si docela pěkně odpočinula :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miniaturky aussie mam z dekorativka.cz :) sprchova pena od balea je uzasna! Doporucujem vyskusat, je to zas nieco ine do sprchy.. A dufam, ze sa ti podarilo najst dobru pracu :)

      Vymazat
  2. super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Pěnu od Balea mám taky, pokožka je po ní hezky jemná a jakoby nakrémovaná, ale nemůžu si pomoct, příjde mi tolik nemyje :D. ale těším se na recenzi :)
    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat
  4. jarischova voda je úúúžasná a Batiste už chcem dlho vyskúšať :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Batiste je uzasny! Ostala som z neho sama prekvapena a bol pre mna vychytavka roka :) A jarischovou vodou si ma inspirovala ty :)

      Vymazat