sobota 24. září 2016

DM beauty box - jeseň



Keď som sa dozvedela, že drogéria DM rozdáva beauty boxy, hneď som hľadala informácie na stránkach. Musíte mať prihlásené odoberanie newsletteru na email a čakať, kým vám pošlú sami, akoby pozvánku do súťaže. A tak som čakala... 

Jupííí a bolo to tu.. prišla mi pozvánka. Pokiaľ box vyhráte, bude vás stáť 200 bodov z vašej beauty karty DM. Box by mal byť v hodnote 500,- Kč a nikdy dopredu neviete, aké produkty vás v ňom budú čakať. Do súťaže sa prihlásite a pokiaľ ste piaty v poradí, podľa toho v akom čase sa prihlásite, vyhrávate box. 

O cca tri týždne na to, ma potešil email o výhre a hneď v ten deň, som utekala do DM. Stiahli mi za box 200 bodov a cupkala som si s krabicou domov. 
Ako vždy, keď mám niečo nové, sa ešte sama naťahujem a predlžujem čas, kým si new vecičku poriadne prezriem. Ani neviem prečo to robím, asi chcem mať kľud a všetko hotové, kým si vychutnám radosť. Máte to tak tiež? 

Poďme teda nakuknúť, čo to tá pekná krabička s obrázkami vtáčikov obsahuje...
Popravde? Po otvorení mi trocha klesol úsmev a radosť sa stratila, som hrozná, že? :). Dúfala a čakala som, že bude box obsahovať aspoň jednu vec z dekoratívky.. no nič, Pozrieme sa, čo sa tam ukrýva..




Tam ta ra rá - vidím samú Baleu :D




Balea - Deo spray Pink Grapefruit
Ok, veľmi mu neverím, že bude fungovať, asi predsudky. Vôňa mi moc nevonia. Mám doma gel na holenie grepfruit, takže sa trocha bojím deodorant používať. Ale vyskúšame, uvidíme, možno budem prekvapená. 

Balea - suchý šampón na tmavé vlasy
Som "špinavá" blondýna, takže tak :) . Trocha ma prekvapilo, ako komplikovanejšie sa šampón používa. Vlasy rozčesať, na plecia uterák, vlasy nastriekať prameň po prameni, dávať bacha na okolie :), kvôli tmavej farbe. Počkať kým vlasy uschnú, utrieť ich do uteráku a znova vyčešať, eventuálne odstrániť zbytky šampónu. Hm, posielam ho o dům dál. 

Balea - krém na suché ruky s aloe vera a soľou z Mŕtveho mora
Jéééj ten ma potešil. Má príjemnú vôňu. Krémov na ruky nie je nikdy dosť. 




Gliss Kür - Ultimate Color šampón
Novinka s 3D farebným leskom na ochranu farby. Krásne vonia, ako všetky produkty od značky, čo si myslím, že k nim čuchala každá z vás. Nelákal ma a vlasy si nefarbím. Darovala som ho maminke, ktorá z neho mala radosť. Z čoho som mala aj ja radosť. Tak sme sa spolu radovali :D . 

Adidas - Arena Edition, sprchový gél na telo a vlasy pre mužov
Svieža a dynamická vôňa prebudí tvoje zmysly :), toď píšu na obale. 
Potešenie pre druhé pohlavie. Sprcháč som odovzdala priateľovi. 




Signal - White Now - Glossy Chic zubná pasta
Tá sa vždy zíde, toď praktický kúsok. Očakávam po nej biele zúbky! :S

Ebelin - Anti-slip gumičky
Sľubujú nekĺzavý povrch, ej ha.. gumičiek mám doma habadej. Teraz ich veľmi nenosím, pretože som mala vyholenú pólku hlávky a už mi to dorastá, ukazovať to nie je dobrý nápad :) . Ale určite ich v budúcnosti využijem. 

B.U. Golden Kiss - deodorant body spray
Zo zvedavosti, som ho začala hneď používať a veru, bola som prekvapená. On totiž proti potu, fakt funguje. Ešte ku tomu, má naozaj peknú vôňu. Toaletku by som nechcela, ale ako deodorant je hrozne fajn. Je to krajší pocit, ako keď sa potíte a cítite, že vaša rexona pôsobí, typickou chemicko/peknou vôňou. Príjemná zmena, že by som zmenila značku deodoratnu? :) 




Vzorky vôní
David Beckham - Beyond forever
Pánská toaletka. Spotreboval sa hneď, samozrejme nie na mojej koži. Popravde ma moc nezaujal.

Naomi Campbell - Bohemian Garden
Neskúšala som, niekomu je podstrčím. 




Pytlík keksov Emco - Digestive - ovesné
Tie zmyzly rýchlosťou blesku. Na fotke je prázdny obal, pardón :) boli výborné, fakt!

Tyčinka Corny - Protein Chocolate 30 % protein + Magnesium
Akurát ako to píšem, ju máme s priateľom na polovicu :). Celkom chutná. 


Toď vše, 12 produktov. 
Mrzí ma, že v boxe nebol ani jeden kozmetický produkt, tak dúfam nabudúce. Určite sa do súťaže prihlásim znova. Nazbierané body mi vätšinou aj tak prepadnú. 
Keď to zhrniem, tak v boxe boli produkty skôr praktické, ako pre radosť. Ale nesťažujem si, za výhru som rada :)


Máte skúsenosti a kupujete nejaký beauty box? Čo hovoríte na produkty, urobili by vám radosť? 

Ďakujem za návštevu, za komentáre a prajem vám nádhernú sobotu :)

Vaša Tili

4 komentáře:

  1. O tomhle boxu jsem ještě neslyšela :) vždy zapomínám kartičku vytahovat, tak jsem bodu moc nenasbírala, ale vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mas aspon motivaciu, preco karticku vytahovat :)

      Vymazat
  2. Obsah tohohle boxu mi přijde skvělý! :) Suchý šampon od Belay na tmavé vlasy jsem si koupila, úplně jsem koukala na celý postup, který jsi tady napsala o tom, jak produkt používat, vůbec ho nedodržuju, ale i tak jsem se suchým šamponem spokojená :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Keby nebol sampon na tmave vlasy, tak by som ho aj vyskusala :)

      Vymazat