úterý 6. září 2016

Žehlička na vlasy - Remington Keratin Therapy



Ahoj milé dámy, 
chcela by som vám predstaviť môjho pomocníka na vlásky. S vyrovnávaním vlasov som začala už niekedy v puberte a nie a nie s tým prestať. Vyrovnávače, teda žehličky, už patria k mojej osobe. Neviem si predstaviť úpravu vlasov bez nej. Rovnako verím, že by som žehličku našla aj u vás :) . 
Vystriedalo sa ich u mňa viac a s aktuálnou by som sa vám chcela pochváliť. Posledná žehlička, ktorú som mala, mi vydržala cca 5 rokov. Aj dnes by som vám ju doporučila, bol to Remington S5500. Až raz ráno, spravila bum, zasmrdela, praskla v nej poistka a samozrejme vybilo poistky v kúpeľni. Moje srdiečko zaplakalo. Bez žehličky by som s vláskami nebola spokojná, takže som rozbila "prasiatko", a do dvoch dní som mala novú. 

Remington je podľa mňa jedna z najlepších značiek na trhu, čo sa týka vlasových spotrebičov. Vlastním aj fén, ktorý už má nejaký ten rok a nenašla by som na neho kryvého slova. Pokiaľ akurát zháňate dobrú žehličku alebo fén, doporučujem vám určite značku Remington. 




Tu sa dostávame ku žehličke, ktorá si hneď získala moje srdce. Po prečítaných recenziách kade tade po internete som sa rozhodla pre žehličku Remington - Keratin Therapy Pro Straightener S8590 (cca 1.300,- Kč). 

Žehlička má nádherný design a nesie sa v striebornej farbe. Platničky má zo zdokonalenej keramiky dĺžky 110 cm, a sú napustené keratinovým kondicionérom. Dočítala som sa rôzne fámy, že sa keratin po čase úplne z platničiek vyparí. Áno, tiež si to myslím, ale žehlička je sama o sebe dobrá, takže aj keď sa vyparí, stále bude dobrá, aj tak na lepšej úrovni ako ostatné žehličky, ktoré túto vlastnosť nemali. Takže to vnímam ako bonus. Vyparením keratinu sa jej schopnosti nezmenia a stále bude krásne žehliť. 




Na hornej platničke má snímač, senzor tepelnej ochrany. Jeho úloha je ochrániť vlasy pred prípadným zničením, spôsobeným vysoko nastavenou teplotou. Pokiaľ senzor zaznamená nevhodnú vlhkosť vlasov k nastavenej teplote, sám vám teplotu zmení. Perfektná to vec, čo myslíte? Samozrejme sa dá funkcia aj nadobro vypnúť. 




Žehlička má 5 nastaviteľných teplôt - od 160° do 230° C. Vždy som mávala nastavenú tú najvyššiu možnú teplotu, ale až po čase mi docvaklo, že to pre vlásky nie je ideálne. Takže som skončila na 180° C a to mi maximálne vyhovuje. 




Žehlička má nádherný display, ktorý pri nezapojenej žehličke v sieti, nie je vidieť. Pecka, za design má odomňa pochvalu. Zobrazuje senzor teploty - krúžky, ktoré počas používania blikajú, a pod nimi nastavenú teplotu. 




Platničky má zaoblené, takže vám urobí aj krásne vlny. 
Ako každá remingtonka, má aj táto zámok nastavenia - teda teploty, počas používania. Slúži na to, aby ste si omylom, ako držíte žehličku, neťukali a nemenili nastavenú teplotu. Chválim položenie tlačítok na boku žehličky a to, že nevyčnievajú. 
Ďalšie plus vnímam jej bleskové zahriatie, ktoré trvá do 15 sekúnd. O zahriatí vás upozorní zvuková signalizácia. Žehličku zapnete a kým sa učešete, môžete vyrovnávať. 

V balení máte aj praktické a celkom luxusne vyzerajúce ohňuvzdorné púzdro. Do ktorého môžete bez strachu vložiť ešte horúcu žehličku a šup s ňou napr. do cestovnej tašky. 

Hodnotenie:

+ platničky napustené keratinovým kondicionérom
+ senzor tepelnej ochrany
+ nastavenie teploty od 160° do 230° C
+ nahriatie do 15 sekúnd
+ automatické vypnutie po 60 minútach
+ funkcia "Turbo Boost" pre rýchle zahriatie na najvyššiu teplotu
+ luxusný design

- ako mínus označujem cenu, ktorá sa ale vyrovnáva kvalite




Čo sa týka samotného používania, som so žehličkou nesmierne spokojná. Dobre sa drží v ruke, nie je ťažká, kábel má dlhý tak akurát na použitie v kúpeľni. Po platničkách vlasy kĺžu veľmi dobre, netrhá a neťahá ich. Stačí jedno prejdenie po prameňoch na 180° C, pracuje bezchybne. Dokonca sú po nej vďaka keratínu vlasy lesklejšie. 
Žehlička je ku vlasom šetrná, nepoškodzuje a ani ich nevysušuje. Preto, ak si žehlíte vlasy každý deň, s touto žehličkou nemusíte mať obavy, že si vlasy zničíte. 

Keratin:
Je látka, ktorá vlasy posiluje a regeneruje. Keratin je základná zložka vlasov, chĺpkov a vytvárajú sa z neho rovnako aj nechty. Poškodeným vlasom je potrebné dodať chýbajúci keratin. Obnovuje štruktúru vlasu a tým ich spevňuje a vracia krásu. 

Na internete som sa dočítala, že s touto žehličkou, môžete žehliť aj mokré vlasy. Do toho by som ale nešla. Neláka ma to ani skúsiť a popravde, neverím tomu, že sa vlasom nič nestane. Nepríde mi to normálne :) . 

Žehličku vám vrelo odporúčam, je krásna, TOP, eňo ňuňo... proste z mojej strany Dokonalosť :) čo viac chcieť? 


Ako ste na tom s úpravou vlasov, žehlíte si vlasy? Čo hovoríte na platničky napustené keratínom?

Ďakujem za návštevu a majte krásny deň :)

Vaša Tili

9 komentářů:

  1. Se značkou remington mám velmi dobré zkušenosti ať už se jedná o holící strojky, tak o žehličky na vlasy nebo fény. S tímto konkrétním kusem zkušenost nemám, ale rozhodně do ni pujdu, jelikož se mi teď porouchala a hledám novou. Myslím si že na věcech které dělají radost a plní svou funkci se nemusí šetřit za každou cenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano tiez si myslim, dobra zehlicka vydri niekolko rokov, preto sa do nej oplati investovat. Pre mna, to je tiez zalezitost pre radost :)

      Vymazat
    2. Mam taky zehlicku remington. Ale skoro ji nepouzivam. Dtiv jsem si s ni delala vlny. Ale ted na ni neni tolik casu a bojim sr. Ze si nicim vlasy. Ale asi ji zase vytahnu a dam ji dalsi sanci :)

      Vymazat
    3. Mam zehlicku po ruke cely zivot :) ten kto ma pozna, vie. Nedam bez nej ani ranu :)

      Vymazat
  2. Žehličku nemám a vlasy jsem měla vyžehlené tak 2x v životě. Nicméně jsem nad ní uvažovala a koukala jsem se právě po této, tak až mě to zase chytně na základě tvé recenze po ní nejspíše šáhnu;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bola by som rada, keby ti moja recenzia pomohla vo vybere :)

      Vymazat
  3. Já žehličku moc nepoužívám, tak dvakrát do roka, takže mi stačí ta Babyliss co mám, ale tahle vypadá moc zajímavě. :) Pěkná recenze!

    OdpovědětVymazat
  4. Super recenzia Tili :-) Tiež bez použitia žehličky, pomaly nevychádzam z domu..a Remington je moj jednoznačný favorit. Tento model je fakt luxus!

    OdpovědětVymazat