pondělí 28. listopadu 2016

Čierna zubná pasta - ecodenta


Ahoj dámy, 
na stránkach krasa.cz som narazila na čiernu vec, z ktorej som ostala hodně prekvapená a zvedavá. Myslím, že dôvody kúpy pasty vysvetlovať nemusím :) . Ešte som sa s takým niečím nestretla, musela som ju vyskúšať ... tak si s priateľom umývame zuby a škeríme sa po sebe s čiernym úsmevom :)
Nikdy by ma nenapadlo, že budem písať recenziu na zubnú pastu. Príde mi ale zaujímavá, a verím, že pre vás tiež. Poďme sa na to uhlie pozrieť z blízka. 


Extra Black whitening toothpaste Ecodenta - with black charcoal and Teavigo (149,- Kč)
Pasta s čiernym uhlím a extraktom Teavigo. Má silný bieliaci účinok, efektívne čistí usadeniny a dodáva dlhodobý pocit sviežosti. Prísada Teavigo (zelený čaj) likviduje baktérie spôsobujúce zubný kaz a udržiava zdravú ústnu mikroflóru. Pasta obsahuje 93% ekologických zložiek alebo zložiek prírodnej povahy. Uhlie sa na bielenie zubov používalo omnoho skôr, než začali vznikať prvé zubné pasty. 
Značka ecodenta ponúka viacero zaujímavých zubných pást s rôznymi výťažkami, ako napríklad  z brusníc, harmančeka alebo škorice, na rôzne problémy so zúbkami. Rovnako má v ponuke aj pasty pre naše ratolesti. 

Pasta neobsahuje umelé peniace zložky. Pení teda minimálne, povedala by som dokonca, že vôbec. Nie je to ale žiadny slabý odvar zubnej pasty! Zúbky poctivo vyčistí. Z tuby na vás lezie čierna čierňava, ktorá vám vtipne zafarbí zuby (len počas umývania). Trocha ma štve, že mi sfarbila zubnú kefku. 


Počas čistenia zubov, som pri dotyku kefky so zubom počula a cítila jemné vrzanie. Nikdy som takúto vec so žiadnou inou pastou necítila. Nevrže to stále, len na určitom mieste a v určitom sklone kefky. Dúfam, že sa chápeme :) . Zvláštna to vec, stalo sa vám to niekedy?
Čo sa týka bieliaceho účinku, o tom vám napíšem až po spotrebovaní. Po pár týždňoch používania nevidím rozdiel, uvidíme po dlhšom čase.
Vôňu má typickú, osviežujúcu, mentolovú a pŕhlivú. Chuti sa nebojte, nie je to žiadne čierne uhlie. Označujem ju znova za typickú pre zubné pasty. Osvieži vám pusu a dych, dlhší účinok ale nečakajte. Nie je to taká silná bomba pre ústa, kedy sa tešíte kým si doumývate zuby, pretože sa to nedá vydržať. Takže pre mňa vyhovujúca :) . 

Je to zaujímavá skúsenosť, hlavne nezvyk. Rada som pastu vyskúšala a do budúcnosti by som sa nebránila škoricovej verzií. Pasty zoženiete na internete. Ceny sa pohybujú do tých 150,- Kč, podľa druhu pasty. 

Čo hovoríte na čiernu zubnú pastu, zaujala vás?

Ďakujem za návštevu a milé komentáre :)
Prajem skvelý začiatok týždňa.

Vaša Tili

3 komentáře:

  1. som zvedavá na efekt bielenia, pretože nejakú dobrú bieliacu ale šetrnú pastu hľadám :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Určo pak napiš výsledek, bělení není sranda.. každý má jinou citlivost zubů a osobně bych nikdy neriskla domácí bělení...

    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat
  3. #Veronika Baginova
    #Lenny Mali
    Urcite vam dam vediet damy, empty tuba sa objavi vo spotrebovancoch :)

    OdpovědětVymazat