neděle 20. listopadu 2016

Kúpeľnové radovánky - Sefiros, Delia a T by tetesept


Vitajte u mňa,
článok kúpeľnových radostí som ešte nepísala, je čas to zmeniť. Zbožňujem vaňu napustenú horúcou vodou, relax, odpočinok, zavriem oči a vypínam. Nikde si neviem tak odpočinúť ako v bublinkách s hlavou v oblakoch. Neviem ako vy, ale ja vydržím vo vani aj hodinu, zvráskavená po celom tele a aj tak sa budem člapkať ďalej :) . 

Značka Delia Cosmetics
Jedná sa o poľskú značku založenú v roku 1998. Zaujalo ma, že dostala niekoľko ocenení. V tomto roku 2016 získala ocenenie Perla kozmetického trhu za špirály MAX Volume a 3D Lashes, ktoré ma celkom láka vyskúšať. Ďalej cenu časopisu Glamour v kategórií Najpopulárnejší kozmetický produkt na telo a tým boli práve rady šumivých bômb do kúpeľa a telových peelingov. Značka patrí k cenovo dostupným a verím, že ste na ňu už narazili. 


Delia - Dairy fun - Fizzing Bath Bombs (99,- Kč)
Balenie troch šumivých bômb do kúpeľa s vôňou čučoriedky, jahody a broskyne. Všetky tri bomby voňajú príjemne a luxusne vám prevoňajú celú kúpeľnu. Sfarbia vodu a na hladine ostáva jemný olejový povlak. Olej sa vám dostane na pokožku a zbytky prášku z bomby plávajú na dne vane. Bomby nevysušujú a osobne by som sa nebránila ďalšiemu baleniu. Po vani sa vždy sprchujem, čo si myslím, že robíme každá, takže z pokožky zbytky oleja odstránite. Rovnako vo vani neostávajú žiadne stopy po bombe.
Kupovala som ich na dekorativka.cz za skvelú cenu. Stránka ponúka ešte druhú variantu a to s vôňou broskyňa a mango, jablko a karamel, a mlieko a med. Priznám sa, že ma láka aj táto varianta :) .

Značka Sefiros
Jedná sa o pomerne novú českú značku, ktorej výrobky sú vyrábané v členských štátoch Európskej únie. Ako prvú radu značka ponúkala kozmetické doplnky, ako sú štetce, kliešte na riasy, aplikátory a iné. Ďalej ponúka značka originálnu manikúru, radu Beauty Oils, ktorá obsahuje starostlivé oleje a v neposlednom rade novú radu Beauty Body Minerals, ktorej produkty obsahujú hlavne vyživujúce minerály z Mŕtveho mora. 


Sefiros - Relaxačná kúpeľová soľ - ruža (109,- Kč)
Značku som chcela vyskúšať a najviac sa mi hodila soľ do kúpeľa. Kryštáliky sú hrubé a nesú červenú farbu. Pri kontakte s vodou sa hneď rozpúšťajú. Voda získa jasnú až krvavo červenú farbu, naozaj intenzívnu. Priateľ mal vtipné poznámky, keď ma v tej "krvi" videl :) . Soľ je príjemne cítiť po ružiach. Už po prvom nádychu cítite uvoľnenie. 
Soľ regeneruje a čistí pokožku, navracia jej hebkosť a pružnosť, uvoľňuje svalové napätie a utišuje bolesti chrbta. Obsahuje vysoký podiel minerálov, ktoré majú blahodárny vplyv na telo aj dušu. 
Balenie má pól kila a doporučená dávka je 100 - 150 gramov na vaňu. Mala by vám vydržať na 5 použití. Soli stačí do kúpeľa menej, to už nechám na vás, ale kto šetrí viac relaxuje.. 
Na balení je napísané odporučenie, a to vyhnúť sa použitiu mydla - využiť samočistiacu schopnosť soli, mala by stačiť čistá voda. Čo som ešte neskúšala, priznám sa. 
Na vani nezanecháva žiadnu stopu, ideál. Obal má plastový s hliníkovým viečkom, ktorý nesklame ani nenadchne. 

Značka t by tetesept:
Jedná sa o novú "sesterskú" značku značky Tetesept. Pred cca mesiacom sa dostala z Nemecka aj k nám do Čiech. V drogérií som narazila na ponuku dvoch pien do kúpeľa. Nepamätám si, aká bola tá druhá, ale táto orchidea mi voňala najviac. Značka ďalej ponúka aj soli do kúpeľa, ktoré majú krásne názvy, ako porcia štastia a porcia lásky. 


t by tetesept: Auszeit - Pinke Orchidee Ylang-Ylang (109,- Kč)
Čo napísať o pene? Nooo .. dobre pení :D 
Má tmavšiu fialovú farbu. Obsahuje extrakty z Ylang-Ylang, ružovej orchideje a mandľový olej.

Ylang-Ylang teda Kananga vonná, je tropický strom pochádzajúci z Filipín a Indonézie, pestovaný v Polynézií, Melanésií, Mikronésií a Komorských ostrovoch. Je cenný pre svoju vôňu. Esenciálny olej z jeho kvetov sa používa v aromaterapií. Má antidepresívne a ukľudňujúce účinky. 

Pena je určená na odpočinok tela aj mysle. Má nádhernú, ukľudňujúcu vôňu a robí z kúpania naozaj pôžitok. Po výdatnom kúpeli, som po nej mala vysušenú pokožku, čo ale hneď napravil telový krém :) . Rovnako je to aj očakávané po dlhšom pobyte vo vode. Balenie má 420 ml, na jednu kúpeľ sa odporúča 40 ml, čo sú cca 4 tie prťavé viečka. Obal sa nesie vo fialovej farbe s potiskom orchidejí a celkovo sa mi páči. Pena je príjemná a určite vyskúšam od značky aj ďalšie produkty :)

Zbožňujete horúcu vaňu, rovnako ako ja? 

Ďakujem za návštevu a milé komentáre, prajem nádhernú nedeľu :)

Vaša Tili

10 komentářů:

  1. Super článok ja tiež milujem tieto vecičky do kúpeľa ;)

    OdpovědětVymazat
  2. už si ani nespomínam, kedy som mala naposledy vaňu :( Ale momentálne som taká chorá, že uvažujem nad poriadne horúcim kúpeľom so soľou.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ked zacinam byt chora, tak sa vani radcej vyhybam, stava sa mi, ze ma potom choroba zlomi, ale nie vzdy odolam :)

      Vymazat
  3. Ja uprednostňujem sprchu, ale tie prvé guličky vyzerajú dosť fajne, a hlavne ten druhý variant musí voňať úžasne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprchu beriem tak nejak automaticky, ale v horucej vani si lebedim :) druha varianta ma tiez laka :)

      Vymazat
  4. Jak mě při pohledu na takovè produkty vždycky začne být líto že máme jen sprchový kout :/ :D s těma bombama bych se vyřádila

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joj to ma mrzi, bez vane si zivot neviem ani predstavit :)

      Vymazat
  5. Ja tyhle veci vzdy jen ocuchavam :), nemam vanu a tohle pada :|

    OdpovědětVymazat
  6. Jeeee ty bomby do koupele vypadají opravdu skvěle :) Miluju horkou vanu <3

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat