středa 16. listopadu 2016

Nuxe - Reve de Miel - krém na ruky a balzám


Ahoj krásky,
na stránkach krasa.cz, som narazila na sadu od Nuxe, ktorá obsahovala krém na ruky a balzám na pery. Bola za krásnych 167,- Kč, takže som neváhala. 

Nuxe
Jedná sa o francúzsku značku založenú v roku 1989. Kozmetika s cieľom využitia sily rastlinnej časti prírody. Názov NUXE vznikol spojením slov "Nature" a "Luxury", teda "príroda" a "luxus". Značka odmieta používať prísady ako sú parabény alebo minerálne oleje a suroviny živočíšneho pôvodu (okrem včelích produktov). Snaží sa ponúkať prvotriedne výrobky za rozumné ceny. Origo českú stránku s eshopom nájdete TU


Nuxe - Reve de Miel - krém na ruky
Obsahuje 90% ingrediencií z prírody, bez parabénov. Napríklad med, drahocenné oleje, ako kokosový a mandlový olej a ďalej vitamín E. S vitamínom E sa v kozmetických produktoch často stretávame, čo to je vlastne za vitamín?

Vitamín E - v organizme slúži ako dôležitý antioxidant, chráni bunkové membrány pred poškodením od voľných radikálov. Znižuje účinok nežiadúcich vplyvov vonkajšieho prostredia, teda podporuje obranyschopnosť pleti a až o 60% zvyšuje ochranný faktor opaľovacích prostriedkov proti UV žiareniu. Priaznivo ovplyvňuje symptómy biologického starnutia pleti tým, že pleť vyhladzuje a zlepšuje jej štruktúru, zaisťuje dostatočnú elasticitu, redukuje vrásky a pôsobí ako prevencia vzniku tzv. stareckých škvŕn. Podporuje prirodzenú regeneráciu pleti, teda obnovu buniek a prekrvenie pleti. Ďalej zvyšuje obsah vody v horných vrstvách kože, teda hydratuje.  


Krém je bielej farby, jemne hutnej ale nie mastnej štruktúry. Dobre sa rozotiera a rýchlo sa do pokožky vstrebáva. Čo je pre mňa dosť dôležité, nemám rada keď cítim krém na rukách, teda mastný film. Pokiaľ cítite, že vaše rúčky potrebujú viac, ako len krém cez deň, môžete ho použiť ako masku na noc. Naniesť ho v bohatej vrstve, zabaliť ručičky do rukavičiek a šup do postele :) . 
Krém má príjemnú, celkom výraznú vôňu. Používala som ho doma, keď som ležala s virózou v posteli. Vtedy ho môj citlivý nosánek niekedy nedal a rozkašľala som sa. Je to ale príjemná vôňa a nevadí mi, mala som výraznejšie aromatické krémy, tento je v norme. Keď je človek nachcípaný, pachy vníma intenzívnejšie :) . 
Po nanesení cítite okamžitú úľavu na suchých rukách. Hydratáciu známkujem na jednotku s hviezdičkou. Zaraďujem krém do kvalitnejšej starostlivosti o pokožku. Normál balenie 75 ml, som našla za cca 180,- Kč. Tento môj krpec má len 30 ml. 
Keď sa doma upratuje, na druhý deň mávam hodně zničené a vysušené ruky. S krémom som mala na druhý deň pokožku v normále a ani som si nespomenula, že som deň pred tým "cifovala" . 


Nuxe - Reve de Miel - balzám na pery (134,- Kč)
Typický tyčinkový balzám s medom a slnečnicou. Určený na suché a popraskané pery.
Spotrebovali ste niekedy balzám za dva týždňe? Mne sa to podarilo :) natierala som si s ním totiž aj nosánek, keďže som ho mala vysušený a podráždený z neustáleho smrkania, poznáte to. 
Balzám má peknú vôňu. Je výživný a hydratačný, bohužiaľ popraskané pery mi nevyliečil, dokonca mi príde, že sa z pier stráca celkom rýchlo. Na bežné používanie do kabelky je fajn, hydratuje, ale na popraskané pery nestačí. 
Ak by vás zaujímalo, čo mi na popraskané pery pomohlo, bolo to masielko od Labello, ktoré mám položené na nočnom stolíku a neviem si ho vynachváliť. Škoda toho nehygienického balenia teda. 


Máte so značkou NUXE skúsenosti?

Ďakujem za návštevu a vaše milé komentáre :)

Vaša Tili

2 komentáře:

  1. Pekna recenzia, ja zatial tuto znacku vobec nepoznam ale ten balzam ma zaujal🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dakujem :) znacka je kvalitna, doporucujem vyskusat :)

      Vymazat