neděle 6. listopadu 2016

Alverde - Repair shampoo + Clinical Hair-Care


Ahoj milé krásky, 
hlásim sa vám totálne marod z postele :( dúfam, že ste na tom zdravotne lepšie ako ja... 
Na dnes som si pre vás pripravila článok o prírodnom šampóne značky Alverde. Myslím, že vám značku vo veľkom predstavovať nemusím. Značka okrem dekoratívnej kozmetiky ponúka aj telovú, pleťovú a aj vlasovú starostlivosť. Dokonca produkty aj pre naše ratolesti. Produkty nakúpite len v predajniach drogérie DM. Jedná sa o prírodné produkty bez silikónov, parabenov a minerálnych olejov, netestované na zvieratách. 

Alverde - Repair shampoo - Avocado Sheabutter (cca 70,- Kč) 
Obsahuje výťažky z hrozna a avokáda. Ďalej pšeničné proteíny, ktoré vlasy posilujú a glycerín, ktorý vlasy chráni pred vysušením a dodáva im vlhkosť. Neobsahuje syntetické vonné, farbiace a konzervačné látky.
Šampón som si kúpila kvôli problému s vypadávaním vlasov. Chcela som niečo prírodné bez silikónov. Čo šampón splňoval. Používala som ho s maskou na vlasy alebo samostatne.

Zloženie: 


Má príjemnú sladšiu vôňu a je priehľadný. Čo sa týka penivosti, je to taký priemer, ani málo ani veľa peny s ním nevykúzlite. 
Vlasy dobre umyl a pekne prevoňal. Keďže som zvyknutá na kondicionér, bez neho rozčesávanie nejde až tak ľahko. Po použití masky som s rozčesávaním problém nemala. Po vysušení vlasy neboli spadnuté a ťažké, práve naopak. Boli vzdušné, ľahké a objemové. Čo mám rada a vyhovuje mi. 
Interval potreby umývania mi ale nepredĺžil. Vlasy mi po ňom vydržali "čerstvé" dva dni. Čo ale nevnímam ako negatívum, málo ktorý šampón mi interval predĺži. 
Celkovo mu nemám čo vytknúť, som s ním spokojná a vyhovuje mi. Nabudúce kupujem ale aj kondicionér :) . 


Clinical Hair-Care 45 + 15 (vrátane pošty 391,- Kč)
Na začiatku článku som vám spomínala, že ma trápilo vypadávanie vlasov. Ak ma čítate dlhšie, tak o tomto probléme už určite viete. Neviem či môžem na istotu povedať, že mi prestali vypadávať, ale je to určite lepšie. 
Používala som šampóny proti vypadávaniu, rôzne olejíčky a masky, zmenila som vlasovú starostlivosť a brala som tento doplnok stravy. Nakoniec usudzujem, že buď pomohlo všetko dohromady, alebo to bolo proste obdobím. Našťastie je to za mnou a som za to neskutočne rada :) . 


O tabletkách som vám písala v tomto článku, na začiatku ich užívania. V priebehu poctivého papania tabletiek, sa mi ale vyskytli žaludočné potiaže. Preto som tabletky prestala brať. Jedná sa ale o vitamíny, takže nežiadúce účinky by nemali byť žiadne. 
Každopádne, dala som si cca mesačnú pauzu a doplnok začala znovu užívať. Problémy s bruškom sa mi už nevrátili. 
Úprimne ťažko posúdiť, či tabletky zabrali. Myslím ale, že dopomohli ku zlepšeniu. Toď moja diplomatická odpoveď :) . O obsahu Clinical Hair-Care, sa vám znova rozpisovať nebudem, všetko si môžete prečítať v prvotnom článku. 

Príde mi, že s vypadávaním vlasov malo v rovnakom čase, problém viac ľudí, preto si aj myslím, že to bolo obdobím. Dúfam ale, že sa problém neobjaví znova a vlásky ostanú pekne na svojom mieste, a nerozlúčia sa somnou všetky naráz :D . 

Ďakujem za návštevu a prajem úsmevný deň :) . 

Vaša Tili

2 komentáře:

  1. Já měla masku s Avokádem od Alverde a mastila mi dost vlasy :(

    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Masku som neskusala, tak dobre vediet.. je to skoda, pretoze sampon je fakt dobry.

      Vymazat