pátek 25. listopadu 2016

Vianočné tipy na darčeky

Hou hou hou...

Ahoj dámy, 
už máte darčeky nakúpené? Ja už na tom pomaly pracujem. Vo svojom prvom vianočnom článku, by som vás chcela inšpirovať kozmetickými sadami/limitkami od známych značiek, ktorých sa tento rok celkom dosť nazbieralo. Príde mi, že skoro každá lepšia značka vydala v novembri svoj adventný kalendár. Priznám sa vám, že ma lákali vážne všetky! A tie vianočné limitky ste videli? jujúúúj, krása! Človek by najradšej minul celú výplatu :) . Bohužiaľ kým som sa rozhýbala, boli skoro všetky kalendáre fuč. Ono sa treba zobudiť trocha skôr. Ak chce človek niečo uloviť, musí sa už v oktróbri zamerať na svoj kozmetický inštinkt :) . 
Do článku som vám zaradila produkty, ktoré si myslím, že stoja za to a urobia radosť nie len jednej kozmetickej nadšenkyni. 

Ešte by som vám chcela pripomenúť, že dnes je skoro všade akcia Black Friday, kedy môžete využiť rôzne zľavy, ktoré (nie len) kozmetické značky a obchodné reťazce ponúkajú. 


Marie Claire - beauty box - zimná edícia (749,- Kč) 
Prvý beauty box, o ktorom viem a stále ešte nie je vypredaný! :D Obsahuje podľa mňa bestsellery od rôznych značiek, napríklad balzám EOS, krém na ruky od Nuxe, nočný krém od Vichy, ďalej produkty značky Mark scrub, Sephora, Kiehl´s a ďalšie. Box môžete zakúpiť TU


Douglas - adventný kalendár (momentálne v akcií za 412,- Kč)
V poradí druhý kalendár od značky, prvý je už vypredaný. Obsahuje rôzne kozmetické doplnky, ako napríklad mini mydielka, pedikúru, zrkadielko, pilník, nožničky na manikúru a menšie kúpeľňové radosti. Kúpite ho TU. Aj keď sa už pod stromček nehodí, chcela som vás o ňom informovať. 

Na e-shope Douglas by som ešte zostala.


EOS - sada starostlivosti o telo (495,- Kč)
Pokiaľ ste značku ešte neskúšali, tak máte jedinečnú príležitosť vyskúšať všetky tri kultové produkty. Sada vyzerá krásne a naozaj lákavo. Myslím, že poteší každú jednu dámu. Kúpite TU
Na stránkach parfumérie majú aj ďalšie lákavé sady, doporučujem omrknúť :) . 



Urban Decay - Full Spectrum (1.600,- Kč)
Nádhera, čo poviete? Jedná sa o limitovanú edíciu, buď vami neváham. Pre "farebné" dámy, ktoré si potrpia na kvalitu a luxus, vrelo kúsok doporučujem. Obsahuje 21 kultovných tieňov, najväčší počet zo všetkých ponúkaných paletiek od značky! Kúpite TU


Nyx - Liquid Suede Cream Lipstick Vault (1.299,- Kč)
Pokiaľ poznáte nejakého maniaka, ktorý miluje rúže, touto sadou mu určite urobíte radosť. Jedná sa o 24 miniatúrok ikonických odtieňov. Kúpite na origo stránkach TU
Značka má dnes na "čierny piatok" akciu 20 %. Predajňa ďalej ponúka ďalšie menšie sady rúžov po troch kúskoch. 


Rituals - Sakura Relaxing ritual (860,- Kč)
Pardón, ale značku mi nejde nespomenúť :), mám ju hodně v obľube. Jedná sa o darčekovú sadu so sprchovou penou, sprchovým olejom, telovým krémom a telových peelingom. Na e-shope nájdete plno darčekových sad, ktoré dostanete pekne zabalené v krabici. Kúpite TU


Tony Moly - 3 magic fruits (590,- Kč)
Vyzerá chutne to ovocie, čo poviete? Vianočná sada od známej značky, ktorá obsahuje banán - krém na ruky, jablko - exfoliačný krém na tvár a čerešňu - balzám na pery. No nezahryzli by ste si? Kúpite v predajni Sephora, alebo na stránkach TU


Nars - True Story (1.290,- Kč)
Ďalší luxusný limitovaný kúsok v podobe paletky štyroch líceniek (Devotee, Myth, Unwritten, Outlax) a tužky na pery (Mysterious Red). Viem, že je problém paletku zohnať, tak bacha Sephora ju má na e-shope skladom! TU


Sephora - Geometricolor palette (1.090,- Kč)
Pokiaľ hľadáte poriadnu nálož farieb, tieňov, leskov a púdrov v jednom, táto paleta vám vyrazí dych! Jedná sa o limitovanú edíciu 80 očných tieňov, 32 leskov, 6 očných liniek, 4 púdre na obočie, 4 lícenky a 4 kontúrovacie púdre. Pre niekoho sen. Kúpite TU
E-shop Sephora má na "čierny piatok" dopravu zadarmo.

Pre info - našla som vypredanú limitku od značky Benefit, ktorú má Sephora znova na sklade. Pokiaľ vám nejaká limitka ušla, doporučujem skontrolovať e-shop, či sa vám kúsok neobjavil skladom ;)


Dúfam, že vás moje tipy zaujali a "co si budem povídat", niektorým kúskom neodoláte určite ani vy :) . 

Ďakujem za návštevu a prajem veselý black friday :)

Vaša Tili

7 komentářů: