středa 23. listopadu 2016

Nyx - soft matte lip cream


Vítam vás u mňa dámy, 
značku NYX už nemusím predstavovať, na blogu ste si o nej už čo to mohli prečítať a určite vám je známa. Od značky vlastním tekuté matné rúže Soft matte lip cream. Ako u mňa obstáli?

Matné rúže sú bestseller a top produkt od značky. Majú super názvy podľa miest, napr. Prague, Stockholm, London, Abu Dhabi, Ibiza, Amsterdam, Berlin a podobne :) . Celú ponuku 34 odtieňov nájdete na oficiálnom eshope TU, za dobrú cenu 179,- Kč. Na výber máte nude farby, ružové, červené alebo fialové a podobné šialenosti :) . 


Tvarom sa podobajú lesku na pery, ja ich však vnímam ako tekuté rúže. Vršok je matný čierny a spodok sa nesie vo farbe odtieňu. Aplikátor majú penový, s ktorým sa celkom dobre pracuje. Všetky majú neodolateľnú vanilkovú vôňu, pripomínajúcu mi cookies, vždy si mám chuť líznuť :) . Rúže sú označené ako cruelty free, takže nie sú testované na zvieratách. 
Majú tekutšiu krémovú konzistenciu, s ľahkosťou si farbu nanesiete na pery. Po nejakom čase cca 15 minútach rúž na perách zasichá a vzniká matný finiš. Sú krásne pigmentované a v kľude s nimi dáte dve hodinky. Keďže sa jedná o matné rúže, pery trocha vysušujú, nie ale prehnane. Po troch hodinách nanášam balzám, ktorý farbu vždy oživý a rovnomerne po perách rozpestrie. 
Otláča sa minimálne, vydrží pitie, ale s jedlom už trocha bojuje, ako každý rúž. 


Nyx  - soft matte lip cream SMLC 19 - Cannes - príjemná teplá/neutrálna farba - béžová, ružovo hnedá, výraznejšia. Výdrž dve hodiny, otláča sa minimálne. Príjemná a ľahká na perách. Hodí sa mi na nosenie celoročne. 



Nyx - soft matte lip cream - SMLC 20 - Copenhagen - výrazná, teplá vínová, tmavo červená farba. Perfektná na jesenné obdobie. Otláča sa minimálne, bez úbytku farby na perách. Výdrž ma prekvapila, rúž zvládol papanie! Okrem malých detailov držal stále na perách. Kontrolovala som si ho cca po 4 hodinách (počas ktorých, som sa najedla a pila) a stále bol krásny a intenzívny, nič za čo by ste sa po 4 hodinách mohli hanbiť. Menšiu úpravu by to samozrejme už chcelo. 
Hľadala som vínový rúž na jeseň a s Copenhagen som trafila do čierneho. 



Pokiaľ stále nad rúžami váhate, tak myslím, že za kúpu určite stoja. Kvalitný rúž, za tak smiešnu cenu, to je luxus. Vrelo vám ich doporučujem všetkými desiatimi :) . 

Zaujali vás rúže od Nyx, alebo už máte v matných rúžoch svojich favoritov?

Ďakujem za návštevu a prajem krásnu stredu! :) 

Vaša Tili

14 komentářů:

  1. Ty odstíny jsou naprosto dokonalý, plánuji koupit :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suhlasim, a urcite neostanem len pri tychto dvoch :)

      Vymazat
  2. Vyzerajú nesmierne dokonale :) Jednoznačne si nejaký zaobstarám, vďaka za recenziu! :)

    OdpovědětVymazat
  3. I love the first colour!! Amazing *
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpovědětVymazat
  4. Ja ich úplne milujem, Copenhagen aj mám doma :3
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  5. mám doma Prague, barva je krásná :) a hrozně ráda jí nosím, tolik mi rty nevysušuje, můžu jí nosit celý den a v pohodě. Jen mi vadí, že se po několika hodinách ve vnitřku rtů zmizí a nevypadá to tak dobře a hrany jsou hodně ohraničené. Stejně ale stojí za koupi, kdo nemá lip cream, at se propadne :D
    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kto nemal tento ruz, akoby nezil :D noo tak kazdy ma svoje chybicky, ale ja mu to odpustam :)

      Vymazat
  6. Mám v plánu si nějakou matnou rtěnku od NYXu koupit a tvoje recenze mě přesvědčila o tom, že budu spokojená :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, tak to som rada, dakujem :) dufam, ze budes spokojna :D ja som! :)

      Vymazat