pátek 11. listopadu 2016

Urban Decay - Vice lipstick - Pandemonium


Ahoj dámy,
určite ste postrehli, že značka Urban Decay vydala novú sadu rúžov s celkovým počtom až 100 kúskov. Rúže sú rozdelené do 6 finišov, podľa toho, aký efekt očakávate. Sú to finiše Metallized, Cream, Mega matte, Sheer shimmer, Comfort matte a Sheer

Metallized - krémový, s vysokým obsahom perlete
Cream - originálny krémový, hriešne luxusný
Mega matte - extra-intenzívny matný
Sheer shimmer - ľahký transparentný finiš s perleťou a tou najjemnejšou textúrou
Comfort matte - najkrémovejší matný
Sheer - výrazná farba s lesklým finišom 

Rúže zoženiete na ofiko českých stránkach, alebo v parfumériách a jeden vás výjde na 580,- Kč. Rúže sú tak v kurze, že niektoré best odtieňe, je už tažšie zohnať. Celá rada obsahuje ako nude odtieňe, tak červené, ružové, korálové, hnedé, oranžové a dokonca čierne. Ak by vás zaujímali všetky swatche, doporučujem vám videjko od blogerky z Kanady - Beauty with Emily Fox, ktoré nájdete na tomto odkaze, kde swatchuje na ruku aj na pery naozaj všetky odtieňe :) . 
Obaly majú kovové a pevné. Nesú sa v tvare pripomínajúcom náboj. Spodná časť obalu je zlatá a vrch sa leskne vo fialovo striebornej farbe. Na mňa obal pôsobí luxusne a kvalitne, je vidieť, že sa nejedná o nejaký šunt. Aj keď je nevšedný a bláznivý, páči sa mi, ako celá značka Urban Decay. 


Keď sa ku mne dostala informácia o nových rúžoch od Urban Decay, hneď som musela aspoň jeden mať :) . Akonáhle, ho moje oči uvideli, srdce zaplesalo a vedela som, že je to on, môjho srdca šampión... v dobe pre mňa nepoznanej a neprebádanej farby. Farby, ktorá je tabu, znamenala anarchiu. Farbu nevhodnú pre dámu, farbu, ktorá porušuje slušné mravy ... a práve preto! Preto som ju musela mať :) . 
Doba je samozrejme iná, tmavé odtieňe rúžov sa normálne nosia. V tejto dobe je to dokonca trendy. Narážam tým hlavne na seba, ako som upustila od nude, jemných ružových odtieňov, potom prišla červená farba... ty bláho červená, tak výrazná WOW! To bol pre mňa pokrok...

Dámy a páni, predstavujem vám Pandemonium, moje priblíženie sa k peklu :) 


Rúž je z finišu Mega Matte, nedocielite s ním ale taký matný efekt, ako s tekutým matným rúžom. Tým, že je matný, je konzistenciou tužší. Nepracuje sa s ním až tak ľahko, ako napríklad s krémovými rúžmi. Zvýrazňuje tým pádom jemné šupinky a suché miesta na perách. Doporučujem pred aplikáciou použiť peeling na pery. Keď si k nemu čuchnete, nemá žiadnu umelo vytvorenú vôňu, je z neho cítiť chémia, ktorá ale nie je výrazná. 
Pandemonium má nádhernú tmavo fialovú farbu. Pri nanášaní treba byť preciznejší, keďže má tužšiu konzistenciu, je potreba viac ťahov po perách. Pri bližšom skúmaní pier som na nich videla jemné ombré. Čo môže byť dôsledkom mojich momentálne popraskaných pier. Za čo musím rúžu zatlieskať a vysoko ho pochváliť, je výdrž, ktorá je neporovnateľná. 

Po dvoch hodinách je na perách bez zmeny, sedí ako pribitý. Otláča sa minimálne a z pier sa vám farba nestráca. 
Po troch hodinách, po jedle a pití, už je vidieť menšie nedokonalosti, ktoré ale intenzitu farby neznižujú. Je stále hodně viditeľný a tmavý. 
Po štyroch hodinách som to nedala a musela som si dať balzám na pery. Keďže je rúž matný, dá sa očakávať, že bude vysušovať. Ale po štyroch hodinách? Tlieskam. Po nanesení balzámu sa farba znova spamätala a rovnomerne sa rozliala po perách. Časom sa fialová farba pomaly vytrácala a nastúpila výrazná ružová. Pecka!
Po šiestich hodinách a nespočet použití balzámu, je na perách stále ružová farba. Ako keby ste si v tej chvíli naniesli tmavší ružový hydratačný rúž. Stráca sa postupne a rovnomerne. 


Rúž zvládol aj párty, kde som sa viac menej stále pohybovala s pohárikom v ruke. Kde sa len potvrdila jeho dokonalá výdrž. Za celý večer som si ho opravovala len raz. 
Som z neho nadšená, čo je z článku asi cítiť :) . Je to dokonalosť, nádherná pigmentácia, skvelá výdrž, pocit luxusu a pocit človeka vyčnievajúceho z davu? Na nezaplatenie.. Určite nie je posledný z rady Vice, ktorý mi prejde rukami. 


Mala som v pláne napísať recenziu na dva rúže, ale ako pozerám, ten druhý nabudúce :) tiež si zaslúži vlastný článok. 

Čo si myslíte o tmavých a výrazných farbách na pery? Nosíte? 
Zaujali vás rúže z rady Vice? Našli ste si svoj obľúbený? :)

Ďakujem za návštevu a milé komentáre :)
Posielam vám fialový kiss :-*

Vaša Tili

16 komentářů:

  1. Já se naprosto zamilovala do tohohle odstínu! Je úplně přesně stvořený pro mě :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nevahaj ;) verim, ze s nim budes vyzerat uzasne! :)

      Vymazat
  2. Mne sa tieto výrazné odtiene páčia, a tebe seknú. No na bežný deň by som sa asi neodvážila použiť ho. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dakujem :) na bezny den by som si ho nedala, skor na vecer, na party je super :)

      Vymazat
  3. To je teda farbička! Fakt skvelá na party a nielen tam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite, na party je luxusna! :) do prace by som si ju ale nedala :D

      Vymazat
  4. Skvelaaa! Koukala jsem po ni taky, planuju si koupit limitku paletku vice rtenek.

    OdpovědětVymazat
  5. No tak ta barvička je síla! :D Mám ráda studené odstíny a tahle na tvých rtech vypadá moc dobře! :)
    Akorát jsem též jednu rtěnku recenzovala a je podle mě skvělá na podzim, tak určitě jukni, mám i slevu pro čtenáře! :)

    LifestyleBirdie - recenze na KIKO rtěnku

    OdpovědětVymazat