pondělí 31. října 2016

Vykúpené obchody - október


Ahoj dámy, 
mesiac október máme za sebou. Dúfam, že ste si začiatky jesene pekne užili! Na mňa jesenné počasie bohužiaľ nevplýva dobre. Ale čo jeseni nemôžem vytknúť, sú jej farby. Radosť zdvihnúť hlavu a pozrieť sa vonku okolo seba.. 
Mám pre vás prichystané mesačné nákupy kozmetiky, tak poďme na to ... 


Sephora - Waterproof eye makeup remover - Cornflower extract
Vodeodolný odličovač s nevädzou (česky - chrpou). Jemný, dvojfázový, na odlíčenie očí. 
Garnier - Dvojfázová micelárna voda
Ako beauty blogerka, nesmiem nevyskúšať. To by bol zločin! Na balení je napísané, že odličuje aj odolný make-up, o vodeodolnom, tam ale nič napísané nie je, vyskúšame. Celkom príjemne mi vonia. 
Ecodenta - Black whitening toothpaste
Pri objednávke z krasa.cz, máte momentálne dopravu zadarmo, pri kúpe tejto zubnej pasty. A helemese, čierna bieliaca pasta s uhlím. Brutál, teším sa na ňu. Hneď vám o nej napíšem :) . 
Mixa - odličovač očí
Určená pre citlivé oči a pre nositeľov kontaktných šošoviek. Rovnako sa jedná o dvojfázový odličovač vodeodolného makeupu. 


Najväčšiu radosť mám z dekoratívky, kde som si vyškrtla viac položiek z wish listu. 
Benefit - Goof Proof brow pencil
Značka ponúka dve ceruzky na obočie. Goof Proof je tá hrubšia. Zatiaľ ju testujem. Z množstva, teda dĺžky ceruzky, som ostala nemilo prekvapená, uvidíme, ako dlho bude slúžiť. 
Too Faced - Milk Chocolate Soleil - light/medium matte bronzer
Vôňa znova nesklamala, je úžasne kakaová. Je jemnejší a nie až tak výrazný. Rozmýšľala som aj nad bronzerom od značky MUFE (Make up for ever), ale ten je problém naniesť "obyčajným" štetcom, takže si musíte kúpiť k bronzeru určený, ktorý stojí rovnako ako bronzer :S .
S bronzerom Milk Chocolate Soleil som ale spokojná, a ten obal má teda luxusný!
Mac - Matte Lipstick - Lady danger
Do predajne som si išla po fialovú limitku rúžu od Ariany Grande. Bohužiaľ mali len tester a na wish liste som už dlhšie mala červený rúž od značky. Tak Arianu dúfam, nabudúce :) . Rúž je červeno-oranžový a som z neho v siednom nebi. 
Sephora - Teint Infusion
Tekutý, jemne krycí makeup s pipetkou. Mala som vzorku a vedela som, že si budeme rozumieť. 
Real Techniques - powder brush
Vo veľkom množstve pozitívnych recenzií som neváhala. Dobre sa mi s ním nanáša sypký, teda minerálny púder. S kompaktným makeupom si veľmi nerozumie, uvidíme. Je jemnučký, na tvári veľmi príjemný. 


Sefiros - Relaxačná kúpeľová soľ s ružou
Soľ obsahuje vysoký podiel minerálov. Po použití dokonca nemusíte použiť sprchový gel, hlavne preto, že má soľ samočistiacu schopnosť. Nádherne vonia a vodu vám nafarbí pekne krvavo červene.
Nuxe - Multi-purpose dry oil
Jedná sa o suchý multifunkčný olej na vlasy, tvár a telo. Keď som ho uvidela v lekárni, tak som neváhala ani sekundu. 
Avon - Skin so soft - Moisturising shave gel
Hydratačný gel na holenie pre všetky typy pokožky.
Clarins - Hand and Nail Treatment Cream
Starostlivý krém na ruky a nechty s vôňou listov bieleho čaju. Veľmi sa na neho teším, ešte nemám ani krabičku rozlepenú. Musím totiž spotrebovať už otvorené krémy, som sestra sporivá :) . 

Tak a to by bolo všetko. Na to, že som sa tento mesiac chcela skôr obliecť ako skrášliť, tak je toho hodně. Do konca roka si chcem dať útrum, dúfam, že to zvládnem. Predsa len, blížia sa Vianoce a kupovať radosti by som chcela iným :) . 

S čím ste si tento mesiac urobili radosť vy?

Prajem krásny začiatok týždňa :) . 

Vaša Tili

21 komentářů:

  1. Ten ten bronzer je super. Ja ho teda nemam :D ale vzdycky si k nemu cucham v parfumerii :D stetce od RT jsou skvely. A ta olejiva micelarka za mne nic moc docela mne stipr v ocich a lepi. Ale to vsechny garnier produkty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je nejaky stetec od RT, ktory by si mi doporucila vyskusat?

      Vymazat
  2. Dostala som pár vecí od snúbenca a ja som si kúpila napríklad bronzer a púder z HM. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pocula som o produktoch z HM, ze su celkom fajn, mozno sa na ne tiez vrhnem :)

      Vymazat
    2. Sú fajn len hrozne smrdia, nechápem prečo.

      Vymazat
  3. Tu dvojfázovú micelárnu vodu od Garnieru mám tiež a je super :) Rúž od MACu chcem už dávno a tento tvoj odtieň je krásny ;) Celkovo super článok <3
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, tolik super produktů, hlavně ze Sephory! Já za říjen nekoupila nic :( :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juuj to ma mrzi :S u mna budu teraz do Vianoc nakupy tiez slabe, kedze chcem dary rozdavat :)

      Vymazat
  5. olej od nuxe je pecka! další produkty určitě taky zkusím! :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olej je skvely, este musim prist na to, ako vyuzit jeho potencial naplno :D

      Vymazat
  6. Mac rúž mám už dlho na wishliste, tak snáď sa mi to splní :) a od Real Techniques by som si tiež chcela niečo zadovážiť :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak drzim palecky, nech sa ti do Vianoc postasti ;)

      Vymazat
  7. Ten odličovač od Sephory mám taky:) A musim vyzkoušet micelárku od Garnier a Nuxe, tyhle dvě věci asi jako poslední na světě ještě nemám! A rtěnka od Macu je moc krásná <3
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takze nie som posledna, kto ich este nevyskusal? Yes :))) <3 Je nadherna, som z nej nadsena, dakujem :)

      Vymazat
  8. Odličovač od Mixy chci taky vyzkoušet :) Já jsem si udělala radost vbec prvním výrobkem od Ziaja a to krémem na ruce :)

    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mojim prvym vyrobkom od Ziaja bolo mydlo na ruky :)

      Vymazat
  9. Tak to je teda poriadny nákup!:) Ten bronzer od Too Faced vyzerá super a od Macu rúže milujem! Zaujal ma Sephora make-up a tá kúpelová soľ:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dakujem a to som chcela setrit :) Make-up som kupovala na istotu, takze pokial hladas lahke krytie, doporucujem ti ho :)

      Vymazat
  10. Krásne produkty si si zaobstarala! Ten olej od Nuxe by som chcela tiež ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Starostlivosť o pleť s Nobilis Tilia *
    * Kawaiibox giveaway *

    OdpovědětVymazat