úterý 11. října 2016

Čistenie pleti - Avéne, Freeman a ebelin



Ahoj krásky,
dnes by som vám chcela predstaviť troch pomocníkov, čo mi robia spoločnosť v kúpeľni. Z toho je jedna výborná vychytávka, ktorú vám doporučujem vyskúšať. 




Ebelin - kozmetický tampón na peeling tváre a masáž (60,- Kč
Tam ta ra rááá... predstavujem vám fajnovú vychytávku. Budem ju nazývať placka, hodí sa mi to na ňu :) . Náhodou som si na ňu v drogérke spomenula. Mali dve veľkosi, tá väščia mi prišla ale pevnejšia. Táto sa dá krásne ohýbať a prispôsobuje sa tvári. 
Placka je neonovo ružová a zo zadu má "prícuc", takže si ju v kľude môžete nacapiť na zrkadlo. Mne tam nejak nechce držať... Pomocou zadnej úchytky dobre zapadne medzi prsty a môžete peelingovať. 
Má na sebe malé silikónové vlásky, s ktorými si jemne masírujete tvár. Po a pred každým použitím treba placku umyť. Ja ju nechávam chvíľu v horúcej vode, kde sa dezinfikuje. 
Je to skvelá pomôcka, ktorá sa vám len tak ľahko nezničí. Považujem ju za skvelú lacnú záležitosť, ako náhradu za drahé strojčeky na čistenie pleti. Jednoducho použite svoj čistiaci produkt, na ktorý ste zvyknuté a čistite. Ku pleti je jemná, nedráždi a perfektne si s ňou odstránite odumrelé šupinky kože. Doporučujem. Placku zoženiete v drogérií DM a jedná sa o veganský výrobok. 




Avéne - jemné odličovacie mlieko (383,- Kč)
Vhodné na citlivú suchú a veľmi suchú pleť. Má vysoký obsah termálnej vody Avéne, ktorá upokojuje a pôsobí proti podráždeniu. 
Zo začiatku som ho používala na odlíčenie očí, na čo vlastne nie je určený, čo sa mi vymstilo, štípaním v očiach. Toď moja blbosť, ale odličoval dobre :) . 
Aplikácia a dávkovanie je perfekto, pumpičkou si naberiete toľko produktu, koľko potrebujete, čo chválim. Konzistencia je krémová a celkom príjemne vonia - typu nenadchne ani nesklame. Mlieko je na pleti ľahké a dobre sa rozotiera. Buď ho necháte chvíľu pôsobiť, alebo mu môžete pomôcť so silikónovou plackou. Mlieko sa do pleti jemne vsaje, ale nie všetok produkt. Potom by sa mal zmyť pleťovou vodou. Umývam ho ale obyčajnou vodou z kohútika, čo podľa mňa úplne stačí. 
Po umytí som mala z mlieka veľmi dobrý pocit, že mám čistučkú tváričku. Zrazu taká belosť na tvári :) . 




Každopádne vyčistil pleť dokonale a som s ním nadmieru spokojná. Malý rozdiel v zlepšení pleti po sebe zanechal. Pri pravidelnom používaní, som nemala žiadne vyrážky - pupínky, s ktorými zase veľký problém nemávam, ale sem tam sa nejaký objaví. Pred periodou mávam vyrážky pravidelne, to ale so žiadnym mliekom nezmením. Mlieko vám doporučujem vyskúšať. Pleť nevysušuje, čo je podľa mňa skvelé! Kúpite v lekárni. 




Freeman - černicový čistiaci gel na tvár (159,- Kč)
Vhodný pre všetky typy pleti. Černice sú bohaté na antioxidanty, ktoré pokožku obnovujú, pôsobia proti stárnutiu pokožky a regenerujú ju. 
Neviem akým zázrakom, sa mi podarilo kúpiť poškodený, teda z polovice vyliaty gel. Vždy si na to dávam bacha a z regálu vyberám vždy zo zadu, nie hneď ten prvý vystrčený. Preto nechápem, kde som mala hlavu, keď som ho dávala do košíku. Hmm... doma som ho hneď čistila od zoschnutých zvyškov a podarilo sa mi do neho asi dostať vodu. Takže je tekutší. Pri aplikácií kvapká kade tade. Tipujem, že by mal byť hutnejší. 
Poďme ale k samotnému čisteniu.
Samozrejme si ho nedávam na okolie očí, ale pri nanesení na líčka, proste v blízkosti oka, ma začnú celkom dosť štípať. Po chvíľi to našťastie prestane, ale teda, nič moc. 
Na gel používam tiež peelingovú placku. Gel začne jemne peniť a vy máte pocit, že máte na tvári sprchový gel :D . 




Výrobca píše, že gel nevysušuje s čím bohužiaľ nesúhlasím. Vždy mám po ňom napnutú a suchú pokožku. Zlepšenie pleti som nepocítila, a s Avéne sa v tomto ohľade nedá porovnávať. 
Gel má príjemnú sladko-ovocnú vôňu a fialkovú farbu. Som rada, že som ho vyskúšala, ale už by som si ho nekúpila. 


Zaujala vás ružová placka? Čo používate na čistenie pleti vy? Vyhovujú vám krémové alebo gelové produkty? 
Ak som na niečo zabudla a zaujíma vás to, kľudne sa opýtajte :) . 

Ďakujem za návštevu a prajem úsmevný deň. 

Vaša Tili

5 komentářů:

  1. Jej, tak to mě mrzí, že jsi si koupila čistící gel poškozený :/ Já celkově mám masky od Freemana moc ráda, tuhle jsem ale ještě nezkoušela :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Masky od Freemana su fajn, cernicovu masku ale neponukaju, len gel.

      Vymazat
  2. silikónovú hubku alebo po tvojom placku, mám a je to super pomocník, ale ako som vyskúšala konjakovú špongiu tak túto Ebelin vec používam málokedy :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konjakovu spongiu hovoris, jo? Hm... :) mozno ju niekedy skusim, teraz mi ale vyhovuje placka. Pri spongii by som sa aj bala, ze bude moc drsna na moju plet..

      Vymazat
  3. Na růžovou placku koukám často, no ještě jsem si jí domů neodnesla :) A mrzí mě, že jsi si čistící gel donesla poškozený. Tento jsem ještě nikde neviděla, ale doma mám peelingovou verzi s uhlím a černým cukrem a jsem moc spokojená :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat