sobota 29. října 2016

Sephora - telový peeling, maska na nohy a na nos


Zdravím vás dámy, 
v poslednom čase sa snažím viac zamerať na značku Sephora ako takú. Pár produktov pre vás už testujem a dnes, by som začala známymi maskami a peelingom na telo. Do budúcnosti na vás čaká preslávený vodeodolný odličovač, vodeodolná kajalová tužka na oči a napríklad aj make-up Teint Infusion. 


Sephora - Levander foot mask levanduľová maska na nohy (110,- Kč)
Jedná sa o osviežujúcu a uvoľňujúcu, levanduľovú, ponožkovú masku. Ukľudňuje pocity prehriatia a únavy nožičiek. 
Značka ponúka aj druhú variantu, a tou je mandľová maska, ktorá povzbudzuje a regeneruje pokožku. Vyživuje suché chodidlá a zmäkčuje päty. 
Levanduľová maska príjemne a nevtieravo vonia. Hneď pri otvorení balenia na vás vôňa zaútočí :) . Obsahuje jeden pár textilných ponožiek, ktoré sú napustené tekutinou. Mali by sa prispôsobiť každej veľkosti nožičiek. Na ponožkách sú lepiace štítky, s ktorými si ponožky uchytíte. Doporučuje sa ale použiť gumičky na uchytenie, pretože pri chodení, vám môžu ponožky zliezť. Čo by sme nechceli. 


Pri vložení nožky do ponožky, som dostala menší studený šok :) zabalila a použila gumičku. Celkom mi prišlo vtipné, ako sa v nich človek šuchce po byte.. po 20 minútach pôsobenia, som si vliezla do vane a ponožky dala dolu. Nôžky treba osprchovať, pretože samozrejme maska na chodidlách ostáva. Po utretí som mala chodidlá jemne zvláčnené a krajšie. Celkovo mi prišli také fit :) . Príjemná záležitosť. 


Sephora - Sugar body scrub telový cukrový peeling (350,- Kč)
Exfoliačná textúra na báze surového trstinového cukru. Obsahuje okrem iného aj marhuľový a parafínový olej. Účinne a šetrne zbavuje pokožku vrchných odumrelých buniek a čiastočiek kože. Nádobku môžete zakúpiť vo dvoch veľkostiach - 200 ml a 400 ml. Mne menšia vyhovuje a množstva je tam tak akurát. 


Nádobka ja plastová, dobre sa s ňou manipuluje a naberá produkt do dlaní. Pri otvorení cítite príjemnú sladkú vôňu. Peeling je na báze oleja a zrniečka cukru sú hrubšie. Zanecháva po sebe jemný olejový film a vôňu. Po utretí nemusíte nanášať telový krém, pretože v pokožke vďaka oleju voda ostáva, takže ostáva vláčna a hydratovaná. 
Peeling hodnotím vysoko kladne, nemám mu čo vytknúť. Je veľmi príjemný a za tú cenu sa skutočne oplatí. 


Sephora - Charcoal nose strip čistiaca maska na nos (40,- Kč)
Maska by mala odstrániť čierne bodky a obsahuje výťažok z čierneho uhlia s absorpčným a čistiacim účinkom. Čistí póry do hĺbky. Odstraňuje nečistoty a prebytočný kožný maz. 
Maska má tvar nerovnomerného prúžku. Z jednej strany textil a z druhej vrstva čierneho uhlia. Odlepíte fóliu a čiernou stranou nalepíte na nos. Maska je celkom veľká a mne pokryla skoro celý nos. Vôňu cítiť minimálne, také to - počkaj, niečo tam cítim :D . Masku necháte pôsobiť 15 minút a odlepujete. 


Pri odliepaní vrchnej plastovej fólie, mi čierny povrch prišiel stále plastový. Začal ale lepiť, tak som hneď prikladala na nos. Maska sa mi trocha odliepala a mala som tendenciu si ju stále pritláčať na nos. Ale držala, len tak sama od seba by sa celá neodlepila, to nie. 
Príde mi celkom prepracovaná, v porovnaní s inými maskami od Sephory, napríklad s maskou na pery. A to stojí o viac ako polovicu menej, ako maska na pery. 
Po zložení masky sa na nej ukázali, popraskané mini bublinky. Nos by sa mal po použití masky umyť. Ja som ho prešla micelárkou, necítila som totiž, že by na ňom po maske niečo ostalo. Jediné, čo na nose ostalo, sú čierne tečky. Myslím ale, že pri pravidelnom používaní, by sa mohli zredukovať. Celkom ma to láka vyskúšať, uvidíme :) . 
Každopádne je zaujímavá a za tú cenu... to musíš vyskúšať! :) 

Taaak ženy, čo hovoríte na parafínový olej obsiahnutý v peelingu?
Máte s produktami skúsenosť, čo by som mala od Sephory určite vyskúšať? 

Ďakujem za návštevu a prajem krásny jesenný víkend :)

Vaša Tili

5 komentářů:

  1. tak tie peelingy vyzerajú naozaj kvalitne, ale od tejto značky zatiaľ nič nemám ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znacka Sephora je fajn, ako u kazdej znacky sa u nej najdu aj luxusne produkty, aj opak luxusnych produktov :)

      Vymazat
  2. Já tedy na masky ze Sephory mám spíše skeptický názor po všech těch recenzích co jsem četla...A na černé tečky doporučuji Yves Rocher jílovou masku - je dokonalá ! :) A vyjde levněji než ta Sephorácká :).
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  3. taky mám ráda cukrové peelingy, nejčastěji je kupuji u The Body Shop, ty masky mám doma taky a furt jsem je nestihla ještě vyzkoušet :))

    OdpovědětVymazat