sobota 1. října 2016

Vykúpené obchody - september



Ahoj milé dámy,

máme tu koniec mesiaca a ja už mám pre vás prichystaný článok s mojimi novinkami, ktoré som si tento mesiac nadelila. Poďme na to :)





Dove - Regenerate Nourishment - serum in-oil
Po všetkých prečítaných pozitívnych recenziách na tento olejíček, sa nedalo inak. Musela som ho vyskúšať! Nádherne vonia a vlasy sa po ňom krásne lesknú. Zatiaľ som s ním veľmi spokojná. 

NUXE - sada Hand and nail cream a Lip moisturizing stick

Júúúúj, teším sa na ne ako malé dieťa :). Značka Nuxe mi je veľmi sympatická. Krémov na ruky a balzámov na pery nie je nikdy dosť! :) 

Delia cosmetics - Fizzing Bath Bombs - šumivé gule do kúpeľa

Zbožňujem relaxačné kúpele, kde si viem odpočinúť najviac. Jedná sa o balenie s troma šumákmi - blueberry, strawberry a peach. Šumák vám krásne rozvonia kúpeľnu. Zafarbí vodu a olej, ktorý obsahuje, vás hydratuje. Čo viac si môžete vo vani priať? :) Jedno celé balenie môžete vyhrať v giveaway, tak sa nezabudnite prihlásiť. 





Rimmel - Kate - 54 Rock N Roll Nude rúž

Ajajaj, tu nastala chyba v systéme. Neviem prečo, mi ostalo v hlave čísielko 54, že je proste naj :( robí zo mňa mŕtvolku. Inak je príjemný, dobre sa nanáša a príjemne vonia. Výdrž vám nepoviem, v spoločnosti som ho nemala a pre istotu mať ani radčej nebudem :) 

Sally Hansen - Diamond Strength

Nechtíky ma neposlúchajú. Potrebujú poriadnu výživu a spevnenie. Do tohoto zázraku vkladám svoje nádeje. Jedná sa vlastne o spevňujúci lak na nehty, ktorý má priehľadnú farbu. 

Max Factor - 2000 Calorie (modrá vodeodolná) 

Tak tu nastala ďalšia chyba v systéme. Hľadala som dobrú špirálu a táto mala pozitívne ohlasy. Pozerala som asi na zlých stránkach :S
Najväčší problém so špirálou je, že ju na riasach nie je vôbec vidieť. Po nanesení na riasy sa žiadny efekt nekonal. Nič, malá vrstva farby na riasach, inak nič. Žiadne predĺženie, natočenie a zvýraznenie. Dávala som si dve vrstvy, ale bez výsledku. Sklamanie. 

Essence - Lash Princess volume mascara

Keďže som sa v Max factorke sklamala, potrebovala som ďalšiu špirálu. Jedna blogerka vychvaľovala špirálu od essence, ale ani za boha som si nevedela spomenúť, kto to písal a o akú špirálu sa presne jednalo. Musím si to začať písať. V drogérke som teda siahla po tejto princeznovskej, ktorá ma zaujala štetečkom. Špirála je priemerná, žiadna sláva to nie je, poznám aj lepšie. 





Make up for ever - HD, microfinish powder

Tento biely prášok, je moja prvá vecička od značky MUFE. Všade ospevovaný, aký je dokonalý, noo musela som ho mať. Samozrejme som ho potrebovala! a to nutne :). Má zaujímavú "blokádu", akoby sitko, ešte som sa s takým balením sypkého púdru nestretla. Jedná sa o mini verziu 4 g, ktorá mi pri mojej spotrebe, vydrží určite dlho.

Colourpop - Super Shock Shadow - Party Time

Tieň ma lákal už dlho, nevedela som si vybrať medzi Party Time a Mixed Tape. Nakoniec som si vybrala dobre :). Tieň má zvláštnu textúru, akoby penovú. Skúšala som ho naniesť zatiaľ len prstom, ale nepríde mi to, ako najlepšia voľba. Neviete, akým štetcom by sa mali tiene nanášať?

Urban Decay - Vice Lipstick - Pandemonium - Mega Matte

Dlho vysnívaný sen sa stal skutočnosťou! Milujem ho! Viem, že ho nebudem využívať každý deň, možno ho ani nikdy neminiem, ale som za neho neskutočne rada :) . 
Obal pripomína náboj a rúž je trocha suchší... ale o tom, potom :)

Yves Rocher - Eye Liner 02. Noir

Linky som ešte neskúšala, teším sa na ne :) . 





Sephora - Lavender foot mask

Maska na nožičky, konečne ju vyskúšam! V predajni som na ňu nemala veľmi šťastie, ale konečne sa zadarilo. 

Sephora - Charcoal nose strip

Kúpená na doporučenie asistentky v predajni. Za 40,- Kč ? No nekúp to... 

Sephora - khol et contour 01 keep black

Dámy, musím sa vám priznať... s touto tužkou som vôbec netrefila vedľa! Vyzerá dokonale, ale stále testujem. Je vodeodolná a má perfektnú pigmentáciu.

Sephora - Sugar body scrub

Láska na prvý dotyk :) . Používam ju krátko, zatiaľ ale spokojnosť. Má hrubšie zrniečka cukru. 


Za mesiac september by to bolo z nákupov kozmetiky viac menej všetko. Budúci mesiac, chcem zaútočiť na obchody s oblečením. Kozmetiku, ale aj tak nevynechám. To by bol zločin! :)


Čo ste si nadelili vy tento mesiac? Máte skúsenosti s niektorým z mojich produktov? 

Píšte, píšte a píšte, budem rada :)


Majte sa krásne!


Vaša Tili

11 komentářů:

  1. Jeee mufe pudr mam hrozne rada :) za mne nejlepsina trhu :) na vice rtenku jsem koukala a tahle je kraaasna :) masky mam taky a jsem na nej zvedava :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dalsia spokojnost s pudrom, takze som si nadelila dobre :) chvalim sa :D

      Vymazat
  2. Rúž od Kate chcem aj ja, a zaujal ma ten púder na tvár, vyzerá fajn. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Len ti doporucujem urobit si swatche ruzov, aby si sa nespalila ako ja :)

      Vymazat
  3. Ty bomby do koupele jsou hrozně roztomilé :) Rtěnky Kate mi učarovaly obalem, bohužel ani jeden z odstínů by mi neseděl :( Řasenku už mám x let jednu oblíbenou a to oranžovou Miss Sporty. Rtěnka od Urban Decay je neskutečná! :) Teď jsem díky Cosmopolitanu vyzkoušela masku na obličej od Sephory, líbí se mi rozmanitost druhů :) Pěkné nákupy ♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dakujem :) Ano, Sephora ma naozaj perfektny vyber masiek, suhlasim :) S ruzom si tiez nie som velmi ista, ci by mi vlastne nejaky z rady sadol..

      Vymazat
  4. Skvelý haul! Niektoré vecičky poznám, iné som ešte nevidela, ale rada vyskúšam :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Tu masku na nohy jsem si taky koupila. Jsem zvědavá až ji vyzkoušim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tiez som na nu zvedava.. len doma musim najst obycajne gumicky na pripevnenie k nohe :)

      Vymazat
  6. Vidím, že z tvojho nákupu by som si teda vedela vybrať niektoré produkty ʕ•͡ᴥ•ʔ

    * Le blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat