pondělí 3. října 2016

Najšikovnejšie štetce Hakuro H50 a H24



Ahoj krásky, vitajte u mňa pri pondelku :) . 
Moje obdobie so štetcami začalo hodně dávno, keď som ešte od ex ex ex priateľa dostala sadu štetcov. Bez toho, aby som mu niečo vravela. Myslím, že mu to niekto poradil. V tom období som nad štetcami ani neuvažovala. Používala som to, čo bolo dostupné a tým myslím aplikátory a tyčinky, priložené ku kozmetickému produktu, a stačilo mi to. 
Vtedy sa jednalo o cestovnú sadu z katalógového predaja, konkrétne značky E. Funkhouser New York. Štetce mám do dnes a na moje začiatky boli skvelé. Už im dám ale zbohom, časom sa zničili rúčky, štetinky ale stále fungujú v pohode. S mojimi po nich "novými" štetcami, sa zrovnávať ale nedajú. 

Chcela by som vám zrecenzovať štetce od značky Hakuro. Momentálne vlastním štyri kúsky, ale budem písať len o dvoch, A to takých, ktoré sú podľa mňa úplne skvelé! Pre mňa nadmieru vyhovujúce, až dokonalé, by som povedala. 

Hakuro je poľská značka, prosím bez predsudkov. Štetce majú rúčky z prírodného dreva, skvele padnú do ruky, sú jemné a hlavne kvalitne spracované. Štetce som prala už niekoľko krát a nevypadol z nich ani chĺpok. Štetce môžete zakúpiť na origo stánkach TU. Značka ponúka štetce ako so syntetickým tak aj s prírodným chlpom. 




Hakuro H50 (275,- Kč) 
Štetec je určený na aplikáciu tekutého alebo minerálneho make-upu. Má syntetické chĺpky, ktorých dĺžka je 2,5 cm. Dĺžka celého štetca je 17 cm. 
Moja pleť je celkom náročná a nie každý make-up príjme. Preto som tekutý make-up nikdy nepoužívala, pretože mi nešiel žiadny naniesť pekne, bez viditeľnej masky alebo škvŕn. V tomto je štetec pre mňa tak úžasný, vie mi make-up krásne spracovať do pleti. Keď bolo potreba, použila som ho aj na korektor pod oči, kde spravil rovnako perfektnú službu. Aj keď nie je na to určený, na korektor je lepší samozrejme menší, ale nemala som po ruke žiadny lepší štetec.




Má akurát hrubú rúčku, ktorá padne dobre do ruky. Disponuje hustým chlpom, ktorý je veľmi príjemný na dotyk. Ku tvári je jemný a aplikáciu si s ním vždy užívam. Pracuje sa mi s ním perfektne a vrelo vám do odporúčam! 




Hakuro H24 (229,- Kč)
Štetec je určený na nanášanie bronzeru, rozjasňovača alebo na kontúrovací produkt. Má syntetické chĺpky, ktorých dĺžka je 2 až 3,3 cm. Dĺžka celého štetca je 18 cm. Ako vidíte na obrázku, je skosený a tým pádom sa perfektne prispôsobuje tvári. 
Mne štetec najviac sadol na nanášanie lícenky. Rukojeť je tenšia a dlhšia ako H50. 




Štetinky sa nesú v trojitom zafarbení. Čo sa mi páči oveľa viac, ako celé biele štetinky štetca, ktorý majú v predaji a je určený na lícenku :) . Ku tvári je jemný a príjemný, zbožňujem ho! Ako som písala, využívam ho hlavne na lícenku, bronzer a aj na kontúrovanie tváre. Pracuje sa mi s ním veľmi dobre. So štetcom sa skvelo blendí, nemám mu čo vytknúť :) 

Z obidvoch štetcov som nadšená, službu plnia dokonale a vrelo vám ich doporučujem. Pokiaľ hľadáte kvalitné štetce a nechcete za ne utratiť tisíce, tak smelo do nich. 

Rozdiel medzi umelými a prírodnými štetinami
Prírodné štetiny sú najkvalitnejšie a ideálne na pudrové produkty, ako sú tiene, púdre, lícenky, rozjasňovače a podobne. Každý prírodný chlp má v sebe akoby bublinky, do ktorých sa produkt dostane. Zvyšok produktu zo štetca by sa mal odstrániť oklepaním alebo odfúknutím, robil by totiž neplechu. Pohybom štetca na pleti sa postupne z týchto bubliniek produkt dostáva na pleť. A tým vyčarujete postupné zviditeľnenie, čo je pri líčení ideálne.

Naopak umelé štetinky sú vhodné na tekuté, krémové produkty, ako sú gelové tiene, rúže a tekutý make-up. 
Produkt sa do štetín nijak nevsaje, kedže sa jedná o umelé chĺpky. Syntetické vlákna majú tendenciu byť tvrdšie a hrubšie. Znova, ale záleží od kvality spracovania výrobku. 

Záleží len na vás aký typ štetcov si vyberiete, každému vyhovuje niečo iné :) . Podľa mňa je dobré vlastniť "z každého rošku trošku" :) . 


Aké sú vaše najobľúbenejšie štetce? Máte nejaké od Hakuro? 

Ďakujem za návštevu a prajem vám krásny začiatok týždňa :)

Vaša Tili

9 komentářů:

  1. Obidva mám a som s nim veľmi spokojná :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som doteraz používala štetce z Ebayu. 2 roky slúžili perfektne, ale už sa na nich podpísal zub času, a preto som sa rozhodla investovať do niečoho drahšieho, ale stále ešte nie som rozhodnutá.
    Rozmýšľala som aj nad týmito štetcami, ale čítala som recenzie, že na ich cenu sú skôr priemerné, že po čase sa rúčka zničí a zmaže sa nápis, tak som ich odsunula z TOP kandidátov, ale tvoja recenzia mi výber znova zťažila a zase nad nimi začínam uvažovať :D
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napis mi stale drzi, ale to je podla mna detail. Je to jedine negativum, ktore stetce maju. Ja ich pouzivam uz nejaku dobu a periem ich skoro kazdy tyzden. S funkcnostou a kvalitou stetin to nema nic spolocne :) o tom ze sa nicia rucky som nepocula, ale tie sa ti mozu manipulaciou znicit na hocijakom stetci. Najlepsia skusenost je vlastna. Vyskusaj jeden a uvidis :) Mam stetce aj od Zoeva a tiez su skvele. Ak mas par tisic navyse tak chod do Zoevy, ale s Hakuro by si tiez netrafila vedla :)

      Vymazat
  3. Já žádnou zkušenost se štětci Hakuro nemám, ale už je to několikátá recenze, kde na ně čtu jen samou chválu, začínám uvažovat o tom, že bych je taky vyzkoušela :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Na tyto štětce jsem úplně zapomněla :) Ještě jsem na ně nečetla negativní recenzi, vypadají opravdu skvěle :) Já už dlouho sním o štětcích od Zoevy, nebo Real Techniques :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stetce Zoeva su tiez skvele :) od Real Technique mam len powder brush, dnes som ho prvy krat vyskusala :) inak sa mi na nich nepaci trocha design a tie nove krasne su zas drahe :D

      Vymazat
  5. Hakuro jsou top :) Mám H50 a H70, jsem s nima naprosto spokojená.

    OdpovědětVymazat