neděle 16. října 2016

Neutrogena - telové mlieko

Ahoj milé dámy, 
vitajte v tohtoročnej jeseni. Ako píšem tieto riadky, tak je vonku naozaj nádherne. Svieti slniečko a vám je v kabáte teplo. Fúka jemný chladnejší vetrík, stromy žiaria zemnými farbami a vy sa máte chuť nadýchnuť z plných pľúc. Takúto jeseň zbožňujem. Príjemná zmena po pochmúrnych upršaných dňoch. Človek dostáva zase motiváciu a chuť pustiť sa do aktivity. Neviem ako vy, ale na mňa upršané počasie nepôsobí veľmi dobre. Ráno sa mi nechce vyhrabať z postele, vonku tma. Potom nestíham do práce a už od rána začínam byť jemne podráždená. Nemám na nič náladu a to sa aj odráža na mojich "plnohodnotných" dňoch. S časom bojujem odjakživa, ale počas jesenných škaredých dní, je to naozaj vojna! :) . Ako to máte vy, čo vám pomáha na zlepšenie nálady v upršaných a tmavých dňoch? 




Dnes by som sa s vami chcela podeliť o moju skúsenosť s telovým mliekom od značky Neutrogena
Vošla som do drogérie s cieľom kúpiť lepší a kvalitnejší telový krém. Vidím Neutrogena, jééj super, to je tá nórska kvalitná značka, to je ono! A už ležal v košíku a tešil sa na mňa... 

Neutrogena - hĺbkovo hydratačné telové mlieko so sezamovým olejom (129,- Kč)
Nórska receptúra aktívne hydratuje pokožku do 10 vrstiev pokožky a už od 1. použitia zaisťuje optimálnu hydratáciu. Mlieko je určené pre suchú pokožku a obsahuje sezamový olej. Mlieko sľubuje 24-hodinovú hydratáciu. 
Obal má biely s modrou pumpičkou, ktorú pri telových mazadlách oceňujem najviac.

Z prvu som si myslela, že je mlieko hutnejšie a hodí sa na chladnejšie počasie, kedy pokožka potrebuje viac hydratácie. Po lete som sa k nemu kvôli tomu znova vrátila. 




Mlieko má bielu farbu a je tekutšie. Dobre sa tým pádom rozotiera. Nezanecháva dlhodobý mastný film na pokožke. Hydratácia je tiež na dobrej úrovni, ale kľudne by som sa nebála mazať sa s ním aj v lete, vlastne celoročne. 
Na tele je príjemný a s obliekaním nemusíte čakať pól hodinu kým sa vsaje. Pokožka je po ňom jemná a hebká na dotyk :) . 
Jediná vec, ktorú by som uvítala je krajšia vôňa. Pripomína mi obyčajné tuhé mydlo z drogérie, ktorým sme si doma, umývali ruky ešte ako krpce. Aspoň u nás doma to tak voňalo. Menší nádych nostalgie :) . Ale, nevonia mi. Mám radšej sladšie vôňe, a práve kvôli tomu, po mlieku už nesiahnem. 


Zloženie (klik na obrázok) 



Už je to nejaký čas, čo som mala od značky krém na ruky, a bol super. Ten by som vám doporučila vyskúšať. Keďže sa jedná o drogériovú drahšiu značku, očakávala som od mlieka niečo viac.
Aj napriek vôňi si myslím, že je z tých lepších a kvalitnejších mazadiel z drogérie. Ale čo vám budem hovoriť, musíte si ho aj tak vyskúšať sami. Niet nad osobnú skúsenosť :) . 

Sezamový olej
- pôsobí proti predčasnému stárnutiu pokožky
- hydratuje pokožku
- funguje tiež ako prírodný opalovací krém
- má čistiacu funkciu - zbavuje pleti nečistoty a mastnoty, predchádza vzniku akné, odstráni z pleti odumrelé kožné bunky a má prirodzené antibakteriálne, antivirové a protizápalové účinky
- ukľudňuje pokožku spálenú od slniečka alebo vysušenú vetrom
- pomáha pri ekzémoch alebo lupienke
- môžete ho použiť ako výživu pre vlasy
- vhodný na masáže 


Používate telové mlieka po sprche? Ktorý vám vyhovuje najviac? 

Ďakujem za návštevu a prajem vám prenádhernú nedeľu :)

Vaša Tili

2 komentáře:

  1. Ja som tento krém nemala, ale viem, že mamka ho používala a nebola sklamaná ale ani nejak prevratne spokojná. Od vtedy sme ho už doma nemali.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mna to je podobne, tak 50 na 50 :) pravdepodobne uz do neho nepojdem...

      Vymazat