sobota 8. října 2016

theBalm - lícenka Hot Mama!



Ahoj milé dámy, 
dnes by som vám chcela porozprávať o mojom stretnutí s lícenkou the Balm - Hot Mama! Je to môj prvý produkt od značky a urobil na mňa dojem. 




Na obale nájdete obrázok jemnej retro slečny v plavkách. Značka je vyhlásená takýmito retro obalmi. Americká značka sa snaží vytvárať multifunkčné produkty. 
Obal je z pevného kartónu, takže sa nemusíte obávať, že sa vám napríklad pri cestovaní poškodí. Zatváranie funguje na magnet. Vo vnútri objavíte krásnu lícenku a zrkadielko, ktoré mi príde celkom praktické. 
Hot Mama! má viac využítí, môžete ju použiť ako tieň, rozjasňovač a samozrejme ako lícenku. 
Od značky je Hot Mama! celkom vyhlásená. Dokonca nemá ďaleko od známejšieho Orgasm od značky Nars. Lícenky sú si, že vraj dosť podobné. Čo osobne nemôžem posúdiť, pretože Orgasm nevlastním. Což je škoda :) . 



Lícenka je broskyňovo - ružovej farby a má v sebe shimmer. Páči sa mi jej mnohotvárnosť, pretože keď sa na ňu pozriete z rôznych uhlov, vždy vyzerá trocha inak. Vidíte broskyňovo svetlý rozjasňovač, jemne ružovú lícenku alebo nádherný zlatý odlesk na líčkach. 
Dávam si ju veľmi rada a dobre sa mi s ňou pracuje a blendí. Stačí malé množstvo a rozjasní vám líčka jemným shimmerom. Mám rada aj matné lícenky, ale niekedy sa mi žiada tváre trocha rozžiariť. Pokiaľ máte doma matnú lícenku a chceli by ste ju trocha oživiť, tak si v klídku plácnite lícenku na lícenku. Vytvoríte tak nový svieži oditeň :) . 


 


Čo sa týka výdrže, dávam palec hore. Vydží mi v kľude celý deň až do odlíčenia. 
Považujem ju za kvalitný produkt a vôbec s ňou nešlápnete vedľa. 

Pokiaľ vás lícenka zaujala, môžete ju násť na ofiko stránkach TU, kde vás výjde na 499,- Kč.
Nie je z tých najlacnejších, ale ani z tých najdrahších líceniek. Investícia sa vám, ale určite vyplatí :)
Lícenku vysoko doporučujem! :) za mňa veľká spokojnosť, čo je z recenzie očividné. 

Čo hovoríte na lícenku, zaujala vás? Máte obľúbený produkt od theBalm?

Ďakujem za návštevu a prajem krásnu sobotu! :)

Vaša Tili

6 komentářů:

  1. Obaly od této značky jsou vážn úžasný a charakterizující :) Ale mě samotnou tahle značka zatím nijak zvlášť neláká :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ty obaly jsou nevšední a úžasný :) Mě teda láká bronzer Bahama Mama :) Tvářenka má krásnou barvu ♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  3. Ten odstín je nádherný, škoda, že tvářenky moc nepoužívám :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Ja lícenky príliš nenosím, takže mi je ľúto do nich investovať nejaké veľké prachy. Ale táto je krásna :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  5. Tuto tvářenku mám doma a hrozně ráda ji používám na tváře i jako oční stín

    OdpovědětVymazat
  6. veľmi pekná farba skôr pre teplé typy, ale krásna :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat