úterý 18. října 2016

Zoeva - Mixed Metals



Ahoj dámy, 
nastal čas, predstaviť vám moju momentálnu obľúbenkyňu a tou je paletka od značky Zoeva. Jej farby sa mi neskutočne hodia na jeseň, hlavne vrchná rada tieňov. Paletka nesie názov Mixed Metals, čo pri otvorení paletky hneď pochopíte. Obsahuje totiž celkom 10 tieňov a z toho len jeden matný s názvom Onyx (čierny). 
Paletka má nádherné odtieňe, ktoré nemohli byť poskladané lepšie. 




Zoeva - Mixed Metals (622,- Kč)
Obal je z kartónu, ako to majú všetky paletky od značky. Z papierového obalu vyberáte kartónovú paletku s rovnakým potiskom. Úprimne, ma obal moc neberie. Army štýl, sám o sebe mi nevadí, ale s potiskom sa mohli trocha viac vyhrať. Silno som pri výbere rozmýšľala nad paletkou, aj kvôli jej obalu. Ale tieňe ma presvedčili. 
Pri otvorení, paletka pripomína kazetu s vodovými farbami, nemôžem si pomôcť :) na paletky od Sleeku, ale nemá :D
Paletka sa zatvára na magnetku. Keď ju používam, musím ju nechávať otvorenú až na doraz, inak sa zavrie ako knížka. Zrkadielko ani aplíkátor paletka neobsahuje. 




Ako názov napovedá, paletka obsahuje 9 metalických tieňov so shimmerom, teda leskom a jeden matný tieň. Všetky tieňe sú maslovité a jemne namleté, napriek tomu prášia minimálne. Sú dobre pigmentované a farby vám krásne ukáže aj na viečkach. Paletka má ako zemné odtieňe, tak aj kovové ako platinum, meď, striebro alebo zlato. Najviac na celej paletke ma uchvátili hlavne tieto kovové tieňe, ktoré sú na viečku naozaj nádherné. Narážam na zlatý tieň Neo Brass, ktorý je dokonalý. Ďalej by som pochválila tieň Platinum, Aluminum a z hornej rady ešte nádherný červený Copper Plate. Ostatné tieňe sú ale krásne rovnako! :) 

Tieňe neobsahujú parabeny a minerálne oleje. Sú neparfumované a obsahujú vitamín E. Výrobca sa rovnako pyšní ľahkým blendením tieňov. 




Tieňe sú kvalitné, dobre sa s nimi pracuje a aj blendí. Stačí jedno nabratie štetcom a môžete na viečku kúzliť. Podľa mňa, má vrchná rada paletky hlavne zemné odtieňe, odtieňe jesenného lístia a zeme. Spodná rada je v znamení kovu, kde vládne striebro, platinum a hliník. Z paletky som očarená a pre mňa je to dokonalosť.
Čo sa týka výdrže, doporučujem vám primer. Hneď po prvý krát, ako som tieňe skúšala, sa mi cca po 4 hodinách zliali do ohybu oka. Po ďalších použitiach som si toho už nevšimla. Premýšľam, či to nebolo v letnom období v teplých dňoch. Tak či tak, s bázou budete mať istotu. 

Swatche sa mi podarili, rovnakú farbičku môžete očakávať aj na viečkach :) , dokonalosť, že? 




Vrchná rada:
Alloy - (zliatina) fialovo ružovkastá, s leskom
Neo Brass - (nová mosadz) zlatý, pobozkaný slnkom, s leskom
Bronce - svetlejšia zelenkavá so zlatým nádychom a leskom
Rusty Steel - (hrdzavá oceľ) hnedá, medená s leskom
Copper Plate - (medený plech) červená s nádychom korálovej, s leskom 




Spodná rada:
Warm silver - (teplé striebro) ružovo biela, rozjasňujúca, so strieborným leskom
Platinum - (platina) kovová, šedo zelená, so strieborným leskom
Ore Stone - (kamenná ruda) svetlejšia modrá, s leskom
Aluminum - (hliník) strieborná šedá, s leskom
Onyx - (ónyx) jediný matný tieň v paletke, čierno čierny, dokonalý, ako uhlie

Značka Zoeva, nie len, že má luxusné štetce, ale aj skvelú dekoratívnu kozmetiku. Čo sa týka paletky Mixed Metals, rozhodne vám ju doporučujem. Značka ponúka celkovo až 12 rôznych paletiek, z ktorých ja osobne, by som brala všetky. Značka nepatrí k lacnejšej kozmetike, ale ani nie k tej najdrahšej. Je to taký cenový stred. Rozhodne sa do nej vyplatí investovať. 

Oficiálny predajca značky - TU

Ešte by som ku paletke chcela dodať jednu zaujímavú vec, a to je moje "nešťastie" na ňu. Keď bola nová, nedotknutá, ešte keď som ju len fotila, tak sa mi podarilo do nej zaboriť nechty. Si všimnite prvé fotky v článku, je to tam pekne vidieť :D . Hovorím si, super! Pár krát som do nej rýpla mobilom, niekoľko krát mi spadla. A ako píšem tieto riadky, tak mi po nej, doslova, prebehol kocúr. Po otvorenej samozrejme, ako inak :) . Vnímam to ako chybu v matrixe a dúfam, že si paletku nadobro nezničím.. no nič, idem poutierať farebné tlapky zo stola... 


Čo hovoríte na paletku, máte so značkou skúsenosti?

Ďakujem za návštevu a prajem krásny deň :)

Vaša Tili

4 komentáře:

  1. Se značkou nemám žádné zkušenosti. Paletka vypadá krásně, ale tyto odstíny bych asi nijak nevyužila.. :)
    CATHERINE SVB

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto značku jsem ještě nezkoušela, ale přemýšlím, že si nějaký produkt v budoucnu koupím. :)

    Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Ta paletka vypada naprosto uzasne. Vcera jsem byla zrovna v drazdanech a sehnala js jen stetce. Touzim po cokoladovy paletce od nich :)

    OdpovědětVymazat