sobota 22. října 2016

Opravné laky na nechty Avon a Sally Hansen + Flormar




Ahoj krásky, 

tieto dni trávim s nachladnutím v posteli. Keď som rozmýšľala, čo budem robiť, písanie článkov bola pre mňa až povzbudzujúca aktivita. Ale povedzme si pravdu, keď vám je tak na nič, že nevládzete ani na toaletu, veľmi sa vám do písania nechce. Mozog kričí nieee :) ale skúsila som to. Dúfam, že nebudem tieto vety prepisovať :)


Neviem, či som vám vlastne niekedy o lakoch a starostlivosti o nechty písala. Takže dúfam, že sa vám bude moja premiéra dobre čítať. 

V článku na vás čakajú dva produkty z rady starostlivosti a jeden bonusový produkt a to farebný lak. Myslím, že tu farba nesmie chýbať. 







Avon - nail experts - strong results (120,- Kč)

Výživný olejový spevňovač s obsahom AHA kyselín. V priebehu používania, obnovuje optimálnu vlhkosť nechtov a naviac, vďaka diamantovému prášku budú silnejšie a pevnejšie. Obsahuje Kerative komplex, proteíny zo sójových bôbov a provitamín B5. 
Jedná sa o spevňujúcu vodičku. Konzistencia je teda tekutá a po aplikácií sa hneď vstrebáva. Do dvoch minút máte suché prsty a môžete fungovať. Vodička má príjemnú, ba priam návykovú vôňu. 
Má sa používať ako 7dňová kúra, aplikáciou dva krát denne. Farebnému laku, by ste sa počas týchto dní mali vyhnúť. 
Na internete som čítala o takej 50% spokojnosti. Niektoré dámy vodičku vysoko chvália a niektorým zas vôbec nepomohla. Patrím bohužiaľ do druhej skupinky. Mám ju už dlhšie, dávala som je viac šancí sa ukázať, ale bohužiaľ. Mala som lámavé a štiepiace sa nechty. 
Problém sa mi nedávno znova objavil, takže zázrak na nechty som začala hľadať v iných vodách :) .  







Sally Hansen - Diamond strength - Instant Nail hardener (199,- Kč)

Spevňujúca starostlivosť zamedzuje štiepeniu, lámaniu a odlupovaniu nechtov. Obsahuje titanium a Micro-Diamond Formulu. Bližší popis klik na fotku. 
Dlho som odolávala, či ho skúsiť, nakoniec som urobila dobre. Jedná sa o priehľadný lak, ktorý môžete použiť samostatne alebo ako base coat, teda podkladový lak. Zasychá rýchlejšie ako farebný, zhruba pol hodinku aj menej. Dalo by sa povedať, že odkedy ho mám, používam ho non-stop. Dámy a páni, on fakt pomohol! Trpela som na štiepiace sa nechty na palcoch a vu a la, problém zmyzol. Takže vám ho vrelo doporučujem. Sally mi bola vždy sympatická a do tohoto zázraku od nej, sa určite vyplatí investovať. 







Samozrejme chcem podotknúť, že to čo vyhovuje/pomáha mne, nemusí hneď aj vám. Každá máme inú pokožku a iný konkrétny problém. Viď vodička od Avonu, veľa žien si ju chválilo, mne ale nepomohla. Rovnako Sally nemusí vyriešiť váš problém, tak ako vyriešila môj :) . 








Keď už sa bavíme o tých lakoch, nedalo mi, nespomenúť môj nový prírastok do rodinky. 



Flormar - Full color nail enamel - FC07 Pebbles on the Beach (89,- Kč)

Kupovala som ho u Tety drogérie, kde bol v akcií za 60,- Kč. Brala som zo stojanu s novinkami. Nikdy by ma nenapadlo, že si kúpim hnedý lak na nechty :), ale ženy, na nechtoch vyzerá nádherne, páči sa mi to, a samú ma to prekvapuje :) . Výrobca sa chváli jednou vrstvou pre dokonalé krytie a veru že, musím súhlasiť. Stačí jedna vrstva a farba zažiari. Vnímam to ako jedno veľké plus, pretože "co si budem povídat" dve vrstvy laku, ma výjdu tak na dve hodinu času. Čakám samozrejme kým vrstvy zaschnú. A čo môžete robiť pri lakovaní nechtov? No, veľa domácich aktivít neexistuje, takže tak :) . 







Výdrž by som označila za priemernú, cca 4-5 dní. Štetec má tenší, čo mi ale vôbec neprekáža a lakuje sa mi s ním dobre. 

Celá rada Full color nail enamel obsahuje cca 50 odtieňov, preto verím, že sa v nich nájde každá jedna z vás :) . 


To by bolo ku nechtíkom na dnes všetko, ďakujem za návštevu, a vaše milé komentáre :)



Prajem nádherný víkend!



Vaša Tili

3 komentáře:

  1. neviem čo všetko by som potrebovala, aby sa moje nechty stali aspoň trošku pevné a odolné, lebo vždy sa mi zlomia tým že sú veľmi tenké a jemné :(
    páči sa mi inak odtieň toho posledného laku, taký netradičný :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ma mrzi, ze mas s nechtikami problemy, skusala si aj strieborniaka od Sally? Ano, to je na tom hnedom prave ze zaujimave a lakave, ze je iny, netradicny :)

      Vymazat
  2. Ten posledný má krásny odtieň ♥ Mne od SH pomohol lak na spevnenie nechtov tuším s výťažkom z bambusu alebo nejako takto :) ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Inšpirácia na líčenie *
    * G I V E A W A Y *

    OdpovědětVymazat